Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Tammeh het volgende:
WAJOO DIT IS HET EERSTE DOOR MIJ GEOPENDE BREDA-TOPIQUE!![]()
Bijna. -snif-quote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Bekomen van alle eh, dingen, Tammeh?
Da's zoeen snowboard merk! Kei koopje. 50 euro maarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef veldmuis het volgende:
Protest, dat klinkt als een hippiemerk!
Snap ik ook, maar soms parkeren hier mensen die dan een week ergens heen gaan met de trein.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat zijn best kansloze acties. Het is niet tof om niet te kunnen parkeren, maar om nou vandalisme als oplossing te proberen te gebruiken is best erg kansloos.
Nee, maar wel een Klikoquote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef JDude het volgende:
Ik ben blij dat ik geen station voor de deur heb.
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.quote:
Vandaag ligt iedereen wel tot een uur of twee met een kater in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:44 schreef fransbreda het volgende:
Zou je vanmiddag al ongestoord de stad in kunnen of zijn ze dan nog volop bezig?
Vreemde wending.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |