Heb zo snel niets kunnen ontdekken, maar het kan verband houden met de enorme knal die ik gehoord heb vannacht. Wel weet ik dat het op een even verdieping was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef teigan het volgende:
Zeg PSM, wat is er in jouw flat gebeurt?
Zie politie en technische recherche..
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:46 schreef Atlanticus het volgende:
Misschien heeft iemand met een gasfornuis gespeeld?
Huis !quote:
Anders vraag je meneer H. of meneer J. wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.
Huis !quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ben je al weer verdwaald? KOm maar mee <2Cv bij handje pakt en naar huis brengt>
Ik hoor het vanzelf welquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Anders vraag je meneer H. of meneer J. wat er gebeurd is?
ik heb niets gehoord vannacht..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er vannacht geen alarm is geslagen, terwijl het echt een giga luide knal was.
GMTAquote:
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.quote:
Hier spreekt een expert he.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.
Ok bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebruik een statief en zorg dat je altijd genoeg bandjes en accu's bij je hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |