Als ik een zender beluister hebben ze maar te draaien wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij de verkeerde zender.
JA die ja.quote:
Neemt hij z'n vrouw dan ook mee?quote:
Als je nou zou vertellen dat je 'So What' een tegekke plaat zou vinden zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar dit, nee. HET PAST NIET BIJ JOU, KUUKERDEKUUKSKE.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JA die ja.
Dit is overigens wel de enige popzwakte die ik heb hoor.
So What is ook okay.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:34 schreef veldmuis het volgende:
Als je nou zou vertellen dat je 'So What' een tegekke plaat zou vinden zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar dit, nee. HET PAST NIET BIJ JOU, KUUKERDEKUUKSKE.
Die kennik nie.quote:
Wat een takkeherriequote:
Nou.quote:
Daar is niets mis mee hoor. Over 6 weken weer gewoon naar een punk/ska/hardcore festival.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Wat is er met jouw muzieksmaak aan de hand?!!
Nee hoor. Ik blijf altijd jouw zelfde Kuukske.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef veldmuis het volgende:
Ooh, ik hoef me dus geen zorgen te maken.
Is dit niks voor jou K.? Voor als de ex van P!nk naast je staat?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou K.? Voor als de ex van P!nk naast je staat?
heeeeeel triestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef Tammeh het volgende:
Zo, over een uur of 9/10 heb ik ook weekend.
Hoe triest klinkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |