75% van mijn huidige inrichting komt van de IKEA, maar dat komt ongetwijfeld ook doordat hij in mijn woonplaats zit. Ik heb een IKEA bed, bureau en -stoel, een boekenkast, soort wandmeubel en bank .
Oh en wat ze altijd zeggen dat je schroefjes e.d. tekortkomt bij zelfmontage, daar heb ik persoonlijk nooit last van gehad. .
pas 1x probleem gehad, was een balk voor mijn bed wat niet goed voorgeboord was... maar geen probleem, meteen kunnen omwisselen, dat bed was 250¤, was laatst in een beddenwinkel en daar zelfde bed (ongeveer) voor 600¤ en nee ikea had niet nagemaakt, dat bed was nieuwe collectie 2004 terwijl ik mijn bed al in oktober gekocht heb
Maar ik ben al aan het sparen voor de IKEA, want mocht ik ooit nog eens samen gaan wonen, dan weet ik al hoe laat het is .
De Ikea roeleert Ze hebben leuke spullen voor niet belachelijk veel geld. Ik denk dat er de komende paar jaar nog wel meer van Ikea bij gaat komen
En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten
Ben net verhuisd en afgelopen tijd wat meubelboulevards afgeweest, na de prijzen die je daar ziet echt niet normaal. Heb ik echt iets van ga ik niet betalen hoor voor een simpele tafel. Bij ikea hebben ze gewoon leuke dingen voor leuke prijs.
Nu wel weer paar x bij ikea geweest afgelopen tijd. En heb het ideale tijdstip gevonden. 6 uur s avonds, is toch iedere avond, koopavond.
Kon iedere x zo doorlopen bij de kassa!!!! ben een x overdag geweest en toen kon ik gelijk 45 min in de rij staan
quote:Ik heb juist altijd schroefjes over
Op zaterdag 7 februari 2004 21:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel opEn ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben, zeker voor kinderkamers, dus binnenkort maar weer eens die kant op en...in de ballenbak, joepie!
quote:Ik kom ze de laatste tijd juist tekort bij IKEA
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb juist altijd schroefjes over
Voor de rest goed spul bij IKEA.
quote:Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben
quote:Kassa 24 welteverstaan, hoe origineel
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
quote:Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
quote:design-spul is ook niet origineel hoor, 't wordt alleen in lagere getale geproduceerd waardoor de schaarste de prijs opdrijft.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?
En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
Echt originele spullen kan je het beste in het buitenland halen (als je hier in NL tenminste de blits wil maken met je zeldzame meubeltjes) .
En ze hebben mooie professionele bureau's die ik wil hebben die ik eik niet nodig heb. .
quote:Die heb ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:
Ik heb een ikea bed, en deze kast:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
[Dit bericht is gewijzigd door SaintMary op 07-02-2004 22:42]
quote:IKEA is okee, hoor.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |