abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218843289
Ben toch eigenwijs geweest en heb een 'oud model' via Marktplaats gekocht. Ik durfde het niet aan met het nieuwe model, zelfs niet na jullie reacties. Had alleen donderdag tijd om 'm op te halen, en verrek, woensdagavond staat er één op Marktplaats van 1,50 meter breed, voor 200 euro vaste prijs, direct op te halen :9 ^O^
Heb eigenlijk nog een halve meter extra nodig, maar dat komt wel. Heeft geen haast.
Somebody that I used to know
  maandag 22 september 2025 @ 19:23:58 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218845283
@Sanvi de Ikea handleidingen zijn allemaal te bekijken via de Ikea app. Dan krijg je er alvast feeling mee.
Resistance is futile.
pi_218846268
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 19:23 schreef Seven. het volgende:
@:Sanvi de Ikea handleidingen zijn allemaal te bekijken via de Ikea app. Dan krijg je er alvast feeling mee.
Dan ga ik eens kijken, ik heb die app nu gedownload sinds paar weken terug.

Heb een hele nieuwe inventaris gekocht afgelopen vrijdag en een paar weken terug: Vimle U-hoek bank inclusief chaisse-longue, Hemfjället boxspring 2-persoons, keukentafel plus 4 stoelen, luxe/luie stoel, 3 boekenkasten Billy's, tv-meubel Lack, 2 nachtkastjes, 4 lampjes, 2 bijzettafeltjes...en dat was het volgens mij.

Zojuist via Klusup geregeld dat ze iig bed, bank en boekenkasten komen monteren.
Mag wat kosten maar heb er ook voor gespaard, zullen we maar zeggen. En scheelt veel tijd, frustratie en stress als ik het zelf niet doe.

Genoeg stress al zo'n verhuizing. Had iemand me dat niet kunnen vertellen? :) :{
pi_218847180
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:45 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Dan ga ik eens kijken, ik heb die app nu gedownload sinds paar weken terug.

Heb een hele nieuwe inventaris gekocht afgelopen vrijdag en een paar weken terug: Vimle U-hoek bank inclusief chaisse-longue, Hemfjället boxspring 2-persoons, keukentafel plus 4 stoelen, luxe/luie stoel, 3 boekenkasten Billy's, tv-meubel Lack, 2 nachtkastjes, 4 lampjes, 2 bijzettafeltjes...en dat was het volgens mij.

Zojuist via Klusup geregeld dat ze iig bed, bank en boekenkasten komen monteren.
Mag wat kosten maar heb er ook voor gespaard, zullen we maar zeggen. En scheelt veel tijd, frustratie en stress als ik het zelf niet doe.

Genoeg stress al zo'n verhuizing. Had iemand me dat niet kunnen vertellen? :) :{
Top 3 van 100 stress factoren : verhuizen.
Succes. Komp goe 🍀😂

En Feli met je huis!
pi_218890064
Weet iemand of je een Hjälpa kledingroede met ophangrail ook in een diepe Billy kan monteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')