Dan ga ik eens kijken, ik heb die app nu gedownload sinds paar weken terug.quote:Op maandag 22 september 2025 19:23 schreef Seven. het volgende:
@:Sanvi de Ikea handleidingen zijn allemaal te bekijken via de Ikea app. Dan krijg je er alvast feeling mee.
Top 3 van 100 stress factoren : verhuizen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:45 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken, ik heb die app nu gedownload sinds paar weken terug.
Heb een hele nieuwe inventaris gekocht afgelopen vrijdag en een paar weken terug: Vimle U-hoek bank inclusief chaisse-longue, Hemfjället boxspring 2-persoons, keukentafel plus 4 stoelen, luxe/luie stoel, 3 boekenkasten Billy's, tv-meubel Lack, 2 nachtkastjes, 4 lampjes, 2 bijzettafeltjes...en dat was het volgens mij.
Zojuist via Klusup geregeld dat ze iig bed, bank en boekenkasten komen monteren.
Mag wat kosten maar heb er ook voor gespaard, zullen we maar zeggen. En scheelt veel tijd, frustratie en stress als ik het zelf niet doe.
Genoeg stress al zo'n verhuizing. Had iemand me dat niet kunnen vertellen?![]()
De rail niet de kledingroede zelf, waar je de kledingroede aanvast klikt is 55 cm breed. Beantwoord dat je vraag?quote:
Blijkbaar maar daar zijn best veel alternatieven voor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:59 schreef Isane het volgende:
40504193 GÖRSNYGG opbergtas is uit de collectie?
Aaah! Slim... Maar op zich scheelt het maar één of twee centimeter. En dan blijf ik alsnog een deur houden die 'maar' op drie scharnieren hangt, en zelfs nog zo'n 20-30 cm lager dan de bovenkant van de 201-cm-kast. Houdt 'ie dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef d.k. het volgende:
Kasten en deuren inkorten van de oude pax gaat prima. Op die manier kast ook passend gemaakt bij plafondhoogte van ons vorige huis. Of je de nieuwe kast ook makkelijk inkort, geen idee, nog niet geprobeerd.
Een langere deur monteren gaat ook, moet je even kijken of je uitkomt met het scharnier. Zelf zou ik dan een langere deur inkorten zodat ie past.
Als je er voorzichtig mee omgaat en geen loeizware deur kiest, moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Aaah! Slim... Maar op zich scheelt het maar één of twee centimeter. En dan blijf ik alsnog een deur houden die 'maar' op drie scharnieren hangt, en zelfs nog zo'n 20-30 cm lager dan de bovenkant van de 201-cm-kast. Houdt 'ie dat?
Deze lijn zit pas een jaartje in het assortiment en walnoot is een trendkleur. Ik zou eerder denken dat 'ie momenteel minder goed te krijgen vanwege populariteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:10 schreef Offtrack het volgende:
Ik ben bezig met plannen voor ons nieuwe huis, oplevering volgend jaar ergens. We willen ÄNGSJÖN wastafelmeubels ophangen, maar nu zie ik dat de donker eikenkleur slecht leverbaar is. Weet iemand of deze kleur onderweg naar buiten is? Of er wellicht iets anders vergelijkbaars aankomt?
Mijn 236 deur hangt ook op 3 scharnieren, precies zoals Ikea dat aangeeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Aaah! Slim... Maar op zich scheelt het maar één of twee centimeter. En dan blijf ik alsnog een deur houden die 'maar' op drie scharnieren hangt, en zelfs nog zo'n 20-30 cm lager dan de bovenkant van de 201-cm-kast. Houdt 'ie dat?
Huh? Maar het hoort toch officieel op 4? Zit die derde wel helemaal bovenaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn 236 deur hangt ook op 3 scharnieren, precies zoals Ikea dat aangeeft.
Kijkt in de kast.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Huh? Maar het hoort toch officieel op 4? Zit die derde wel helemaal bovenaan?
Leuk! Wij hebben toevallig net paar weken terug deze in de badkamer gehangen om bepaalde items uit kleine grijpgrage knuistjes te houden, maar die is eigenlijk net te diep voor het mooie (duwt tegen 1 van de 2 wandlampjes). Jammer dat die jij post er toen nog niet was.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, deze wil ik wel https://www.ikea.com/nl/n(...)lank-groen-70595785/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |