Thanksquote:
Wat ben je nou voor journalist, ga de feiten checkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Maar moet ik me aanmelden bij de crisishulp of staat er echt een koe in de achtertuin?
Goed punt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor journalist, ga de feiten checken.
Een luie journalistquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor journalist, ga de feiten checken.
Was jij vanavond bij Claw Boys Claw?quote:
Nee, en morgenavond ook niet bij Osdorp Possequote:Op vrijdag 24 april 2009 02:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was jij vanavond bij Claw Boys Claw?
Oh, ik werk tegenwoordig bij Luxor en dacht dat ik je snel voorbij zag flitsen maar wist het niet zeker door slaaptekort en wijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, en morgenavond ook niet bij Osdorp Posse
Ben in Portugal
Laat effe weten in de ernem sc wanneer er weer iets leuks is, ik ben al meer dan 15 jaar niet in Luxor geweest, het wordt weer eens tijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik werk tegenwoordig bij Luxor en dacht dat ik je snel voorbij zag flitsen maar wist het niet zeker door slaaptekort en wijn
Goed aan gedaan dus om maar niet na te schreeuwen enzo
Nee, kneus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:43 schreef Neutrino het volgende:
Geef mij maar Frans Bauwer..
Dat is echte muziek !!!
Zeg dat maar in mijn gezicht.. Internet held..quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, kneus.
Jack Bauer is de shizzle!
Je schrijft zijn naam overigens ook nog eens verkeerd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:02 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Zeg dat maar in mijn gezicht.. Internet held..
Frans Bauwer is mijn camping held nadat we gezellig Hart van Nederland hebben gekeken.
Jack Bauwer kent Nederland niet eensch.. Dus die is stom :-(
Hee Hee.. Ik heb Deslexie .. ja.. daar moet je niet mee spotuh ..quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je schrijft zijn naam overigens ook nog eens verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |