kijk voor meer actievoorwaarden en een prijzenoverzicht op www.ikea.nlquote:Koop één of meer keuken-, kook- of eetkamerproducten en je krijgt een gratis lot. Win je, dan betaalt IKEA 10 jaar lang je huur of hypotheek - met een maximum van 750 euro per maand! De actie loopt van zaterdag 1 t/m zaterdag 15 april 2006. Dus wil je ook kans maken op deze droomprijs, kom dan snel naar IKEA. De winnende lotnummers vind je vanaf 29 april bij de klantenservice. En vanaf 1 mei ook op IKEA.nl.
Dellûfquote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Allan24 het volgende:
Bredaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Kan ik niet achterblijven natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik ze dan overnemen, als jij ze niet wil?quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Zodra ik weer geld heb maar eens op zoek naar een fatsoenlijke salontafel, ik heb nou een felgele en een felrode Lack, niet ideaal. Beetje Bassie & Adriaan gevoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sure. Verwacht je Bassie & Adriaan op bezoek?quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Mag ik ze dan overnemen, als jij ze niet wil?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blikje verf, Q.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Zodra ik weer geld heb maar eens op zoek naar een fatsoenlijke salontafel, ik heb nou een felgele en een felrode Lack, niet ideaal. Beetje Bassie & Adriaan gevoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Sure. Verwacht je Bassie & Adriaan op bezoek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem ik mijn vraag ook even mee hierna toequote:Even over die PAX-kasten. Op de site staat een schuifdeurkast met glazen deuren van 3 meter breed. Exact wat we zoeken. Als ik dan vervolgens in die PAX-planner ga kijken krijg ik het niet voor elkaar om die kast te reproduceren. Hij blijft maar zeggen dat ik minimaal een een element van 2 meter nodig heb voor die schuifdeur. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik wilde zaterdag even een (gehuurde) boedelbak achter mijn brommer hangen en die kast gaan halen, maar dan moet ik wel weten of hij in 3 meter leverbaar is.
Zie de editquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef kaputwiehund het volgende:
Maar dan krijg ik toch een kast van 4 meter breed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het zal wel aan mij liggen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kan die kast dus in drie meter krigjen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:27 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb hem door. Dank je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het lijkt net alsof je dan drie deuren krijgt, maar het zijn er maar twee.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, echt jammer dat Ikea Sliedrecht dichtgaat. Heb er nog spullen voor m'n huisje gehaald (woonde hiervoor in P'drecht).quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:12 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
me werkplekkie voor nog 2,5 maandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat Ikea Sliedrecht dichtgaat. Heb er nog spullen voor m'n huisje gehaald (woonde hiervoor in P'drecht).
Sounds like fun.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:11 schreef innepin het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! EindelijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop