noem het gewoon een stadquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is officieel een stad maar eigenlijk is het gewoon een dorp
Ik wil nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
noem het gewoon een stad
Weet je wel hoe lekkere wijven daarin zittenquote:
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarnaquote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
check je post, ik krijg net een uitnodiging voor 16 mei, selectiedag voor 2voor12. Dus jij ook
Pff, lastig.quote:
Dan mogen jullie wel snel beginnen met het aanvragen van de benodigde visa.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal toch wel gauw 5/6 weken worden. Met 5 weken zou ik bij Lowlands kunnen zijn, bij 6 weken niet... En mijn moeder houdt er niet van om te haasten dus dat zal waarschijnlijk een laatste moment beslissing worden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Wtf, trouwen? Jij? En ook nog zo'n kutkind erbij. Dan wil je zeker ook nog een huis met tuin en een Labrador?
Je mag toch googelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarna2voor12 is wel retemoeilijk, maar een selectiedag kan geen kwaad
. De 16e kan ik voor zover ik weet ook gewoon
We hebben eerder een koe bij jullie horen loeien toen we in de tuin zaten. Was niet 's nachts welliswaar, maar dat was toen ook al gekquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
WTF ik hoor buiten keihard een koe loeienEn er is hier geen enkel weiland in de buurt dus dat kan helemaal niet
Even naar buiten gelopen en ik hoor echt keihard een koe en later ook een geit. Maar kon niks vinden
Men, ik ben bang dat ik gek word
![]()
Oh, zal ik die PM maar even negeren dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, tof! Negeer de PM, extra informatie stond in de posts daarna2voor12 is wel retemoeilijk, maar een selectiedag kan geen kwaad
. De 16e kan ik voor zover ik weet ook gewoon
Nummer 2 is ook wel fijn jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, lastig.
1) De garantie dat ik mijn pensioen haal en er van kan genieten.
2) Een huisje in de middle of niks in Schotland of de Canadese Rockies. (Met geweer en hengel)
3) Een hele lieve vrouw die dat ook wil.
Zo iets?
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nummer 3 ook natuurlijk maar dat vind ik vanzelfsprekend
GeoCities, Xoom, Angelfire. Dat waren nog eens tijdenquote:Yahoo sluit internetmonument GeoCities
Bedoelde dat het vanzelfsprekend is een lieve vrouw te willen en dan ook nog ééntje die het met plan 2 eens isquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken er maar weinig die in de middle of niks willen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |