quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
Misschien moeten we nu overgaan op kwaliteit?
Wat hjir boppe stiit is Frysk. Lit dy net bedonderje !quote:Op maandag 9 februari 2009 23:01 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, googleads.. "Chat Fries"
Van Lexa.nl
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat hjir boppe stiit is Frysk. Lit dy net bedonderje !
Butter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries !
Wat hoer Bob is Fries. Het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat hjir boppe stiit is Frysk. Lit dy net bedonderje !
Butter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries !
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat hoer Bob is Fries. Het moet niet gekker worden!
Boter, borsten en groene thee, wat dat met zo'n kin is geen opgerotte Fries!
Hoer Bob is Fries? Pardon?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat hoer Bob is Fries. Het moet niet gekker worden!
Boter, borsten en groene thee, wat dat met zo'n kin is geen opgerotte Fries!
Niet meer zoveel als vroegerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef Bob. het volgende:
Hoeveel zou ik nog moeten posten om de volgende keer wel in de top 50 te komen?
Ach ja, op zich werkt een smiley in de tekst even goed als je wil laten zien hoe je iets bedoelt.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:24 schreef Bob. het volgende:
Sneeuw.
Ik ben nog steeds doorweekt van mijn sliding.
Jeetje mineetje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik durf dit weekend niet meer naar thuisthuis
[ afbeelding ]
Echt?quote:
Paranomalen FTWquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het zijn de paranormalen, zeg ik je!
Laatste stuiptrekkingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef maok het volgende:
Ow en de reeks is geloof ik ook niet meer zo dood als we dachten
Doe eens posititef.quote:
Ik zie het gewoon even niet meer zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Doe eens posititef.
Al kan ik me natuurlijk voorstellen dat dat moeilijk is met zo'n doodsbedreiging die boven je hoofd hangt.
Arme knul. Kroel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon even niet meer zitten
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Arme knul. Kroel.![]()
Speciaal voor jou, zonder PI!
Ach en wee... maar de feiten kunnen soms hard zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon even niet meer zitten
zonder PI? Er staat anders gewoon een PI, wel de standaard. Maar het is niet dat er niets staatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Arme knul. Kroel.![]()
Speciaal voor jou, zonder PI!
Maar die haalt 'ie maar niet opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef Bob. het volgende:
Oh en Jops, ik heb 43, 52 en 220 voor je. Maar die laatste kreeg je al van Inkomen he? De andere nog nodig?
Wat zeg je, mag ik Inkomen in de fik steken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
oeh, een modje dat hier de boel op wil stoken
Ik heb liever dat je dat bij de uitgaven doetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat zeg je, mag ik Inkomen in de fik steken?
Doe maar zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat bij de uitgaven doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |