Ach ja, op zich werkt een smiley in de tekst even goed als je wil laten zien hoe je iets bedoelt.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:24 schreef Bob. het volgende:
Sneeuw.
Ik ben nog steeds doorweekt van mijn sliding.
Jeetje mineetje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik durf dit weekend niet meer naar thuisthuis
[ afbeelding ]
Echt?quote:
Paranomalen FTWquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het zijn de paranormalen, zeg ik je!
Laatste stuiptrekkingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef maok het volgende:
Ow en de reeks is geloof ik ook niet meer zo dood als we dachten
Doe eens posititef.quote:
Ik zie het gewoon even niet meer zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Doe eens posititef.
Al kan ik me natuurlijk voorstellen dat dat moeilijk is met zo'n doodsbedreiging die boven je hoofd hangt.
Arme knul. Kroel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon even niet meer zitten
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Arme knul. Kroel.![]()
Speciaal voor jou, zonder PI!
Ach en wee... maar de feiten kunnen soms hard zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon even niet meer zitten
zonder PI? Er staat anders gewoon een PI, wel de standaard. Maar het is niet dat er niets staatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Arme knul. Kroel.![]()
Speciaal voor jou, zonder PI!
Maar die haalt 'ie maar niet opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef Bob. het volgende:
Oh en Jops, ik heb 43, 52 en 220 voor je. Maar die laatste kreeg je al van Inkomen he? De andere nog nodig?
Wat zeg je, mag ik Inkomen in de fik steken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
oeh, een modje dat hier de boel op wil stoken
Ik heb liever dat je dat bij de uitgaven doetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat zeg je, mag ik Inkomen in de fik steken?
Doe maar zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat bij de uitgaven doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |