quote:
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die zijn vaak al eerder wakker hoor
Interlands.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef Atlanticus het volgende:
Is er volgende week woensdag voetbal?
Jouw instelling omtrent het Glazen Huis valt me toch een beetje tegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Bob. het volgende:
En nu neemt dat huis ook al de TT in!
Gelukkig ben ik tegen die tijd toch niet in Nederland, dus ik mis de hele kermis.
Ik vind het gewoon aardig debiel dat mensen niet zelf kunnen bedenken dat ze geld aan een goed doel willen geven. Nee, daar is een hele kermis voor nodig, dan pas is het hip om wat te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jouw instelling omtrent het Glazen Huis valt me toch een beetje tegen
Tofquote:
Of toch niet? Hè? Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:37 schreef MaxMark het volgende:
Heb ook een kaartje voor NL Elftal deze zaterdag, maar kan dienst op werk niet ruilen
Ze moeten zaterdag en woensdag. Ondanks dat ik voor allebei de wedstrijd kaartjes heb, heb ik geen idee tegen wie ze moetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toftegen Schotland?
* FritsVanEgters is heul vroeger ook eens naar Nederland - Schotland geweest
Vriendschappelijk, 0-0.![]()
[..]
Of toch niet? Hè? Wat?
Dan mis je Schotland, woensdag spelen ze tegen Macedonië.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze moeten zaterdag en woensdag. Ondanks dat ik voor allebei de wedstrijd kaartjes heb, heb ik geen idee tegen wie ze moeten
Ik ga elke thuis(kwalificatie)wedstrijd heen, dus dat ontglipt je wel eens. Zaterdag kan ik dus niet, woensdag wel.
Jep ik hoorde dat ie nu in een zijstraat van de ebbinge zit. Ik heb wel zn nummer voor jequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:44 schreef JAY-T het volgende:
Wie weet zo of Joost in alles nog in de Tuinbouwdwarsstraat zit? Dacht iets gehoord te hebben dat hij daar weg is..? M'n fiets is weer gejat
quote:06 252 445 92
Ah te gek, gelijk ff opgeslagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jep ik hoorde dat ie nu in een zijstraat van de ebbinge zit. Ik heb wel zn nummer voor je![]()
[..]
Hier?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Ah te gek, gelijk ff opgeslagenHij zit nu op de Korenstraat 1, straks ff fietsje halen
![]()
Minder kut dan gister. Mijn hartige klaagtopic.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef LoudGirl het volgende:
Yep, ga morgen denk ik weer werken. Hoe is het met jou?
Ik ga even kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef teigan het volgende:
Zeg PSM, wat is er in jouw flat gebeurt?
Zie politie en technische recherche..
Heb zo snel niets kunnen ontdekken, maar het kan verband houden met de enorme knal die ik gehoord heb vannacht. Wel weet ik dat het op een even verdieping was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef teigan het volgende:
Zeg PSM, wat is er in jouw flat gebeurt?
Zie politie en technische recherche..
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:46 schreef Atlanticus het volgende:
Misschien heeft iemand met een gasfornuis gespeeld?
Huis !quote:
Anders vraag je meneer H. of meneer J. wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.
Huis !quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ben je al weer verdwaald? KOm maar mee <2Cv bij handje pakt en naar huis brengt>
Ik hoor het vanzelf welquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Anders vraag je meneer H. of meneer J. wat er gebeurd is?
ik heb niets gehoord vannacht..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.
GMTAquote:
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.quote:
Hier spreekt een expert he.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.
Ok bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.
-achja, flauw-quote:
Schopje STAquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:24 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Knap dat je het onthouden hebt! maar ik was jou ook niet vergeten.![]()
Hopelijk komen er nog wat pittige discussies hier op Fok!
Er is voldoende om over te praten in het nieuws.![]()
BTW, studeer jij ook hier?
Veel succes danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:57 schreef JH87 het volgende:
Ik moet om 10 uur een presentatie/voorlichting van iets minder dan een uur geven. Weet alleen nog niet waarover. Ben benieuwd.
Jullie niks gemerkt?quote:Kortstondige stroomstoring in stad Groningen
GRONINGEN - De stad Groningen had vrijdagmorgen rond een uur of acht te maken met een stroomstoring.
Die ontstond nadat een schip op het Aduarderdiep in de buurt van Hoogkerk een hoogspanningslijn kapot voer.
Daardoor vielen in Stad een aantal hoogspanningsunits uit. De storing heeft een kleine tien minuten geduurd.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Tangarine het volgende:
Blah en dan slaap je door de stroomstoring door omdat je wekker niet meer gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |