Oh dan ligt het daaraan. In de tijd dat ik er werkte verkocht ik best wel veel standaardbladen. Maar ik denk dat ze me daar misschien mee lieten beginnen, omdat maatwerkbladen lastig zijn, ik had dat aparte programma nog niet gehad. En van steen weet ik het van mn eigen keuken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ow nee ik ga inderdaad uit van hout- en laminaatmaatwerkbladen.
Standaard werkbladen verkoop ik eigenlijk bijna nooit in een complete keuken![]()
De meeste keukens worden met maatwerkbladen verkocht.
Ja die kans zit er dik in inderdaad! Zo doen wij dat ook vaak met nieuwe medewerkers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dan ligt het daaraan. In de tijd dat ik er werkte verkocht ik best wel veel standaardbladen. Maar ik denk dat ze me daar misschien mee lieten beginnen, omdat maatwerkbladen lastig zijn, ik had dat aparte programma nog niet gehad. En van steen weet ik het van mn eigen keuken.
Welke brief is nou van jou dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef maok het volgende:
Even een vraag. Ik heb een IKEA cadeaupas gewonnen, maar moet je die pas in een keer uitgeven of kan je ook steeds een klein beetje uitgeven?
Die waar bij staat dat de brief een IKEA cadeaubon heeft gewonnen, de lamp dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Welke brief is nou van jou dan?
Volgens mij ligt dat aan de waarde van de spiegel.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
kheb eigenlijk een vraag omtrent het terugbrengen van een spiegel.. heb in de tijd dat we met ons huis bezig waren netjes alle bonnetjes bewaard van alles wat we gekocht hebben daarop ook wat spullen terug kunnen brengen of kunnen ruilen. Nou hebben we laatst een spiegel gekocht en die staat nog ongeopend in een hoekje. Hebben het bonnetje niet meer maar willen em graag ruilen tegen een andere Ikea spiegel. Zal hier moeilijk over gedaan worden, dit omdat hij nog niet eens uit het plastic is. Gewoon precies zoals ie in de winkel staat. Ik hoor het graag!
Misschien was het ook wel een spaarlamp. Per lamp kostte het 4.95 euro geloof ik. En tja, mijn baas wil dat ik die lamp omruil en waarschijnlijk moeten de lampenkappen ook omgeruild worden omdat de afdeling concept een foutje heeft gemaaktquote:Op zondag 18 januari 2009 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
gloeilampjes kun je testen in de winkel voor je ze meeneemt, achteraf worden gloei/spaarlampen niet retour genomen, wat ik zelf wel doe is als iemand met een kapotte spaarlamp terug komt, kijken of bij recovery een zelfde lamp in aangebroken verpakking ligt maar spaarlampen zijn ook vrij prijzig, gloeilampen zijn 5 voor 1 euro nog wat. dus dan vraag ik me bij voorbaat al af waarom zou je daarmee terug gaan
Ja het is idd een hele grote spaarlamp! Ik ga het gewoon proberen en met die eventuele tegoedpas kan ik meteen een nieuwe halen en hem testen! Wist helemaal niet dat dat kon. Weer wat geleerd!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
okedan is het zo;n heule grote spaarlamp in een groene doos
als je die terug brengt krijg je er dan wss een tegoedpas voor aangezien spaarlampen officieel niet retour worden genomen.
Sommige klanten ....quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
van de week kwam een vrouw ook spaarlampjes terug brengen, verpakking leek helemaal netjes dicht enzo maar wel al een hele oude bon. Collega kijkt nog eens goed naar de verpakking vraagt aan de klant of ze open zijn geweest, klant zegt: ze doen het nog helemaal ik heb ze maar 2 maanden erin gehad. Collega vraagt waarin, klant: in de lamp...
en dan verbaasd zijn dat we dat niet retour nemen
Het is gewoon een JONDAL spiegel die we willen ruilen voor een HEMNES spiegel. Hebben trouwens ook zo'n family pas, dan zou ie daar ook op moeten staan! maarja hoop dat het geen probleem is!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de waarde van de spiegel.
Je krijgt sowieso je geld niet terug, maar een tegoedpas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |