Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Tammeh het volgende:
WAJOO DIT IS HET EERSTE DOOR MIJ GEOPENDE BREDA-TOPIQUE!![]()
Bijna. -snif-quote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Bekomen van alle eh, dingen, Tammeh?
Da's zoeen snowboard merk! Kei koopje. 50 euro maarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef veldmuis het volgende:
Protest, dat klinkt als een hippiemerk!
Snap ik ook, maar soms parkeren hier mensen die dan een week ergens heen gaan met de trein.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat zijn best kansloze acties. Het is niet tof om niet te kunnen parkeren, maar om nou vandalisme als oplossing te proberen te gebruiken is best erg kansloos.
Nee, maar wel een Klikoquote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef JDude het volgende:
Ik ben blij dat ik geen station voor de deur heb.
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.quote:
Vandaag ligt iedereen wel tot een uur of twee met een kater in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:44 schreef fransbreda het volgende:
Zou je vanmiddag al ongestoord de stad in kunnen of zijn ze dan nog volop bezig?
Vreemde wending.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.
huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.
Briljant!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:16 schreef fransbreda het volgende:
http://bredavandaag.nl/nieuws/column/fred/ich-bin-ein-bredanaar
Ok ok ik ga alquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:27 schreef bassieVL het volgende:
Het station mag wel eens goed gepoetst worden. Wat een bende daar.
heeej hallo!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:47 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Hoi hoi mede Breda -fokkers
Meestal Jupiler of Brandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Ritchie het volgende:
[..]
heeej hallo!
Welk bier? En ga je naar NAC?
Je klinkt alsof je een mommah bent!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Tammeh het volgende:
Je kunt makkelijk de stad in gaan nu. Ben net zelf ook even geweest met de kids. Niks aan 't handje.
Dat komt omdat half breda vanochtend zijn/haar roes aan het uitslapen was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Tammeh het volgende:
Je kunt makkelijk de stad in gaan nu. Ben net zelf ook even geweest met de kids. Niks aan 't handje.
Vanavond nog wel even aan de wijn in 't centrum!
Ben ik ook. Gastmommah van 3 kids.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je een mommah bent!
Zodat 'ie z'n mond ook overdag houdt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodat 'ie z'n mond ook overdag houdt.
Uhm, ik kan wel eens aan mijn collega's vragen of iemand nog ene beetje fatsoendelijk werk maakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Ritchie het volgende:
Zeg Frans, ken jij nog een goeie schilder?
Vincent Willem van Goghquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Ritchie het volgende:
Zeg Frans, ken jij nog een goeie schilder?
idd als die gast bezig is geweest zie je allemaal strepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef Asics het volgende:
Van Gogh...pffft
laat je geen oor aannaaien!
Ja ik zag die .nl.nl is fout maar kopieer ik toch zo recht van de site van ziggo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef veldmuis het volgende:
Probeer het eens zo: http://members.ziggo.nl/franskebreda13/
doxa-award!
Que?quote:
Verbinding onderbrokenquote:
Dat gedaan?quote:Response: 220-<<
Response: 220-Welkom bij Ziggo Webspace.
Response: 220-
Response: 220-Log in op deze server met uw MAIL-ADRES en wachtwoord.
Response: 220-
Response: 220-Inloggen kan alleen als u webspace geactiveerd hebt.
Response: 220->>
check!quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:39 schreef fransbreda het volgende:
He 's not impressed kuukske.
quote:SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend
Jij werkt daar om de hoekquote:
Hoef niet naar de voorkant te lopen, scheelt toch weer een paar minuten wandelen.quote:Voor de toegang tot het station zelf hebben de werkzaamheden geen gevolg. De tunneltje blijft gewoon bereikbaar voor voetgangers.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:24 schreef fransbreda het volgende:
De overheid heeft omliggende bedrijven gevraagd hun personeel binnen te houden. Daarentegen gaat een veiling van groot materieel bij Ritchie, gewoon door.
Die 2de slagboom al geplaatst?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Hoef niet naar de voorkant te lopen, scheelt toch weer een paar minuten wandelen.
Ben je gek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Die 2de slagboom al geplaatst?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:14 schreef fransbreda het volgende:
Ooit kreeg ik gewoon pm van een wanadoo medewerker hier die me wel hielp met goede info.![]()
Ik ga echt niet bellen, ik ben nu nog redelijk vrolijk.
Dat kan in 1 telefoontje veranderen.
Ik heb daar 3 kerels mee bezig gezien en het zag er niet uit dat het deze week af ging komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ben je gek.Er staan nog net zoveel auto's als voorheen.
Ik dacht dat je vandaag in bed zou doorbrengen met rizzeuquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh. Zo even lekker shoppen met m'n little brother.
De dag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag in bed zou doorbrengen met rizzeu
quote:
Inderdaad. Pyjama's zijn bovendien zo ontzettend niet-sexy. Vrouwen in lingeriequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef fransbreda het volgende:
Wat is dat toch met die pyjama's.
+1quote:
Ik moet nog naar buiten, dus normale kleding is dan wat makkelijker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
+1
Vanwaar de keuze voor geen pyjama overigens?
fok-sabattical?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Daarover gesproken, waar de neuk zijn zij?
Dattum. Denk ik.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dattum. Denk ik.
Rizzo-eh niets voor jou Rizz?
Scherp. Een sinaasappel het wordt.quote:
Waar is ikbeneenmineola gebleven eigenlijk?quote:
Hoi! Wat een toeval!quote:
Ondertussen hebben ze er maar een container voor gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Die 2de slagboom al geplaatst?
Honger? Jij?quote:
Zwart aub.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:00 schreef fransbreda het volgende:
Koffie?
Bier!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:29 schreef veldmuis het volgende:
Ja want als het geel is is het geen koffie.
Weekend. En dat betekent bijna Indisch eten. Mjum.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef bassieVL het volgende:
Tijd vliegt. Bijna weekend.
Nein, Riz is in Duitsland.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:30 schreef veldmuis het volgende:
DAN IS RIZZO TEH REPORTER!!!!@43yeEINZ
Of zullen we op excursie gaan naar teh brand?
nou al aan het bier?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:15 schreef Ritchie het volgende:
goedemorgen, vanuit een wat vochtig dordrecht..
Nieuwe vriendin?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:15 schreef Ritchie het volgende:
goedemorgen, vanuit een wat vochtig dordrecht..
En heb je de oplossing?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb ziggo gebeld en ze namen op.
Jij belt ook via Ziggo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef fransbreda het volgende:
Ja ik heb antwoord gekregen, je kan niet meer ftpen.
Alleen nog via dat homedrive en toen ik vroeg hoe dat dan werkte werd de verbinding verbroken.
Misschien per uur of per dag als ik de reacties zo af en toe lees.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:59 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Haha, nope.
Ik denk dat ze per telefoongesprek een maximum van 1 correct antwoord hanteren.
Per tijdseenheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Misschien per uur of per dag als ik de reacties zo af en toe lees.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Wil ik best doen, het nadeel is dat jij een wanadoo dinges had, en ik een casema. En dat is dus weer anders
Haha ben je bang??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar is Ziggo echt zo kut dan? Valt toch wel mee?
Begint te komen...quote:
Die policy had @home ook. Niks veranderen en braaf betalen. Anders ben je de pineut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef fransbreda het volgende:
Als je een werkende aansluiting hebt mag je daarna nooit meer iets veranderen dat is de bedrijfspolicy.
Ook vragen worden niet op prijs gesteld.
koffie drinkenquote:
Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef fransbreda het volgende:
Van die pisregen.
Je denkt het valt wel mee maar na 5 min ben je zeikvochtig.
Jij. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef fransbreda het volgende:
Had ik nog 10 min langer blijven lopen, had je alleen thuis gekomen.
Die honden ZIJN gewoon zo klein. Of jij gewoon zo nat bent weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die honden ZIJN gewoon zo klein. Of jij gewoon zo nat vochtig bent weet ik niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofnie dan? Ik ben net even 10 minuten gaan lopen met de honden. Honden in 10 minuten tijd een half keer zo klein, en baasje zeiknat.
Nou, doe er wat aan zou ik zeggenquote:
Ik kom al de richting op van Tamquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan zou ik zeggen
whehehe hij zei "ik kom"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik kom al de richting op van Tam
Je KOMT mijn kant uit. Is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik kom al de richting op van Tam
Zweepje? Oeh, kinkyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:06 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Je KOMT mijn kant uit. Is wel de bedoeling ja.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Over kinky gesproken.. I've had a dream PM.![]()
![]()
Ik voel met je mee kiwi.quote:
Gelukkigquote:
Fijn gevoel is dat hè?quote:
Niet te beschrijven. Echt.quote:
Morgen naar het concert van P!nk.quote:
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen naar het concert van P!nk.
Dank dank! Zal wel lukken. Ik hoop dat ze d'r exman stiekem naast mij positioneert.quote:
En Jan Diederick dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dank dank! Zal wel lukken. Ik hoop dat ze d'r exman stiekem naast mij positioneert.
Jij wil wel meer met Tammeh proberenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En Jan Diederick dan?
Is hij niks meer voor je waard?
@Tam, ik heb er al zin in, wil 't wel eensch proberen
Lijkt me ook geweldig, zo'n verplicht etentje bij je schoonmoeder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:41 schreef tha_rizzo het volgende:
@Tam, ik heb er al zin in, wil 't wel eensch proberen
Haha ik kon die gedachten ook niet verdringen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lijkt me ook geweldig, zo'n verplicht etentje bij je schoonmoeder.
Ik zo van m'n plek wat doe je.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Dank dank! Zal wel lukken. Ik hoop dat ze d'r exman stiekem naast mij positioneert.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo verplicht is 't niet. En als jij weet hoe goed mijn moeder Indisch kan koken, dan had je ook op de stoep gestaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan het je sterker vertellen. Moet jij eens kijken wie er vanavond op de stoep staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo verplicht is 't niet. En als jij weet hoe goed mijn moeder Indisch kan koken, dan had je ook op de stoep gestaan.
Ik wacht!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan het je sterker vertellen. Moet jij eens kijken wie er vanavond op de stoep staat.
Ik neem jullie beide mee naar huis!quote:
Ik ben nog van de Pink tijd toen ze niet zo soft was. Maar ik vind het wel leuk een keer gezien te hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef veldmuis het volgende:
Toch vind ik het vreemd, Kuuk naar Pink.
Klopt. En dat zal ik dus ook niet doen. Maar ze valt me nog wel 's lastig op de radio en zulks. Als ze dat nu niet meer doet, zal ik me niet meer negatief over haar uitlaten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind 'r okay. Jij hoeft er toch niet heen.
De There-You-Go-tijd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog van de Pink tijd toen ze niet zo soft was. Maar ik vind het wel leuk een keer gezien te hebben.
Ook dat is correct. Maar je legt nu de verantwoordelijkheid bij mij, en dat is niet terecht. Zij kan ook gewoon haar muil houden.quote:
Volgens mij luister jij de verkeerde zender.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ook dat is correct. Maar je legt nu de verantwoordelijkheid bij mij, en dat is niet terecht. Zij kan ook gewoon haar muil houden.
Als ik een zender beluister hebben ze maar te draaien wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij de verkeerde zender.
JA die ja.quote:
Neemt hij z'n vrouw dan ook mee?quote:
Als je nou zou vertellen dat je 'So What' een tegekke plaat zou vinden zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar dit, nee. HET PAST NIET BIJ JOU, KUUKERDEKUUKSKE.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JA die ja.
Dit is overigens wel de enige popzwakte die ik heb hoor.
So What is ook okay.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:34 schreef veldmuis het volgende:
Als je nou zou vertellen dat je 'So What' een tegekke plaat zou vinden zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar dit, nee. HET PAST NIET BIJ JOU, KUUKERDEKUUKSKE.
Die kennik nie.quote:
Wat een takkeherriequote:
Nou.quote:
Daar is niets mis mee hoor. Over 6 weken weer gewoon naar een punk/ska/hardcore festival.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Wat is er met jouw muzieksmaak aan de hand?!!
Nee hoor. Ik blijf altijd jouw zelfde Kuukske.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef veldmuis het volgende:
Ooh, ik hoef me dus geen zorgen te maken.
Is dit niks voor jou K.? Voor als de ex van P!nk naast je staat?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou K.? Voor als de ex van P!nk naast je staat?
heeeeeel triestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef Tammeh het volgende:
Zo, over een uur of 9/10 heb ik ook weekend.
Hoe triest klinkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heeeeeel triestBlijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |