abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16980455
Ik ben vandaag weer even naar de Ikea geweest en snap niet waarom anderen er altijd zo minderwaardig over doen. OK, sommige spullen zijn idd van wat mindere kwaliteit, maar als je iets meer wilt betalen, kun je ook daar goed spul vinden.

75% van mijn huidige inrichting komt van de IKEA, maar dat komt ongetwijfeld ook doordat hij in mijn woonplaats zit. Ik heb een IKEA bed, bureau en -stoel, een boekenkast, soort wandmeubel en bank .

Oh en wat ze altijd zeggen dat je schroefjes e.d. tekortkomt bij zelfmontage, daar heb ik persoonlijk nooit last van gehad. .

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:38:40 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_16980496
mijn hele kamer is ikea op de klerenkast na.
De hoogslaper wiebelt alleen teveel, maar dat komt omdat ik hem niet aan de muur kan vastmaken en het maakt bij het wiebelen het onvermijdelijke piep-kraakgeluid.
pi_16980536
Ik heb ook een kamer met een hoog ikea gehalte!
Ik vind die zalmpastatubes trouwens ook errug goed van het zweeds winkelstukje! En de kruisbessenjam
pi_16980572
Wij hebben boxsprings van Ikea, wandmeubel en nog wat kleinere dingen .
pi_16980988
same here, het is zeker niet slecht als ik kijk wat ik moet betalen ervoor!

pas 1x probleem gehad, was een balk voor mijn bed wat niet goed voorgeboord was... maar geen probleem, meteen kunnen omwisselen, dat bed was 250¤, was laatst in een beddenwinkel en daar zelfde bed (ongeveer) voor 600¤ en nee ikea had niet nagemaakt, dat bed was nieuwe collectie 2004 terwijl ik mijn bed al in oktober gekocht heb

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:56:52 #6
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_16981087
Ik ga graag naar de Ikea al is het alleen maar om daar te eten
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_16981176
ik ben woensdag ook naar IKEA geweest.
IKEA is cool
pi_16981203
Ik heb ook veel van Ikea, de spullen zijn redelijk en niet te duur.
Maar de reden dat ik er een hekel aan heb is omdat het zo'n klote winkel is. Razend druk, lange rijen en bij de service balie mag je ook lekker lang wachten.
Als je snel iets wilt halen moet je eerst door de winkel, de layout is zodanig dat je eerst door het hele doolhof heen moet lopen, en zelfs met de shortcuts ben je daar al een kwartier mee zoet. En dan bij het afrekenen moet je een half uur in de rij staan. Zelfs als het niet druk is, want dan hebben ze maar 1 of 2 kassa's open.
I don't do windows and don't start before nine.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:00:39 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16981207
Ik slaap op een heerlijk IKEA-bed, mijn boeken staan in een IKEA-boekenkast, we hebben een IKEA-kleed en ik zit nu op een IKEA-stoel. Natuurlijk verkopen ze er hele toffe dingen, voor heel weinig geld, dat is heel positief. Toch vind ik dat je af en toe moet combineren met meubels en design uit andere winkels, omdat je huis anders net een IKEA-bouwdoos lijkt en het weinig origineel is.
Juist die details uit andere zaken geven dan sfeer aan zo'n kamer. Dat ontbreekt helaas soms een beetje aan IKEA-spullen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:02:38 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16981280
Ik woon nu tussen de gratis afdankertjes, zoals het de echte alleenwonende hetero man betaamt .

Maar ik ben al aan het sparen voor de IKEA, want mocht ik ooit nog eens samen gaan wonen, dan weet ik al hoe laat het is .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16981281
Ik/we heb/-en nog niet zoveel van Ikea. Ik heb één wandkast voor m'n DVD's en video's. Verder heb ik wel wat kleinere dingen, cd-rekjes, fotolijstjes, etc. En over een maand gaan we samenwonen, dan komt er een 2-persoons-burea bij

De Ikea roeleert Ze hebben leuke spullen voor niet belachelijk veel geld. Ik denk dat er de komende paar jaar nog wel meer van Ikea bij gaat komen

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16981349
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel op

En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16982474
In me woonkamer is niets van ikea, maar in me slaapkamer wel het meeste.

Ben net verhuisd en afgelopen tijd wat meubelboulevards afgeweest, na de prijzen die je daar ziet echt niet normaal. Heb ik echt iets van ga ik niet betalen hoor voor een simpele tafel. Bij ikea hebben ze gewoon leuke dingen voor leuke prijs.

Nu wel weer paar x bij ikea geweest afgelopen tijd. En heb het ideale tijdstip gevonden. 6 uur s avonds, is toch iedere avond, koopavond.

Kon iedere x zo doorlopen bij de kassa!!!! ben een x overdag geweest en toen kon ik gelijk 45 min in de rij staan

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:24:04 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16983958
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel op

En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten

Ik heb juist altijd schroefjes over
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16984102
Bed, boekenkasten en eetstoelen van Ikea.
Gewoon dat onbehandelde spul kopen, dan kun je er zelf nog van alles aan doen wb beits of verf.

Ik vind dat ze heel origineel spul hebben, zeker voor kinderkamers, dus binnenkort maar weer eens die kant op en...in de ballenbak, joepie!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16984161
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb juist altijd schroefjes over

Ik kom ze de laatste tijd juist tekort bij IKEA .
Laatst moest ik zelf nog een gat in een bed boren voor zo'n dwarspin.

Voor de rest goed spul bij IKEA.

123
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:31:16 #17
862 Arcee
Look closer
pi_16984190
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_16984218
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.

Kassa 24 welteverstaan, hoe origineel .
123
pi_16984239
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?

En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16984306
Ik heb een ikea bed, en deze kast:

[Dit bericht is gewijzigd door Toeps op 07-02-2004 22:36]

pi_16984319
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:

[..]

design-spul is ook niet origineel hoor, 't wordt alleen in lagere getale geproduceerd waardoor de schaarste de prijs opdrijft.
IKEA heeft gewoon modern acceptabel spul en dat is best mooi spul.

Echt originele spullen kan je het beste in het buitenland halen (als je hier in NL tenminste de blits wil maken met je zeldzame meubeltjes) .

123
pi_16984366
Beter teveel dan te weinig schroefjes iig. En ik heb altijd zin om in bed te duiken als ik daar langs de dekbedovertrekken loop. Hoewel vandaag het aanbod een beetje summier was.

En ze hebben mooie professionele bureau's die ik wil hebben die ik eik niet nodig heb. .

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:39:05 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984445
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:
Ik heb een ikea bed, en deze kast:

[afbeelding]

Die heb ik ook

Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door

pi_16984490
Het leukste aan IKEA is dat het uit Zweden komt. En toen ik nog Zweeds studeerde (jaja, die mensen bestaan echt ) kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat in de showroom boekenkasten staan, die dus blijkbaar wel in elkaar kunnen met alle schroefjes uit het pakket(of zouden ze stiekem schroefjes uit andere (onze) dozen pakken, waardoor er bij de gemiddelde IKEA-koper te weinig schroefjes inzitten? *idee* ). Hoedanook, toen ik klaar was met het oplossen van het eeuwige schroefjes-tekort bij IKEA-kopers, kwam ik erachter dat er dus in die (hele) boekenkasten boeken staan, die ook daadwerkelijk Zweedstalig zijn Mijn dag kon niet meer stuk en tot irritatie van mijn mede-IKEA-kijkers/kopers bleef ik dus die dag bij elke boekenkast 10 minuten staan...

[Dit bericht is gewijzigd door SaintMary op 07-02-2004 22:42]

En dat is mijn mening
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:41:05 #25
862 Arcee
Look closer
pi_16984501
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:

IKEA is okee, hoor.

Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')