Een vakantie naar de Filipijnen zou niet slecht zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 07:07 schreef archito het volgende:
[..]
Alleen ikea Myanmar en de Filipijnen.😅 Net te ver om langs te gaan.
En dan daar horen dat het een foutje op de website is.😂quote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een vakantie naar de Filipijnen zou niet slecht zijn.
Wij hadden ook een storing in de inductieplaat. Ikea verzocht ons om contact op te nemen met Whirlpool, die hadden het vrij vlot gefixt.quote:Op zondag 9 november 2025 09:18 schreef bloempjuh het volgende:
Kleine IKEA-klaag: mijn Lagan-inductieplaat is er dinsdag mee gekapt (maart 2022 gekocht) en klantenservice beloofde me terug te bellen voor reparatie-overleg.
Niks.
IKEA-hoera: in vlaag van proactiviteit een nieuwe Lagan (plus een aantal kleine items) besteld. Die komt morgen binnen.
Benieuwd of ik nog óóit teruggebeld ga worden.
Bijzonder! Nouja, ik wacht hun antwoord wel even af. Als IKEA zelf, of wie dan ook, de oude kan fixen.. dat zou prima zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 11:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij hadden ook een storing in de inductieplaat. Ikea verzocht ons om contact op te nemen met Whirlpool, die hadden het vrij vlot gefixt.
In spanje lijken ze nog te bestellen. In ieder geval madrid heeft ze nog. Kent iemand een spaanse fokker die me zou kunnen helpen? 😅quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:07 schreef archito het volgende:
Hebben we eindelijk een keuken besteld, zijn de Nydala greepjes in brons uit het assortiment.😪
[ afbeelding ]
Heeft iemand heel toevallig deze greepjes over? Probeer er 15 te verzamelen. Op marktplaats greep (haha) ik net mis.
@LeeHarveyOswald @sigme @Bramito 😇quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:56 schreef archito het volgende:
[..]
In spanje lijken ze nog te bestellen. In ieder geval madrid heeft ze nog. Kent iemand een spaanse fokker die me zou kunnen helpen? 😅
quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:56 schreef archito het volgende:
[..]
In spanje lijken ze nog te bestellen. In ieder geval madrid heeft ze nog. Kent iemand een spaanse fokker die me zou kunnen helpen? 😅
Zowel in de winkel als online staan ze als niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:LeeHarveyOswald @:sigme @:Bramito 😇
Ik zag later ook dat ze ze alleen nog bij Madrid Torrejon hebben, die kans wordt wel heel klein dat iemand daar in de buurt woont.😅quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Zowel in de winkel als online staan ze als niet beschikbaar.
In voorzie een leuk citytripje met je vrouw of een vriend samenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:00 schreef archito het volgende:
[..]
Ik zag later ook dat ze ze alleen nog bij Madrid Torrejon hebben, die kans wordt wel heel klein dat iemand daar in de buurt woont.😅
Dacht nog aan een koerierservice ofzo of de winkel direct benaderen. Maar dat wordt vrij extreem voor een paar greepjes.😁
Haha Madrid schijnt mooi te zijn in deze tijd van het jaar!quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
In voorzie een leuk citytripje met je vrouw of een vriend samen![]()
Mooi verhaal joh, moet je doen
Hehe, keep us posted!quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:10 schreef archito het volgende:
[..]
Haha Madrid schijnt mooi te zijn in deze tijd van het jaar!
Ik ben nu zo ver dat een koeriersdienst een pakketje kan ophalen via de click & collect methode van Ikea. Maar nu lukt het me nog niet om een bestelling te plaatsen omdat leveren niet mogelijk is. Denk een foutje op de website want ik wil het niet laten leveren, ik wil het laten ophalen. Dus probeer nu via de klantenservice handmatig een bestelling te plaatsen die de koeriersdienst dan op kan halen. Ik geef het 20% kans dat het lukt, maar het wordt een beetje een sport om die greepjes in handen te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |