quote:Voorgaande topics:
XXXIX - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:Kortingen tot wel 70%
Tien dagen lang OP=OP bij IKEA*
Kom naar IKEA van woensdag 7 t/m zaterdag 17 januari voor kortingen tot 70% op veel producten. Je vindt alle OP=OP aanbiedingen in het zelfbedieningsmagazijn.
* Deze actie geldt niet bij IKEA Delft. Voor alle aanbiedingen geldt OP=OP!
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
IKEA is op een zondag open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
18 jan - Amsterdam, Breda & Utrecht
25 jan - Amsterdam, Delft, Eindhoven & Heerlen
01 feb - Amersfoort, Amsterdam, Breda, Haarlem & Utrecht
08 feb - Amsterdam, Eindhoven
15 feb - Amsterdam, Hengelo & Utrecht
22 feb - Amsterdam, Delft, Duiven & Haarlem
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Heb je em al? Volgens mij zit dit bij het frame.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:05 schreef Dipkip het volgende:
Heeft iemand een idee in welke verpakking de handleiding zou moeten zitten als je een zelf samen gestelt GALANT bureau hebt gekocht?
Het laatste wat ik gehoord heb is dat IKEA Zwolle in 2011 open moet gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Darkenrahl het volgende:
Wanneer is de opening van Ikea Zwolle eigenljik? En komt er nu ook ooit een Ikea in Friesland?
Op zich heeft deze stellingkast niet zo heel veel steun aan de vloer.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef annoh het volgende:
Op internet staat dat deze kast aan de muur vast moet worden gezet. Nu is dat bij sommige kasten echt essentieel, maar bij andere kasten niet echt nodig. Hoe zit dat bij de LERBERG? Zou die eventueel zonder bevestiging aan de muur (en met zware boeken op de onderste planken) ook te gebruiken zijn?
[ afbeelding ]
Ja, nu heb ik er driequote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je em al? Volgens mij zit dit bij het frame.
Ik durf er op Zaterdagen niet eens meer naar toe te gaan. Slecht voor m'n gezondheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.
Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo. Of op de markt. In ieder geval durf ik best te beweren dan meer dan de helft van de mensen die daar rondliep niks nodig had. En dan compleet met buggies en krijsende kinderen!
Bizar, wat is dat toch? Ik vind het een bijzonder fenomeen. Waarom IKEA? Je gaat toch ook niet voor je lol door de Praxis lopen? Of door de Albert Heijn?
Op het moment staat in het systeem dat ie t/m week 5 niet leverbaar is.quote:Beste Ikea goeroes,
iemand enig idee wanneer dit tapijt weer leverbaar is? Hij staat al tijden op niet beschikbaar in de winkels en is van de site verdwenen:
Uldum
In Duitsland wel te koop, moet ik nu echt hem daar halen of is hij er binnenkort weer?
Eerder vandaag stond er nog dat het morgen 'mogelijk' op voorraad zou zijn. Met oranje schema, zeg maar. Kan het zijn dat 'ie morgen toch op voorraad is, en dat die gegevens nu dus niet beschikbaar zijn? Of betekend deze zin dat het tv-meubel voorlopig helemaal niet meer te krijgen is?quote:Dit product is niet op voorraad bij de geselecteerde vestiging. Op dit moment is de verwachte leverdatum helaas niet beschikbaar.
Bedankt voor het nakijken. Ik kan dit zelf niet zien of wel? Ik kan hem namelijk niet vinden op de ikea site en omdat ik niet dicht bij een ikea woon is het wat lastig om af en toe te zien of hij er is.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Op het moment staat in het systeem dat ie t/m week 5 niet leverbaar is.
Maar oorpronkelijk zou ie t'm week 48 niet leverbaar zijn geweest, die datum is steeds verder opgeschoven. Of het dus werkelijk week 6 wordt is maar afwachten.
Ik mag mijn schoonouders heel graag, maar ze gaan om de 2 a 3 weken ongeveer naar Ikea (meer dan 100 km van ons huis verwijderd) om een gezellig dagje uit te gaan. Komen ze altijd thuis met 1 of 2 kleine dingetjes. Ze gaan vroeg, eerst koffie met gebak, daarna lunchen daar en daarna in de avond nog een avondmaaltijd en dan naar huisquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.
Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo.
Het is mij gelukt in mijn eentje, maar niet zonder slag of stoot. Ik had een hele lange gemaakt van de ene hoek naar de andere hoek van de kamer en had alleen heel veel problemen om hem na het in elkaar zetten goed op zijn plek te krijgen. Ik had namelijk geen rekening gehouden met de verwarming die voor het bureau moest uitsteken en moest het hele ding dus weer uit elkaar halen en in elkaar zetten op de plek waar hij moest staan. Heeft mij een hele dag gekost, maar het is gelukt en ik had maar 2 dagen last van mijn schouder omdat dat hele bureau af en toe op mijn schouder rustte... dus inderdaad met 2 man doenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik baal alleen enorm dat ik dat bureau niet in mn eentje kan monteren. Ja, monteren wel, maar daarna moet ie omgedraait worden en hij weegt na het monteren rond de 80 kilo (= meer dan ik) en heeft een onhandige vorm, dus dat gaat me nooit in mn eentje lukken![]()
Dat had ik natuurlijk van te voren kunnen weten, om de een of andere reden had ik het idee dat ik omdat ie zoveel poten heeft, eerst afzonderlijke delen zou hebben die op hun eigen poten konden staan, en dat ik die dan door onder de tafel te kruipen aan elkaar zou gaan imbussen.
Maar zo werkt het dus niet
Ik heb ooit een keer mensen zien rennen 's ochtends om 09:00 naar hun vaste plekje in het restaurant. Volledig angstig dat ze deze zouden moeten afgeven aan een ander.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Darkenrahl het volgende:
Ik mag mijn schoonouders heel graag, maar ze gaan om de 2 a 3 weken ongeveer naar Ikea (meer dan 100 km van ons huis verwijderd) om een gezellig dagje uit te gaan. Komen ze altijd thuis met 1 of 2 kleine dingetjes. Ze gaan vroeg, eerst koffie met gebak, daarna lunchen daar en daarna in de avond nog een avondmaaltijd en dan naar huis![]()
In Amersfoort is er volgens mij ook een groep mensen die er gewoon gaat ontbijten elk weekeinde, er staat in iedergeval een rij mensen als het restaurant open gaat (en de winkel nog dicht is)![]()
Ik begrijp het ook niet echt, ben een man. Maar Ikea vind ik wel de leukste winkel die er bestaat en dat is heel wat voor mij. Ik loop normaal gillend weg uit winkels, maar bij Ikea kan je redelijk praktisch bezig zijn en je kan uitkijken op leuk uitpak en in elkaar zet werk (ja, dat vind ik leuk). Voel je je weer een echte man en je vrouw is blij omdat ze kan shoppen enzo.
Gewoon ff naar Hengelo rijden...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Check ik net de site even, op de voorraad voor het TV-meubel wat we willen hebben.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)eamsStockAvailSearch
[..]
Eerder vandaag stond er nog dat het morgen 'mogelijk' op voorraad zou zijn. Met oranje schema, zeg maar. Kan het zijn dat 'ie morgen toch op voorraad is, en dat die gegevens nu dus niet beschikbaar zijn? Of betekend deze zin dat het tv-meubel voorlopig helemaal niet meer te krijgen is?
Dat is de kracht van de IKEA, wat wil je nou niets liever dan klanten die terugkomen! Daarnaast de gratis koffie/thee is ook totaal niet Nederlands. Dit trekt ook volksstammen aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo. Of op de markt. In ieder geval durf ik best te beweren dan meer dan de helft van de mensen die daar rondliep niks nodig had. En dan compleet met buggies en krijsende kinderen!
Bizar, wat is dat toch? Ik vind het een bijzonder fenomeen. Waarom IKEA? Je gaat toch ook niet voor je lol door de Praxis lopen? Of door de Albert Heijn?
of naar Utrechtquote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gewoon ff naar Hengelo rijden...
quote:
Ik probeer het nog even in dit nieuwe topic.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef elcastel het volgende:
Ik zie dat hier ook IKEA medewerkers rondlopen ... Gaat de Nattglim molton eruit ofzo ? Ik zag gisteren niks meer liggen in A'dam, je het showmodel en een kaart waarop de 180x200cm al was weggekrast.
Ja, gaat er inderdaad uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik probeer het nog even in dit nieuwe topic.
Hij is van de site afgehaald omdat hij al zolang n leverprobleem heeft, als het goed is komt hij er weer op te staan zodra ie weer leverbaar is (en dan kun je dus ook weer de voorraad checken).quote:Bedankt voor het nakijken. Ik kan dit zelf niet zien of wel? Ik kan hem namelijk niet vinden op de ikea site en omdat ik niet dicht bij een ikea woon is het wat lastig om af en toe te zien of hij er is.
Maar het stemt hoopvol dat hij wel gaat komen, een ritje naar duitsland is ook niet goedkoop.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gewoon ff naar Hengelo rijden...
is dat de enige oplossing? niet erg praktisch, aangezien we in arnhem wonen. maar goed, we halen morgen eerst alles wat wel op voorraad is in duivenquote:
Ja ik heb dus een hoekbureau, beide kanten twee meter lang. We hebben met zn tweeen ook veel moeite gehad hem te draaien. We wilden m eerst over de kop doen, maar dan kwam ie tegen het plafond aan. Toen hadden we hem half de gang in geparkeerd en konden we hem wel omdraaien maar stond ie verkeerd om in de kamer, en toen we hem horizontaal wilden draaien kwam ie weer klem te zitten. Uiteindelijk is het heel achterlijk diagonaal met een stuk uit het raam (!) stekend gelukt hem te keren en nu staat ie op zn plek.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Darkenrahl het volgende:
Het is mij gelukt in mijn eentje, maar niet zonder slag of stoot. Ik had een hele lange gemaakt van de ene hoek naar de andere hoek van de kamer en had alleen heel veel problemen om hem na het in elkaar zetten goed op zijn plek te krijgen.
Die past voor mijn vrouw wel (die gebruikt dat bureau). Alleen is dat niet echt stevig, die uitschuiflade. Mijn broer heeft een nieuwer model van dit bureau en daar is het veel beter geregeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Alleen kan ik dat onderbouwding voor je toetsenbord niet gebruiken want dan zit ik er met mn benen tegen aanzo balen!!
Misschien is je vrouw langer dan ik, ik heb het bureau op de laagste stand staan, en eigenlijk zou ie nog wel wat lager mogen. Ik kan natuurlijk zowel bureau als stoel omhoog doen maar dan kan ik weer niet met mn voeten bij de grond, en volgens mij gaat het toch om de onderlinge verhouding... Ik heb nog geen handbreedte ruimte tussen mn bovenbenen en de onderkant van het blad, we hebben dat ding ook op mn vriend zn bureau en ik zie nu al dat ik niet genoeg ruimte heb. Ik vind het wel gek want zo klein ben ik helemaal niet (1,74)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Darkenrahl het volgende:
Die past voor mijn vrouw wel (die gebruikt dat bureau).
Nee, balen, welk bed had je??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vannacht is ons IKEA bed van 3 maanden oud kapot gegaanhet hout is gescheurd. Vraag me af wat ik nu moet doen, vervoer regelen om met de planken van het bed naar de klantenservice te komen? Ik ga zo maar s IKEA bellen...
Mijn vrouw is kleiner dan 1,74 meter. Het bureau staat redelijk hoog volgens mij, het moest boven de verwarming uitkomen. Maar de uittrekla voor het toetsenbord zit wel op de juiste hoogte (zodat als je zit je schouders recht staan en je armen gebogen naast het lichaam).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel gek want zo klein ben ik helemaal niet (1,74)
Dat had ik ook bij mijn HOPEN bed. Ik heb de aankoopbon en het kapotte onderdeel meegenomen. Bij mij was het de zijbalk. Met een beetje strategisch werk past dat ding wel in de auto tenzij je echt een heel klein autotoje hebt. Binnen een kwartier hadden ze een nieuwe zijbalk voor mij staan plus een compleet nieuw zakje met schroeven bijbehorende het bed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vannacht is ons IKEA bed van 3 maanden oud kapot gegaanhet hout is gescheurd. Vraag me af wat ik nu moet doen, vervoer regelen om met de planken van het bed naar de klantenservice te komen? Ik ga zo maar s IKEA bellen...
ANEBODAquote:
Geen idee, maar hij is pas nieuw (2 maanden geleden gekocht denk ik).quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef Darkenrahl het volgende:
Het nieuwe model van dit bureau is trouwens wel beter, misschien heb je ook het oude model?
Mja bij ons is het het hoofdbord en we hebben een erg sportief model autoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef Syytön het volgende:
Dat had ik ook bij mijn HOPEN bed. Ik heb de aankoopbon en het kapotte onderdeel meegenomen. Bij mij was het de zijbalk. Met een beetje strategisch werk past dat ding wel in de auto tenzij je echt een heel klein autotoje hebt. Binnen een kwartier hadden ze een nieuwe zijbalk voor mij staan plus een compleet nieuw zakje met schroeven bijbehorende het bed.
Triplex is nog steviger!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Aneboda![]()
triplex bedje
niet geschikt als bed voor dagelijks gebruik imho, prima logeerbed.
Ben eigenlijk wel benieuwd welke artikelen niet zo goed zijn, hebben jullie een overzichtje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
je hebt er ook garantie op hoor dipkip, kapotte artikel en bon naar de winkel en je krijgt het nieuwe onderdeel. maar de aneboda is gewoon troep
Ja dat gaan we ook doen, alleen heb ik geen rijbewijs dus tot mn vriend een keer niet moet overwerken slapen we op de grondquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
je hebt er ook garantie op hoor dipkip, kapotte artikel en bon naar de winkel en je krijgt het nieuwe onderdeel. maar de aneboda is gewoon troep
iemand???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef edraket31 het volgende:
Wanneer is eigenlijk weer die wintersale?
We twijfelden vorig jaar over de aanschaf v/e slaapkamer (daar zat toen een leuke korting op).
Als dat spul dit jaar weer in de aanbieding gaat, gaan we een bussie huren!
Het staat ook gewoon in de OP...quote:
Staat de sale ook online?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
de sale is nutot de 17e maar niet veel boeiends
Per vestiging kunnen de aanbiedingen verschillen. Een vestiging kan er dan voor kiezen om op zijn eigen pagina artikelen te vermelden die in de aanbieding zijn.quote:
Nee die hebben we nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef P.F het volgende:
Misschien verkopen ze ook wel brillen bij de IKEA, sorry
Wij hadden ook een heel smalle nodig. We hadden de duurste van IKEA voor dit matras, maar de logeerkamer is zo klein dat die 10 cm. extra breedte door de ombouw, er voor zorgde dat de deur niet meer open konquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef Syytön het volgende:
Heb ook het Anaboda bedframe, ik heb 'm gekozen omdat ik een hele simpele witte bedombouw nodig had vanwege de erg kleine slaapkamer. Tot nu toe kraakt en piept het bed nog niet, maar ik ben benieuwd.
Ik heb in augustus '08 een keuken bij IKEA delft gekocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
Even een paar vraagjes aan het ikea personeel of ikea keuken gebruikers hier.
[..]
voorzichtig spijkertjes eruit halen (schroevendraaier met dikke platte kop onder de plaat bij een spijkertje zetten en iets opwippen en dan met nijptang spijkertjes eruit halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe kun je dit, kastvriendelijk, oplossen? Is de kast makkelijk, en vooral netjes, te demonteren? Aangezien de achterwand gespijkerd zit?
volgens mn vriend is het gelukt en is het bijna niet te zien. ik weet het nog niet, want ik zie het morgen pas. maar het is vast goed opgelostquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
voorzichtig spijkertjes eruit halen (schroevendraaier met dikke platte kop onder de plaat bij een spijkertje zetten en iets opwippen en dan met nijptang spijkertjes eruit halen.
Vervolgens zijkanten losmaken en kast opnieuw monteren.
Gaat prima, maar achterwand kan wel snel breken, maar als je voorzichtig bent is het in 5 minuten gedaan.
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
- Kan ik dan ook gelijk op dat moment bijv. aangegeven dat er stopcontacten moeten worden bijgemaakt.
Het is een installatiebedrijf wat los staat van IKEA, dus ik denk dat dat afhangt van welk bedrijf je treft wat ze wel en niet doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
- Doet het montage bedrijf ook ander soort werkzaamheden buiten de keueken. Bijv verplaatsen van een wasmarchine naar een kast en vervolgens de waterafvoer verplaatsen richting wc.
Bij mij was het zo dat de montagemensen een offerte maakten en dat kostte 75 euro. Als ik de offerte aannam kwam er iets van 35 euro terug (korting op de rekening). Om de offerte te maken kwamen ze bij ons naar de huidige keuken en de tekeningen kijken. Ik neem aan dat het dus in principe niet bestelt hoeft te worden, maar ik weet niet of ze het ook komen doen als het niet bestelt is. Want stel jij verandert nog wat, dan klopt hun offerte niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
- Wordt er na de check een offerte opgemaakt inc alle bijkomende kosten zoals leiding verplaatsen, stopcontacten en dergelijke. Of dient de keuken eerste besteld te worden, waarna het montagebedrijf daarna langs komet om te checken.
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
- Wat zijn jullie ervaringen met die controlle check van het montage bedrijf?
Wij hebben de kraan vastgezet op een blokje hout (dat zit dus aan de onderkant tegen het staal van de wasbak). Dat schijnt beter te zijn tegen wiebelen, heb je dat ook? Ik kan vrij agressief de kraan uittrekken zonder gerammel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een vraagje over de IKEA keukenkranen/spoelbakken.
Is het normaal dat de kraan ontzettend gammel op de spoelbak vastzit? Ik heb de BÅGVIK met uitrekbare hals, i.c.m. de BOHOLMEN spoelkbak, maar ik durf die hals van de kraan echt niet uit te trekken zonder de kraan goed vast te houden, volgens mij trek ik 'm dan echt van de spoelbak af. De kraan geeft ook echt helemaal mee als je er een beetje aan "rammelt". Een montagefout is het niet, want ik heb de kranen bij de showroomkeukens geprobeerd, en die zitten ook allemaal zo gammel.
Ja, hij wiebelt heel erg. Ik heb er geen blokje onder, ik heb de keuken laten monteren door het montagebedrijf. Ik ga het wel even aankaarten, want 2 februari komen ze terug omdat er een lade vervangen moet worden (productiefout). De vaatwasser is ook te ver naar achter geplaats, ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef Dipkip het volgende:
Wij hebben de kraan vastgezet op een blokje hout (dat zit dus aan de onderkant tegen het staal van de wasbak). Dat schijnt beter te zijn tegen wiebelen, heb je dat ook? Ik kan vrij agressief de kraan uittrekken zonder gerammel.
het bedrijf dat door IKEA wordt ingeschakeld kan zowel het montagewerk als het installatie gebeuren voor je verzorgen. Dus stopcontacten verleggen ed. kunnen ze ook voor je doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef knack het volgende:
Even een paar vraagjes aan het ikea personeel of ikea keuken gebruikers hier.
- Kan ik dan ook gelijk op dat moment bijv. aangegeven dat er stopcontacten moeten worden bijgemaakt.
Zoals anderen al aangaven zul je dat echt me het montage/installatiebedrijf moeten opnemen. Ze hoeven dit in principe niet voor je te doen, maar zullen daar waarschijnlijk geen probleem van maken. Ze berekenen hiervoor wel hun eigen uurloontarief.quote:- Doet het montage bedrijf ook ander soort werkzaamheden buiten de keueken. Bijv verplaatsen van een wasmarchine naar een kast en vervolgens de waterafvoer verplaatsen richting wc.
De keuken wordt pas besteld nadat je de inmeetservice langs hebt gehad. Wanneer tijdens het inmeten namelijk blijkt dat je maten toch iets anders zijn dan kun je daar met bestellen rekening mee houden. (vooral ook met betrekking tot het werkblad!)quote:- Wordt er na de check een offerte opgemaakt inc alle bijkomende kosten zoals leiding verplaatsen, stopcontacten en dergelijke. Of dient de keuken eerste besteld te worden, waarna het montagebedrijf daarna langs komet om te checken.
Er is niet 1 juiste volgorde volgens mij. Dat ligt er ook aan wat je zelf mooier vind.quote:- Bij mijn huidge keuken heb ik een tegelwand. Nu wil ik nieuwe tegels plaatsen. Echter wat is de juiste volgorde. Eerst de tegels plaatsen en dan de nieuwe keuken of juist de keuken plaatsen zodat je precies weet wat de maten zijn en dan de kale wand te tegelen?
Of een gasslang een meter kan overbruggen durf ik niet te zeggen. Leg dit voor aan het montagebedrijf zou ik zeggen. Zij kunnen dit het beste voor je inschatten. Hetzelfde geldt voor de waterleiding. Ik denk dat die sowieso verlegd moet worden omdat je je kraan en de afvoer van je spoelbak makkelijk moet kunnen aansluiten.quote:- De plaats van mijn kookpitten schuiven nu een kastje op (60 cm naar links). Ik zou zeggen de plaats van de gasaansluiting kan lekker blijven zitten en de gasslang wordt gewoon iets langer? Kan dit? of is dit niet verstandig. Het zelfde geldt voor mijn wateraansluiting.
Nee hoor. In ieder geval niet bij alle vestigingen. Maar volgens mij in geeneen vestiging.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
De keuken wordt pas besteld nadat je de inmeetservice langs hebt gehad. Wanneer tijdens het inmeten namelijk blijkt dat je maten toch iets anders zijn dan kun je daar met bestellen rekening mee houden. (vooral ook met betrekking tot het werkblad!)
Dat is alleen wanneer je een stenen- of een acryllaatwerkblad besteld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor. In ieder geval niet bij alle vestigingen. Maar volgens mij in geeneen vestiging.
Bij ons was het zo dat de meetservice voor de hele keuken een optie is. Laat je dat niet doen, dan bekijkt het montagebedrijf als ze langskomen voor je offerte, of wat jij bedacht hebt (op je tekening dus) past in de ruimte.
Daarnaast heb je de inmeetservice van het blad, maar dat doen ze pas nadat de keuken geplaatst is. Dan meten ze exact de maten voor je maatwerkblad en daarna word het blad besteld, maar dat is dus los van de rest van de keuken, want de rest is dan al besteld en geplaatst.
Die kans is echt extreem kleinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Markeerstift het volgende:
Any chance dat dat Hemnesbed nog in de reclame komt binnen twee weken ?![]()
Ik weet dat het afgelopen november nog was, maar toen kwam ik daar te laat achter![]()
Ik begrijp niet waarom bij een standaard werkblad ze moeilijk zouden moeten doen met van te voren langskomen voor je gaat bestellen. Ze zagen immers het blad op maat en verder zou er niets anders moeten zijn tov wat ik beschrijf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
Dat is alleen wanneer je een stenen- of een acryllaatwerkblad besteld.
Ow nee ik ga inderdaad uit van hout- en laminaatmaatwerkbladen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom bij een standaard werkblad ze moeilijk zouden moeten doen met van te voren langskomen voor je gaat bestellen. Ze zagen immers het blad op maat en verder zou er niets anders moeten zijn tov wat ik beschrijf.
Of je bedoelt dat wat jij zegt, alleen geldig is als het om een maatwerk laminaat blad gaat?
Oh dan ligt het daaraan. In de tijd dat ik er werkte verkocht ik best wel veel standaardbladen. Maar ik denk dat ze me daar misschien mee lieten beginnen, omdat maatwerkbladen lastig zijn, ik had dat aparte programma nog niet gehad. En van steen weet ik het van mn eigen keuken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ow nee ik ga inderdaad uit van hout- en laminaatmaatwerkbladen.
Standaard werkbladen verkoop ik eigenlijk bijna nooit in een complete keuken![]()
De meeste keukens worden met maatwerkbladen verkocht.
Ja die kans zit er dik in inderdaad! Zo doen wij dat ook vaak met nieuwe medewerkers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dan ligt het daaraan. In de tijd dat ik er werkte verkocht ik best wel veel standaardbladen. Maar ik denk dat ze me daar misschien mee lieten beginnen, omdat maatwerkbladen lastig zijn, ik had dat aparte programma nog niet gehad. En van steen weet ik het van mn eigen keuken.
Welke brief is nou van jou dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef maok het volgende:
Even een vraag. Ik heb een IKEA cadeaupas gewonnen, maar moet je die pas in een keer uitgeven of kan je ook steeds een klein beetje uitgeven?
Die waar bij staat dat de brief een IKEA cadeaubon heeft gewonnen, de lamp dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Welke brief is nou van jou dan?
Volgens mij ligt dat aan de waarde van de spiegel.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
kheb eigenlijk een vraag omtrent het terugbrengen van een spiegel.. heb in de tijd dat we met ons huis bezig waren netjes alle bonnetjes bewaard van alles wat we gekocht hebben daarop ook wat spullen terug kunnen brengen of kunnen ruilen. Nou hebben we laatst een spiegel gekocht en die staat nog ongeopend in een hoekje. Hebben het bonnetje niet meer maar willen em graag ruilen tegen een andere Ikea spiegel. Zal hier moeilijk over gedaan worden, dit omdat hij nog niet eens uit het plastic is. Gewoon precies zoals ie in de winkel staat. Ik hoor het graag!
Misschien was het ook wel een spaarlamp. Per lamp kostte het 4.95 euro geloof ik. En tja, mijn baas wil dat ik die lamp omruil en waarschijnlijk moeten de lampenkappen ook omgeruild worden omdat de afdeling concept een foutje heeft gemaaktquote:Op zondag 18 januari 2009 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
gloeilampjes kun je testen in de winkel voor je ze meeneemt, achteraf worden gloei/spaarlampen niet retour genomen, wat ik zelf wel doe is als iemand met een kapotte spaarlamp terug komt, kijken of bij recovery een zelfde lamp in aangebroken verpakking ligt maar spaarlampen zijn ook vrij prijzig, gloeilampen zijn 5 voor 1 euro nog wat. dus dan vraag ik me bij voorbaat al af waarom zou je daarmee terug gaan
Ja het is idd een hele grote spaarlamp! Ik ga het gewoon proberen en met die eventuele tegoedpas kan ik meteen een nieuwe halen en hem testen! Wist helemaal niet dat dat kon. Weer wat geleerd!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
okedan is het zo;n heule grote spaarlamp in een groene doos
als je die terug brengt krijg je er dan wss een tegoedpas voor aangezien spaarlampen officieel niet retour worden genomen.
Sommige klanten ....quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
van de week kwam een vrouw ook spaarlampjes terug brengen, verpakking leek helemaal netjes dicht enzo maar wel al een hele oude bon. Collega kijkt nog eens goed naar de verpakking vraagt aan de klant of ze open zijn geweest, klant zegt: ze doen het nog helemaal ik heb ze maar 2 maanden erin gehad. Collega vraagt waarin, klant: in de lamp...
en dan verbaasd zijn dat we dat niet retour nemen
Het is gewoon een JONDAL spiegel die we willen ruilen voor een HEMNES spiegel. Hebben trouwens ook zo'n family pas, dan zou ie daar ook op moeten staan! maarja hoop dat het geen probleem is!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de waarde van de spiegel.
Je krijgt sowieso je geld niet terug, maar een tegoedpas.
Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)
LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]
MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]
Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb je de bolle kant van de lattenbodem wel nar boven liggen?
poten zijn massief, je kan er misschien iets inboren, het is altijd even afwachten omdat ze wel licht zijn en waarschijnlijk van geperst hout gemaakt zijn waarin de schroef geen grip heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een lack tafeltje, maar hij is eigenlijk 5 cm te laag (hij moet bij mijn bed komen te staan er moet iets onder passen dat er nu ook staat. Iemand een goed idee om de pootjes 5cm te verleggen? (zijn de pootjes trouwens massief zodat je er iets in kunt schroeven aan de onderkant?)
buitenkant is laminaat de binnenkant is van papierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
poten zijn massief, je kan er iets inboren. Al is dat altijd even afwachten omdat ze wel licht zijn en waarschijnlijk dus van geperst hout ofzo gemaakt zijn. Ik zou ze zelf niet naast het bed neerzetten, daar zijn ze te breed voor naar mijn smaak.
Ja, ik zat al wat te editten toen ik erover nadacht... ik had net een poot in mijn hand en dacht: die zijn wel heel licht voor hout.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef styliste het volgende:
[..]
buitenkant is laminaat de binnenkant is van papier
Je bedoelt die vier metalen elementen die je in de zeg maar in ruitvorm vastmaakt? Ja, die heb ik gemonteerd. Die dingen zijn uitschuifbaar, en er zitten schroefjes op om ze op een bepaalde stand vast te klemmen. Die zijn bedoeld om te voorkomen dat de zijpanelen bol of hol gaan staan. En daar gaat het dus mis. Je krijgt die uitschuifbare elementen niet goed genoeg gefixeerd, hoe hard je die schroefjes ook vastdraait. Die elementen waren namelijk vanochtend ook verschoven t.o.v. hoe ik ze gisteravond vast had geschroefd. De zijkanten van het frame waren bol gaan staan waardoor de middelste latten eruitvielen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:08 schreef Syytön het volgende:
Heb je ook die soort latjes die bij de middenbalk zitten gemonteerd?
Ik heb dat bed ook, maar ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem. Heb er geen last van, hij staat bij mij nu zo'n twee maanden.
voor zover ik weet zijn het losse onderdelen en kan dat dus prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Gurb het volgende:
Even een vraag aan de Ikea-experts alhier,
Ik zag in een ander topic een PAX kast voorbij komen, en dat zag er goed uit. Nu vroeg ik me af of ik alleen de kast, incl indeling enz kan kopen, zonder deuren erbij.
Dat kan inderdaad, zo staat ie ook als proefopstelling in de showroom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Gurb het volgende:
Even een vraag aan de Ikea-experts alhier,
Ik zag in een ander topic een PAX kast voorbij komen, en dat zag er goed uit. Nu vroeg ik me af of ik alleen de kast, incl indeling enz kan kopen, zonder deuren erbij.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef WaVe het volgende:
voor zover ik weet zijn het losse onderdelen en kan dat dus prima.
Das mooi om te weten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef PiperMaru het volgende:
Dat kan inderdaad, zo staat ie ook als proefopstelling in de showroom.
Bijkomend voordeel als je hem open houdt, is dat je met de inrichting geen rekening hoeft te houden met de scharnieren.
Ja, berken, eiken, antiek eiken, wit etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef Gurb het volgende:
[..]
[..]
Das mooi om te weten!
Ik wil er wel een deur voor maken, maar dan een verdiepingshoge schuifdeur, en die maak ik zelf, en haal ik dus niet bij de ikea vandaan. Ik zal eens bij Ikea langsgaan om te kijken wat die pax-elementen kosten. Heb je nog verschillende kleuren interieur?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
Ik heb een sultan matras nu ongeveer 1 a 2 jaar en er komen allemaal hobbels en kuilen en bulten in het matrasEn in het eerste half jaar voelde ik er al veren doorheen prikken
Hoort dit? Heb ik hier garantie op?
Echt naar, en ik heb een ander bed nodig (ga op kamers, deze past niet..) en dan wil ik dit keer WEL een goed matrasquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef -Mellow- het volgende:
[..]Dat heb ik ook. Heb m nu een half jaar en hij is nu al doorgezakt in het midden.
Ik zal die lijers es bellen binnenkort
Het materiaal van BESTA wordt anders. De kastelemenden, deuren etc worden allemaal aangepast.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Ladybos het volgende:
Gisteren een Besta meubel gekocht om in de woonkamer een werkhoek te maken, de bedoeling is om dit later uit te breiden naar de tv hoek etc. Net belt mijn moeder die ook bij de Ikea is geweest en die verteld mij dat de Besta wordt aangepast en dat ie glimmender gaat worden dan nu. Is het dan nog wel met elkaar te combineren of ga je dan verschil zien vraag ik me af? Het meubel zit nu nog in de verpakking dus als het verschil echt op gaat vallen dan breng ik liever dit terug om te wachten op de nieuwe besta. Weet iemand dit?
Euhm de overgang vind ongeveer nu plaats...quote:
Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)
LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]
MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]
Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
Dat is de HEMNES bedbankquote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef jakkop het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg...dat bed met een soort lade eronder voor nog een matras, voeren we die nog? Zie hem nergens meer.
Die hebben we in Hengelo al sinds het beginquote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.
Oh, misschien hier dan ook wel. Maar dacht te begrijpen dattie nog moet in gaan. Wel een grappige actiequote:Op zondag 25 januari 2009 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben we in Hengelo al sinds het begin
Nee die bedoel ik niet. Het is een heel simpel frame, met een lade die ook niet vast zit ofzo.quote:
iemand toevallig nog een tip hiervoor? op zich storen we ons er niet (meer) zo aan, maar er zijn van die moment dat het niet erg welkom isquote:Op zondag 18 januari 2009 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
we hebben gisteren onze MALM in elkaar gezet. erg mooi geworden, maar er is toch een minpuntje. aan de rechterkant kraakt 'ie behoorlijk. als je aan de linkerkant ligt is er niks aan de hand, maar wanneer je aan de rechterkant ligt, en je draait op, kraakt het best hard.
is hier een reden voor? en is er iets aan te doen?
wat een reden zou kunnen zijn, is misschien dat we er geen originele IKEA lattenbodems in hebben. maar dat zou in principe toch niet mogen uitmaken, lijkt me. en ook is het gek dat het alleen aan de rechterkant is.
heeft iemand een idee? of heeft iemand anders dit ook? verder zijn we overigens heel tevreden met het bed hoor
Het is wss de ROBIN, die is uit het assortiment.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef TruIvy het volgende:
Je hebt wel de Odda : je tilt de lattenbodem op en daar zit ruimte onder. De Morrum een soort bedkast met plankjesen het Odda onderbed voor onder een Odda bovenstel. Misschien bedoel je die laatste?
(Als dat geen nuttige TVP is, weet ikhet ook niet meer)
Nee die heb je inderdaad niet. Ik had ook plinten gekocht bij IKEA, maar heb ze weer verkocht, omdat ik toch besloot de keuken te verhogen, ik vond het werkblad wel erg laag anders, met de FAKTUM pootjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef Portugalia het volgende:
Zit te kijken naar de hoogte van de IKEA keuken.
Ik wil het werkblad op 95 cm hoogte.
Ik moet daarvoor de CAPITA poten van 21 cm kopen, maar wil liever geen opening onder de kastjes.
Klopt het dat IKEA geen passende "sokkel" heeft voor deze werkhoogte?
Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef TruIvy het volgende:
Als sokkels alleen 15 cm zijn, kan je altijd nog een plankje nemen van de bouwmarkt en die op de juiste lengte en hoogte laten zagen. Op de randjes kan je fineer doen. Ik kan idd ook geen sokkels vinden die hoger dan 15 cm zijn, maar je kan altijd evenbellen natuurlijk
Hey, da's wel een goede tip!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.
We krijgen plinten en poten van 21cm hoog. Maar dat duurt nog wel ff hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Portugalia het volgende:
OK, dus nog even wachten met de aanschaf?!
Bedankt voor de reacties.
1quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef Henry het volgende:
@Memento-Mori?
Zijn de mensen niet tevreden over de lamp of is hij vaak defect?
Bedank voor je informatie, kun je me misschien ook vertellen of de Kulla lamp nogal wankel is of dat ik toevallig een slecht in elkaar gezet exemplaar heb gezien?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1
dimmer doet regelmatig na een tijd niet meer wat ie doen moet,en aangezien op elk product 2jaar garantie zit mits bon zou ik de bon dus altijd goed bewaren
Ben je er niet voor verzekerd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga nooit meer naar de Ikea. Laatste keer dat ik daar kwam schoof ik een Ikea kast dwars door de voorruit van mn auto heen. Denk je goedkoop te zijn, ben je nog veel kwijt aan een nieuwe ruit..
110cm en 190cm en nog zo'n kreukelgevalquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:
Beetje jammer dat de wandplank van LACK maar in één maat is..![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103632
c/o staat normaal voor de etage inderdaad. Dus in dit geval zou dat de tweede etage zijn. Alleen vermelden we normaal ook of deze etage met de trap of lift bereikbaar is. En inderdaad zouden deze kosten wel berekend moeten worden. Maar volgens mij heb je nu mazzel omdat het niet berekend is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef knack het volgende:
Ik heb mij keuken besteld, nu laat ik hem bezorgen. Op het moment van bestellen heb ik aangegeven dat ik op de tweede etage van een portiek woning woon.
Normaal gesproken zijn de berzorgkosten 79 + 40 voor elke etage extra. Dus in mijn geval totaal 159 euro.
Wanneer ik de specificatie bekijk zie ik dat er alleen 79 voor bezorgkosten is gerekend. Ben ik nu toevallig gematst?Of zijn de etage tarieve komen te vervallen?
Op de specificatie staat bij adres:
c/o: 02
Ik neem aan dat dit de etage betekend. Iemand die mij wat meer duidleijkheid kan geven?
eigen risico was duurder dan de Ikea kast..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ben je er niet voor verzekerd?(Voor je voorruit.)
Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:
Beetje jammer dat de wandplank van LACK maar in één maat is..![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103632
ja vandaar dat het een beetje jammer is..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.
Euhm ja waarom gaat MYSINGE uit het assortiment?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Deskjet het volgende:
Deze week maar eens een bankje proberen te scoren bij ikea. Om niet onvoorbereid de ikea in te stormen heb ik met de zoek functie al wat gevonden over een aantal banken.
MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom?Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?
KLIPPAN schijnt niet goed te zitten als je lang bent, dus ik hoop dat dat niet klopt.
Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:18 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hebben de IKEA-medewerkers wat inside-info over hoe druk het gedurende de week is? Ik wil gewoon niet in het weekend de IKEA in (te druk), dus ik wil een dagje vrij nemen om rustig rond te kijken en te shoppen.
Op welke ochtenden/middagen/avonden heb ik de ruimte om lekker te snuffelen?
Dat heb ik bij de mijne gelukkig helemaal niet. En hij is inmiddels toch alweer 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef Syytön het volgende:
De KLIPPAN is best een leuke bank, maar de bekleding ervan gaat zo snel uitlubberen.
De drie pakketten zijn volgens mij juist;quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Deskjet het volgende:
Dat had ik gevonden. Maar als het 3 pakketten zijn hoeven ze niet alle 3 even groot/zwaar te zijn.
Is het grootste pakket buiten bij de voordeur makkelijk te splitsen zodat je bijvoorbeeld de zijkanten, onderkant, achterkant los naar boven kan tillen? Dat zou erg chill zijn. Zeg maar het IKEA concept, toegepast op een situatie dat het wel handig is.
Bedankt voor de info! Dinsdag of donderdag vrij nemen dus...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De drie pakketten zijn volgens mij juist;
de zitting en rugleuning
een armleuning en
nog een armleuning
Ik was er gister, en Tundra was ¤ 5,95. Is dat tijdelijk dan? Eigenlijk was ik van plan volgende week laminaat te halen, maar anders haal ik het nu alvast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil denk binnenkort even naar Ikea delft gaan rijden voor het laminaat, is de tundra daar nog steeds 4,95 ipv 8,95?
TUNDRA voor maar 3,95?!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
weet iemand of de tundra beuken die van 3.95 van delft nog op voorraad is. Ik heb namelijk 2 pakken te weinig gekocht....
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?
Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!quote:
Naja of de prijs overeenkomt of niet dat weet ik niet. Dat kun je op internet ook niet nakijken. Het lijkt me alleen wel erg onwerkelijk aangezien een mindere kwaliteit laminaat, HEMSE, 4.95 is. Tenzij TUNDRA beuken uitgaand assortiment is en voor 3.95 uitverkocht wordt... maar dat is volgens mij niet het geval.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11
Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
De hele RAKKE serie is uit het assortiment. Deze kast was ook uit het assortiment gehaald. Maar in Zweden hebben ze blijkbaar besloten dat we deze kast toch nog niet kunnen missen...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!
dat is de esdoornquote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11
Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef JoPiDo het volgende:
de kantine van Ikea is de slimste en meest strategische marketingtruc EVER
Nee niet meer...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?
Jeutje! Nu nog een ster te pakken zien krijgen!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet meer...
IKEA Heerlen is recentelijk verbouwd (winkel en restaurant gedeelte zijn nu opgeleverd) en daar hebben ze 650 zitplaatsen tegen 540 in Amersfoort
Nouhou... die wilde ik een half jaartje geleden. Kon em overnemen van iemand, maar mijn beslissing duurde te lang, dus toen was ie weg. Daarna marktplaats afgezocht enzo, maar best duur nog daar.quote:
Het valt mee hoor, natuurlijk hangt het er wel vanaf hoe intensief je 'm gebruikt. Ik heb de hoekbank staan, die hangt echt héérlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die Ektorp banken zo mooi, maar als ik bij Ikea kijk ziet het er allemaal zo verfrommeld en slordig uit, blijven die banken/kussens nou echt niet netjes?
Ik wil geen bank kopen die er na een maand al uitziet alsof hij al tien jaar in m'n kamer staat.
Slapen en sexen op de Mysinge gaat zonder problemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Deskjet het volgende:
MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom?Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?
De kussens zijn van veren(nog steeds?) en die moet je opschudden anders deukt het allemaal wat in... (maar hoort ook wel een beetje bij het soft en fluffie idee van de bank)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die Ektorp banken zo mooi, maar als ik bij Ikea kijk ziet het er allemaal zo verfrommeld en slordig uit, blijven die banken/kussens nou echt niet netjes?
Ik wil geen bank kopen die er na een maand al uitziet alsof hij al tien jaar in m'n kamer staat.
In het echt staat hij gewoon stevig. Honderden handen in de week doen zo'n ding alleen niet goed.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Henry het volgende:
@Memento-Mori
Zou je me kunnen vertellen of de Ikea Kulla staande lamp echt zo *wiebelt* als in de winkel of dat hij dan slecht in elkaar is gezet?
Dan moet je opschieten! Die gaan uit het assortiment...quote:
Ik ga ze wel kopen, ik weet dat ze na een aantal weken wel verfrommeld eruit gaan zien. Het is nl wel de bedoeling dat je om de "zoveel tijd" de kussen omdraait en een beetje opklopt, dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Daklem het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bedframes... misschien kan iemand iets vertellen over de kwaliteit en of het bevalt en of er klachten over zjn?
MALM 160x200
[ afbeelding ]
HOPEN 160x200
[ afbeelding ]
oh maar de andere helft heeft malmquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik persoonlijk had niet gekozen voor de HOPEN, omdat half Nederland die heeft
maar dat is iets persoonlijks
Volgens mij is dat ding al een hele tijd niet meer in de collectie, je hebt 'm alleen in het rood voor de 1-persoons variant. Of je moet 'm op Marktplaats op de kop weten te tikken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef TruIvy het volgende:
Bij de Malm heb je ook zo'n gaaf roltafeltje dat over je bed heen gaat. Ideaaaal voor ontbijt op bed en als je hem niet nodig hebt, rol je hem gewoon naar het einde van het bed. Ook handig om een flatscreen oid op te zetten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?
Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef YebCar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let niet op de eettafelstoelen ,tvmeubel en bankstel
die worden binnenkort opgefraaid.
de vitrinekast was een koopje ...26 euro dacht ik
kom hem niet laten staan
er komt daar een ikea? dat beloofd wat voor de files...quote:De gruwelijke ontdekking van de twee lijken is volgens een bouwvakker, die op het terrein werkzaam is voor de aanleg van een Ikea-vestiging, gedaan door de schoonmaker van de pannenkoekenboerderij. ,,Die reed 's ochtends naar de zaak toe en vond de lijken,'' stelt hij in de stromende regen.
IKEA Leiderdorp is de eerstvolgende nieuwe vestiging inderdaad, mega potentie tussen Amsterdam en Delft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:09 schreef athlonkmf het volgende:
las dit net in een stukje nieuws over de gevonden lijken op een parkeerterrein langs de A4 leiderdorp
[..]
er komt daar een ikea? dat beloofd wat voor de files...
Leiderdorp toch eerder dan Zwolle?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA Leiderdorp is de eerstvolgende nieuwe vestiging inderdaad, mega potentie tussen Amsterdam en Delft.
Volgens mijn bronnen wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leiderdorp toch eerder dan Zwolle?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
'slechts' 79.-quote:
Deze zijn ook super!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies leuk voor in mijn gang anders mijn slaapkamer, wat kost die?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
Wat zijn die onderste dingen??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn wanddecoraties van stof...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat zijn die onderste dingen??
Ok en wat is duur?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zijn wanddecoraties van stof...
(en behoorlijk duur...)
Ze staan gewoon op de site hoorquote:
Amsterdam begon op 1 feb met de verkoop. De rest van Nederland, inclusief Delft, beginnen pas op 1 april.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe er staan een hoop leuke dingen tussen die PS-dingen! Als ik weer tijd heb weer eens naar Delft sjeezen om te kijken. Vanaf wanneer en waar is die serie te koop? In Delft in ieder geval?
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:15 schreef juan123nl het volgende:
Mensen die met een winkelwagentje door de showroom lopen
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Daklem het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bedframes... misschien kan iemand iets vertellen over de kwaliteit en of het bevalt en of er klachten over zjn?
MALM 160x200
[ afbeelding ]
HOPEN 160x200
[ afbeelding ]
Volgens mij 3 tot 4 weken...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Drumfire het volgende:
Iemand een idee wat de gemiddelde levertijd is van onderstaande Karlstad bank?
[ afbeelding ]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?
probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...
als iemand anders nog tips heeft toevallig..??
Iemand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Henry het volgende:
Ik ben van plan twee zwarte leren Karlstad banken (glad) aan te schaffen en te combineren met Liatorp meubels (wou eerder de Ektorp maar als ik de foto's op Marktplaats zie van die banken dan word ik daar niet echt vrolijk van)
Is het vreemd om dan de poten van de Karlstad banken wit te schilderen? Of is dat té?
Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...quote:
de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)
nk zquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...
ik persoonlijk vind die poten toch al niet mooi dus misschien zou ik er andere poten onder fabriceren..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef Henry het volgende:
[..]
nk z
Mijn vraag was dan ook meer op het smaak gedeelte gericht, ik vroeg me dan ook af hoe anderen daarover denken.
Nee, het is cash&carry, voor 1.000 klanten iets apart gaan leggen omda ze het later op komen halen doet IKEA uiteraard niet aan i.v.m. de toch al geringe ruimte.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Stomme vraag, als ik dit weekend bij Ikea Utreg 2 kasten ga kopen (woonkamer + slaapkamer) kan ik deze dan zo laten plannen dat ik het 1 mei 2009 op kom halen? Sowieso hebben ze in Utreg niet alles wat ik wil (Amersfoort heeft het wel) maar ik neem aan dat ze dan bestellen en apart leggen ofzo?
Ik zou het liefst bezorgd hebben, maar aangezien je geen keuze in tijd hebt kan dat nietKrijg pas om 11 uur de sleutel van het huis (en ben dan nog wel uurtje zoet bij de notaris denk ik) dus voor 12 uur kan ik niets aannemen in mijn nieuwe huis
Bezorgservice slaat ook niet op tot 1 mei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.
En bij bezorgservice slaan ze het toch ook op?
Nope.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.
En bij bezorgservice slaan ze het toch ook op?
Wat wil je bereiken met babbelen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, en dat wil ik dus voorkomen
En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkanIk moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof
Maar ik ga wel is ff babbelen hier in Utreg bij Ikea, moet vast goedkomen.
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, en dat wil ik dus voorkomen
En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkanIk moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof
Maar ik ga wel is ff babbelen hier in Utreg bij Ikea, moet vast goedkomen.
Het laatste deel van deze tekst wilde ik nagenoeg het zelfde gaan typen. Ze zijn echt niet zo gek om iets tot 1 mei weg te zetten. Ook al kun je praten als de man van de brug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?
als het washandjes-idee niet lukt, kunnen we dat ook eens proberen.
mischien wil ie wel gewoon een gezellig praatje met jequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Huurauto heb ik sowieso nodig, kan me inboedel niet zo verhuizen
Maar echt service is er dus niet blijkt, beetje jammer. Zeker met deze economische tijden zou je meer verwachten. En je komt geen 10 euro besteden. Maar goed, het komt goed
Haha, ik wilde ongeveer hetzelfde neer gaan zetten. En dan ben ik nog niet eens Ikea-medewerker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkNoem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
Toch frappant dat de door mij gekochte bank bij Formido wel netjes opgeslagen wordt tot 4 meiquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkNoem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
Aangezien er op banken bijna altijd levertijd zit, neem ik aan dat ze die bank dan gewoon een bepaald aantal weken (ongeveer gelijk aan de levertijd) voor 4 mei pas bestellen? Zou het natuurlijk fout kunnen hebben, maar dit lijkt mij t meest logisch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Toch frappant dat de door mij gekochte bank bij Formido wel netjes opgeslagen wordt tot 4 meiDat is toch ook geen toko die daarom bekend staat.
De enige manier waarop we kunnen garanderen dat iets 1 mei op voorraad is, zou zijn door het nu uit de voorraad in de winkel te halen en weg te zetten. En dat wordt, o.a. vanwege plaatsgebrek, niet gedaan.quote:Maar dat geeft niet, ik accepteer dat de Ikea deze service niet kan verlenen. Hoewel ik het vreemd vind, want als ik iets bestel en ze zorgen dat het bij hen op 1 mei op voorraad is dan kom ik het zo halen. Klinkt mij niet als een logistiek probleem.
Toch niet, levertijd is 6 tot 8 weken en ik praat over 12 weken. Hij is al besteld en wordt in de winkel opgeslagen voor me. Maar ik geloof wel dat dat iets aparts is, ik woon niet voor niets in een kleine stad/groot dorp. Dan kan dat nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Aangezien er op banken bijna altijd levertijd zit, neem ik aan dat ze die bank dan gewoon een bepaald aantal weken (ongeveer gelijk aan de levertijd) voor 4 mei pas bestellen? Zou het natuurlijk fout kunnen hebben, maar dit lijkt mij t meest logisch.
[..]
Ik begrijp het volledigquote:De enige manier waarop we kunnen garanderen dat iets 1 mei op voorraad is, zou zijn door het nu uit de voorraad in de winkel te halen en weg te zetten. En dat wordt, o.a. vanwege plaatsgebrek, niet gedaan.
Vanwege bijvoorbeeld leverproblemen (die van de ene op de andere dag kunnen ontstaan) is het gewoonweg niet mogelijk om een klant iets nu te laten bestellen en te garanderen dat het op dag X op voorraad is. Daarnaast zou het ook nog een heleboel extra werk met zich mee brengen.
Ik werk niet bij de Ikea maar weet wel dat je dozen gewoon rechtop kunt opslaan. Met eventuele glazen deuren al helemaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens, voor de Ikea medewerkers: moet ik de dozen plat opslaan of is het geen probleem om deze rechtop te zetten? Dan zou ik met 1 m2 namelijk alles kwijtkunnen
Kijk, dan wordt het toch interessant om voor weinig een m2 te huren en daar alles in te douwenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de Ikea maar weet wel dat je dozen gewoon rechtop kunt opslaan. Met eventuele glazen deuren al helemaal.
Over het algemeen is het zelfs 3 meterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef JoPiDo het volgende:
het is geniaal dat de Ikea gordijnen verkoopt met een lengte van 2 meter, want het is de enige winkel waar ze betaalbaar zijn
en ik ben vast niet de enige die ramen heeft van 1,90 hoog
Geen. Dus je kijkt niet scheef.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef P.F het volgende:
Welke bedden heeft de ikea van 120 cm breed? Ik kijk volgens mij scheef op de site?
Ze waren er ook ooit wel, alleen nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
Op marktplaats staan ze wel
http://link.marktplaats.nl/229179211
http://link.marktplaats.nl/224385874
Die klok is super! Waarom kan ik m niet op de website vinden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Dat komt dan nog waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:52 schreef Sonata het volgende:
[..]
Die klok is super! Waarom kan ik m niet op de website vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |