quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:42 schreef maok het volgende:
Tja, ik had er eigenlijk wel wat van kunnen zeggen ja, maar mannen kunnen dat toch ook zelf bedenken. En ik zat in de bus omdat ik mijn auto niet in de buurt van mijn werk kan parkeren en ik geen zin had om te fietsen.
Carneval!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef JH87 het volgende:
Daarom ga ik over een uurtje ook maar 's naar het zonnige zuiden toe!
Bleh! Balen zeg! Drop eten jij! (of zoethout thee)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef LoudGirl het volgende:
Ziekjes naar huis gegaan, bloeddruk gedaald tot een nieuw dieptepunt volgens mij
Wel goed, maar zout is niet het punt. Het is een ander stofje in zoethout en dus ook in drop (glycyrrhizinezuur) wat bloeddrukverhogend werkt. Zout doet ook wel wat, maar minder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef LoudGirl het volgende:
Soepstengels met rosemarijn & grof zout ook goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij moest hij er trouwens 45 minuten in![]()
Bij mij moet er ook bijna 500 gram chocolade in zie ik netquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef LoudGirl het volgende:
Toevoeging: er moet 600 gr extra pure choc in. Heb jij dat brownies recept nog?
Tegenover dat heerschap gaan zitten en je bene (gekruist) tussen zijn benen leggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:47 schreef maok het volgende:
Bijna weekend
Goedemorgen
Van die mannen die in de bus naast je zitten met hun benen wijd zijn irritant, ik heb ook nog wat ruimte nodig
quote:
Ik kom je wel even ophalen voor een gezellig ritje in mijn BXquote:
Dat ging niet, daar was een hekjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
-knip-
[..]
Tegenover dat heerschap gaan zitten en je bene (gekruist) tussen zijn benen leggen.
[..]
Je hebt de benodigde papieren ook ? Het gaat er om dat je het benodigde papiertje hebt. Niet of je iets kunt of niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat het goed geld verdient, en ik het kanPlus dat er blijkbaar vraag is naar notarissen, want de mijne werkt 20 uur per dag geloof ik.....
Ik zeg dat ik me om laat scholen, nog niet dus. En je kunt je laten opleiden tot kandidaat-notais, niet tot noratis. Je bent pas notaris als je na een behoorlijk aantal jaren ervaring als kandidaat-notaris een iegen kantoor begint, of mede-eigenaar word van het kantoor van je werkgeverquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt de benodigde papieren ook ? Het gaat er om dat je het benodigde papiertje hebt. Niet of je iets kunt of niet.
Nee, dan is je cliënt de lulquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef maok het volgende:
pas maar op, elk woordje wordt behoorlijk goed afgewogen om juridisch een potdicht verhaal te maken. Als je dat niet goed doet ben je vast de lul als je dan aangeklaagd wordt door iemand met een advocaat die juridisch net iets sterker is dan jij.
Dat een notaris en advocaat beide moeilijke woordne gebruiken en complete wetboeken uit hun hoofd kennen, wil niet zeggen dat er geen verschillen zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef 2cv het volgende:
Maarruh, er schiet mij iets te binnen ...
Alex, vriend, kan jij niet even een rechter er van overtuigen dat mijn prent onterecht is. Wel de juiste rechter he ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |