Dat kan op het moment nog niet echt online, tenzij je misschien het artikelnummer weet. Dan gaat het hier: http://www.ikea.com/ms/nl(...)ductinstockform.html Alleen, nog niet alle IKEA PS producten staan erop. Wat je wel kan doen is de IKEA informatielijn bellen @ 0900-235 4532 (0900 - BEL IKEA, ¤0,10 per minuut) maar daar is de wachttijd momenteel langer dan je misschien gewend bentquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef Fiorenza het volgende:
Waar kan ik checken of een bepaald PS artikel op voorraad is?
nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef Fiorenza het volgende:
Waar kan ik checken of een bepaald PS artikel op voorraad is?
Gefeliciteerd ! Welke vestiging ga jij vertegenwoordigen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week ook IKEA medewerkster
![]()
Helaas, ik kan idd nog geen nieuwe ps artikelen vinden. Weet iemand of de Hylte etagere al in Breda te vinden is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Allan24 het volgende:
Twaalf alweerwoei!
[..]
Dat kan op het moment nog niet echt online, tenzij je misschien het artikelnummer weet. Dan gaat het hier: http://www.ikea.com/ms/nl(...)ductinstockform.html Alleen, nog niet alle IKEA PS producten staan erop. Wat je wel kan doen is de IKEA informatielijn bellen @ 0900-235 4532 (0900 - BEL IKEA, ¤0,10 per minuut) maar daar is de wachttijd momenteel langer dan je misschien gewend bent
Ik gok Hengeloooooquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:40 schreef Fiorenza het volgende:
Gefeliciteerd ! Welke vestiging ga jij vertegenwoordigen?
IKEA heeft geen matrassen van 180*200, 160*200 is het grootst. een optie is wel om te kiezen voor twee stuks 90*200quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik moet ook nog even kijken naar een nieuw matras, welke raden jullie me aan?
Oh ja en de afmetingen moeten zijn 180 cm x 200 cm
* Allan24 start met het officiële Blauwgele Zweedse Schroefjes Inwijdings Ritueelquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef MeNicole het volgende:
![]()
Dat ronde ding met drie etages?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Helaas, ik kan idd nog geen nieuwe ps artikelen vinden. Weet iemand of de Hylte etagere al in Breda te vinden is?
Ik ben van de Pilot Store Delft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef ROG het volgende:
Niemand van Ikea Delft trouwens hier? Ik wacht nog op een onderdeel..![]()
Is er nog geen IKEA medewerkers-topic?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef MeNicole het volgende:
![]()
O, ja dat hebben we ook nogquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:19 schreef Adelante het volgende:
er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
ligt compleet aan de bank die je wilt hebben. sommige banken zijn direct uit voorraad leverbaar, sommigen kennen een levertijd van 10 werkdagen, banken op bestelling is vaak 3 weken en soms zijn er banken met een productieprobleem en dan kan het langer zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef D-MIXXX het volgende:
Hoe lang is eigenlijks de levertijd op banken bij Ikea?
je krijgt altijd een bevestigingsmailtje (automatisch gegenereerd) met een registratienummer. wanneer je vervolgens contact hebt met de afdeling human resource kunnen ze aan de hand van dit registratienummer je sollicitatie terugvinden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef octopussy het volgende:
eventjes een vraagje. Ik heb een paar dagen geleden via de website op een vacature gereageerd. Toen ik alles klaar had (brief getypt en cv bijgevoegd enzo) drukte ik op verzenden en kreeg daarna een blanco pagina. Ik weet dus nu niet of de sollicitatie verstuurt is of niet.
Hoe kan ik hier achterkomen? Of kan ik beter op een andere manier bij Ikea solliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |