quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
Korting op geselecteerde IKEA producten Korting op IKEA FAMILY producten GRATIS woonmagazine Speciale activiteiten en workshops Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
Kijk op de IKEA FAMILY pagina
* 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Haarlem: GenderQ IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
quote:Bezorging kost - bij alle vestigingen behalve Delft - binnen de eerste "ring" rond het woonwarenhuis:
< 100 kg : ¤29
100-300 kg : ¤49
> 300 kg : ¤69
Dat is voor begane grond bezorging. Etagebezorging is in de meeste gevallen wel mogelijk, je betaalt dan een toeslag.
Delft heeft andere tarieven, omdat het een pilot store is en daardoor onder een andere organisatie valt.
Utrecht, kassa/servicequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Even de wiki aanpassen. Waar werk je dan? En welke afdeling?
Haha, wat had-ie gekocht? Een leuke Klippan ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:10 schreef kalinho het volgende:
jeeuhj![]()
Ik geloof dat ik vanavond Jao Varela (die excuusneger van de Lpf) aan de transportbalie had![]()
met kassabon in ongeopende verpakking mag je binnen 90 dagen na aankoop je restant laminaat retourneren. in welke vestging je dat wilt doen, is niet van belangquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:10 schreef Keltie het volgende:
Vraagje.
Ik had een laminaatvloer gehaald, maar bleek 'een paar pakken' (lees: 12 pakken) teveel gehaald te hebben
Nu hoorde ik dat je onaangebroken pakken 'gewoon' terug mag brengen?
Moet dat dan ook bij dezelfde vestiging?
Kennissen van mij dachten van niet namelijk....
Hartstikke bedanktquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
met kassabon in ongeopende verpakking mag je binnen 90 dagen na aankoop je restant laminaat retourneren. in welke vestging je dat wilt doen, is niet van belangals wat je retourneert een waarde vertegenwoordigt van > 250 euro, moet je je kunnen legitimeren bij de klantenservice.
Twee keer: in januari en in juli.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Burbujas het volgende:
Is dit een keer per jaar, die plundra ?
Bijna onderaan op http://www.ikea.com/ms/nl(...)/ikea_services.html. En ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt
(Valt dit ook op de site te lezen?Zojah, dan heb ik erover heen gelezen
)
Hele zooi aan kasten etc etc en hij vroeg zich om fuckin 21.30 af of hetnog wel in zn busje paste of dat hij het op transport wou doen. Uiteindelijk maar besloten dat het handiger was dat hij het 1 nachtje bij ons liet staan zodat hij de dag erna rustig kon kijken; kon ik tenminste ook naar huisquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef pbjs het volgende:
[..]
Haha, wat had-ie gekocht? Een leuke Klippan ofzo?
Heb me trouwens net aangemeld voor Ikea Family![]()
Kan ik het nummer gewoon al gebruiken, of moet ik echt wachten op het pasje? Had nl begrepen dat dat wel een paar weekjes kan duren...
Staat het bankje ook ergens op de site of in de gids?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik het bestaan van 1tje... de IKEA STOCKHOLM 1,5 zits...
Verkrijgbaar in wit, beige en lichtbruin,
[afbeelding] +/- 500.-
[afbeelding][afbeelding] +/- 550.-
Prijzig, maar je hebt volgens mij wel 25 jaar garantie op de IKEA STOCKHOLM serie
Dan zit je misschien in de 3e regio van Delft?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:29 schreef eos het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat begrijp ik dan toch niet helemaal.
De ekeskog bank weegt 69kg, de hoes 7.4kg en wat zal de stoel wegen....ongeveer de helft, 35kg?
Maakt samen ongeveer 112 kg, maar ik heb toch mooi ¤65 moeten betalen voor het bezorgen. (bank en stoel komen overmorgen, heb er ca. 2 weken op moeten wachten)
Iemand misschien nog antwoord op deze vraag?quote:Ik krijg nu echt het gevoel dat ik wel heel veel bezorgkosten moet betalen of ben ik nu abuis.
Bank komt trouwens idd bij Delft vandaan, omdat een medewerkster van vestiging Barendrecht te bedonderd was om even verder te kijken als haar neus lang was en gewoon zei dat de stoel en hoezen niet meer te bestellen waren en de bank alleen nog maar in bruin te krijgen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |