zal vanavond even voor je kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Chevalric het volgende:
Wit
één en al nieuwe ideëen en artikelenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Babbelzz het volgende:
aha, zat net te denken.... ben al tijdje niet geweest... maybe today dan maar... is er al nieuwere collectie weer binnen (in januari was ik er nl bijna dagelijks en kan het nog wel dromen)
spamquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
O, en als u toch bij IKEA (Duiven) bent, neem dan gelijk even een paar van deze Skämt vaasjes mee
[afbeelding]
Skämt ¤1.25 / stuk
Ja hoor, er komt zo langzamerhand nieuwe collectie binnenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:19 schreef Babbelzz het volgende:
aha, zat net te denken.... ben al tijdje niet geweest... maybe today dan maar... is er al nieuwere collectie weer binnen (in januari was ik er nl bijna dagelijks en kan het nog wel dromen)
waar komt ie te hangen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen!Mijn mooie roos op halen!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen!Mijn mooie roos op halen!
welke kleuren en ook in utrecht?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja hoor, er komt zo langzamerhand nieuwe collectie binnen
Btw, waarom kan ik nergens ALLEBY opzoekenWe hebben leuke nieuwe felgekleurde, kleine bloempotten binnen, voor ¤0.99!!!
toch tot 22.00 open?quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Koningin het volgende:
SHIT, alweer de woonsdag vergeten!!
Dat computermeubel kan ik wel gebruiken.....
denk dat die computertafel nu ongeveer wel is uitverkochtquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef Babbelzz het volgende:
toch tot 22.00 open?
In de woonkamerquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar komt ie te hangen?
Ik zal er eens naar kijken, maar ik denk dat het toch de roos wordt!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef WebForce het volgende:
[..]Ik vind de taxi mooier en die wil ik ook laten zien hier
Dat is Free range, die grote roos, de taxi in New York, bloempotjes en je pantoffels heten allemaal ALLEBY, moet je maar eens kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef Adelante het volgende:
alleby zijn dat niet die pantoffels?
Het zijn leuke vaasjesquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
O, en als u toch bij IKEA (Duiven) bent, neem dan gelijk even een paar van deze SKÄMT vaasjes mee
[afbeelding]
SKÄMT ¤1.25 / stuk
da's niet alleen alleby toch??? transtrand enzo was ook maar tijdelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:28 schreef WebForce het volgende:
Dat is Free range, die grote roos, de taxi in New York, bloempotjes en je pantoffels heten allemaal ALLEBY, moet je maar eens kijken
Ik neem aan ook in Utrechts, maar het zijn kleine potjes hoor! Zo'n 10 tot 15 cm dacht ik. Euhm, welke kleuren:quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:25 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
welke kleuren en ook in utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |