Ja ik heb dus een hoekbureau, beide kanten twee meter lang. We hebben met zn tweeen ook veel moeite gehad hem te draaien. We wilden m eerst over de kop doen, maar dan kwam ie tegen het plafond aan. Toen hadden we hem half de gang in geparkeerd en konden we hem wel omdraaien maar stond ie verkeerd om in de kamer, en toen we hem horizontaal wilden draaien kwam ie weer klem te zitten. Uiteindelijk is het heel achterlijk diagonaal met een stuk uit het raam (!) stekend gelukt hem te keren en nu staat ie op zn plek.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Darkenrahl het volgende:
Het is mij gelukt in mijn eentje, maar niet zonder slag of stoot. Ik had een hele lange gemaakt van de ene hoek naar de andere hoek van de kamer en had alleen heel veel problemen om hem na het in elkaar zetten goed op zijn plek te krijgen.
Die past voor mijn vrouw wel (die gebruikt dat bureau). Alleen is dat niet echt stevig, die uitschuiflade. Mijn broer heeft een nieuwer model van dit bureau en daar is het veel beter geregeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Alleen kan ik dat onderbouwding voor je toetsenbord niet gebruiken want dan zit ik er met mn benen tegen aanzo balen!!
Misschien is je vrouw langer dan ik, ik heb het bureau op de laagste stand staan, en eigenlijk zou ie nog wel wat lager mogen. Ik kan natuurlijk zowel bureau als stoel omhoog doen maar dan kan ik weer niet met mn voeten bij de grond, en volgens mij gaat het toch om de onderlinge verhouding... Ik heb nog geen handbreedte ruimte tussen mn bovenbenen en de onderkant van het blad, we hebben dat ding ook op mn vriend zn bureau en ik zie nu al dat ik niet genoeg ruimte heb. Ik vind het wel gek want zo klein ben ik helemaal niet (1,74)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Darkenrahl het volgende:
Die past voor mijn vrouw wel (die gebruikt dat bureau).
Nee, balen, welk bed had je??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vannacht is ons IKEA bed van 3 maanden oud kapot gegaanhet hout is gescheurd. Vraag me af wat ik nu moet doen, vervoer regelen om met de planken van het bed naar de klantenservice te komen? Ik ga zo maar s IKEA bellen...
Mijn vrouw is kleiner dan 1,74 meter. Het bureau staat redelijk hoog volgens mij, het moest boven de verwarming uitkomen. Maar de uittrekla voor het toetsenbord zit wel op de juiste hoogte (zodat als je zit je schouders recht staan en je armen gebogen naast het lichaam).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel gek want zo klein ben ik helemaal niet (1,74)
Dat had ik ook bij mijn HOPEN bed. Ik heb de aankoopbon en het kapotte onderdeel meegenomen. Bij mij was het de zijbalk. Met een beetje strategisch werk past dat ding wel in de auto tenzij je echt een heel klein autotoje hebt. Binnen een kwartier hadden ze een nieuwe zijbalk voor mij staan plus een compleet nieuw zakje met schroeven bijbehorende het bed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vannacht is ons IKEA bed van 3 maanden oud kapot gegaanhet hout is gescheurd. Vraag me af wat ik nu moet doen, vervoer regelen om met de planken van het bed naar de klantenservice te komen? Ik ga zo maar s IKEA bellen...
ANEBODAquote:
Geen idee, maar hij is pas nieuw (2 maanden geleden gekocht denk ik).quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef Darkenrahl het volgende:
Het nieuwe model van dit bureau is trouwens wel beter, misschien heb je ook het oude model?
Mja bij ons is het het hoofdbord en we hebben een erg sportief model autoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef Syytön het volgende:
Dat had ik ook bij mijn HOPEN bed. Ik heb de aankoopbon en het kapotte onderdeel meegenomen. Bij mij was het de zijbalk. Met een beetje strategisch werk past dat ding wel in de auto tenzij je echt een heel klein autotoje hebt. Binnen een kwartier hadden ze een nieuwe zijbalk voor mij staan plus een compleet nieuw zakje met schroeven bijbehorende het bed.
Triplex is nog steviger!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Aneboda![]()
triplex bedje
niet geschikt als bed voor dagelijks gebruik imho, prima logeerbed.
Ben eigenlijk wel benieuwd welke artikelen niet zo goed zijn, hebben jullie een overzichtje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
je hebt er ook garantie op hoor dipkip, kapotte artikel en bon naar de winkel en je krijgt het nieuwe onderdeel. maar de aneboda is gewoon troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |