kijk voor meer actievoorwaarden en een prijzenoverzicht op www.ikea.nlquote:Koop één of meer keuken-, kook- of eetkamerproducten en je krijgt een gratis lot. Win je, dan betaalt IKEA 10 jaar lang je huur of hypotheek - met een maximum van 750 euro per maand! De actie loopt van zaterdag 1 t/m zaterdag 15 april 2006. Dus wil je ook kans maken op deze droomprijs, kom dan snel naar IKEA. De winnende lotnummers vind je vanaf 29 april bij de klantenservice. En vanaf 1 mei ook op IKEA.nl.
Dellûfquote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Allan24 het volgende:
Breda
[afbeelding]
Kan ik niet achterblijven natuurlijk
Mag ik ze dan overnemen, als jij ze niet wil?quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Zodra ik weer geld heb maar eens op zoek naar een fatsoenlijke salontafel, ik heb nou een felgele en een felrode Lack, niet ideaal. Beetje Bassie & Adriaan gevoel.![]()
Sure. Verwacht je Bassie & Adriaan op bezoek?quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Mag ik ze dan overnemen, als jij ze niet wil?
Blikje verf, Q.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Zodra ik weer geld heb maar eens op zoek naar een fatsoenlijke salontafel, ik heb nou een felgele en een felrode Lack, niet ideaal. Beetje Bassie & Adriaan gevoel.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Sure. Verwacht je Bassie & Adriaan op bezoek?
Neem ik mijn vraag ook even mee hierna toequote:Even over die PAX-kasten. Op de site staat een schuifdeurkast met glazen deuren van 3 meter breed. Exact wat we zoeken. Als ik dan vervolgens in die PAX-planner ga kijken krijg ik het niet voor elkaar om die kast te reproduceren. Hij blijft maar zeggen dat ik minimaal een een element van 2 meter nodig heb voor die schuifdeur. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik wilde zaterdag even een (gehuurde) boedelbak achter mijn brommer hangen en die kast gaan halen, maar dan moet ik wel weten of hij in 3 meter leverbaar is.
Zie de editquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef kaputwiehund het volgende:
Maar dan krijg ik toch een kast van 4 meter breed?Het zal wel aan mij liggen.
Ik kan die kast dus in drie meter krigjen?
Uhuquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:27 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb hem door. Dank je.Het lijkt net alsof je dan drie deuren krijgt, maar het zijn er maar twee.
Ja, echt jammer dat Ikea Sliedrecht dichtgaat. Heb er nog spullen voor m'n huisje gehaald (woonde hiervoor in P'drecht).quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:12 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
me werkplekkie voor nog 2,5 maand![]()
Idd jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat Ikea Sliedrecht dichtgaat. Heb er nog spullen voor m'n huisje gehaald (woonde hiervoor in P'drecht).
Ben de'r nog nooit geweest, toch maar even doen.. Heb je het idee dat het nu drukker is dan normaal?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:12 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
me werkplekkie voor nog 2,5 maand![]()
Het is afhankelijk van je postcode (want die bepaalt de afstand vanaf het IKEA-woonwarenhuis) en van het totaal gewicht van wat je laat bezorgen. Ik weet niet of de kosten voor alle IKEA's hetzelfde zijn maar het varieert in Breda van ¤29 (= maximaal 100 kg, 1e bezorggebied dus alleen Breda en directe omgeving) tot ¤89 (= meer dan 300 kg, 3e bezorggebied dus de verder gelegen regio's).quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef Kang-He het volgende:
Ik ga morgen naar de IKEA van A'dam om het een en ander te halen voor mijn kamertjes. Onder andere een nieuw tweepersoons bed halen!
Heeft iemand enig idee wat voor'n bezorgskosten de IKEA hanteert? En hoe ze dit berekenen en hoeveel ik dus kan laten bezorgen? Staat helaas niet op de site.
Mooi stukje voor in de openingspostquote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van je postcode (want die bepaalt de afstand vanaf het IKEA-woonwarenhuis) en van het totaal gewicht van wat je laat bezorgen. Ik weet niet of de kosten voor alle IKEA's hetzelfde zijn maar het varieert in Breda van ¤29 (= maximaal 100 kg, 1e bezorggebied dus alleen Breda en directe omgeving) tot ¤89 (= meer dan 300 kg, 3e bezorggebied dus de verder gelegen regio's).
Hierbij geldt dan weer wel dat je de spullen zelf verzamelt; als je ze op een distributie-order laat boeken en dus zonder te verzamelen thuis laat leveren, dan vallen de kosten hoger uit (duurt ook langer). Oh ja, en er geldt eventueel een etage-toeslag als je het naar een andere verdieping dan de begane grond laat brengen.
Voor zover ik weet zijn er bij alle IKEA's ook aanhangwagens te huur, dat is eigenlijk altijd wel goedkoper dan het laten transporteren (en bijkomend voordeel, je hebt het meteen in huis)
Handig om te weten! Ik rij zelf geen auto, maar dan is - als je woest wilt gaan shoppen bij de Ikea - dit soort informatie wel erg handig om te weten.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van je postcode (want die bepaalt de afstand vanaf het IKEA-woonwarenhuis) en van het totaal gewicht van wat je laat bezorgen. Ik weet niet of de kosten voor alle IKEA's hetzelfde zijn maar het varieert in Breda van ¤29 (= maximaal 100 kg, 1e bezorggebied dus alleen Breda en directe omgeving) tot ¤89 (= meer dan 300 kg, 3e bezorggebied dus de verder gelegen regio's).
Hierbij geldt dan weer wel dat je de spullen zelf verzamelt; als je ze op een distributie-order laat boeken en dus zonder te verzamelen thuis laat leveren, dan vallen de kosten hoger uit (duurt ook langer). Oh ja, en er geldt eventueel een etage-toeslag als je het naar een andere verdieping dan de begane grond laat brengen.
Voor zover ik weet zijn er bij alle IKEA's ook aanhangwagens te huur, dat is eigenlijk altijd wel goedkoper dan het laten transporteren (en bijkomend voordeel, je hebt het meteen in huis)
Bij de meesten wel ja, van welke bank zoek je een hoes?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Deze vraag is misschien al eerder gesteld, maar om nu 15 topics door te gaan spitten...
Is het mogelijk om hoezen/bekleding van banken los te kopen?
Dankje!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij de meesten wel ja, van welke bank zoek je een hoes?
neej, eerder het idee dat er met de dag minder mensen komen. En afgaande op de bezoekerslijsten van de dag en die vergelijkend met de afgelopen weken klopt dat ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ben de'r nog nooit geweest, toch maar even doen.. Heb je het idee dat het nu drukker is dan normaal?
Hmm, we hebben alleen een typenummer kunnen vinden in de hoes zelf, kunnen ze daar bij Ikea iets mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bij de meesten wel ja, van welke bank zoek je een hoes?
Misschien, als het 8 cijfers zijn. Maar kun je er geen foto van maken en even hier posten?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Hmm, we hebben alleen een typenummer kunnen vinden in de hoes zelf, kunnen ze daar bij Ikea iets mee?
Het zijn er maar 5...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Misschien, als het 8 cijfers zijn. Maar kun je er geen foto van maken en even hier posten?
Als je naar de omzet cijfers kijkt, loopt het anders sinds het nieuws van sluiting ineens stukken beter. Maar het zal nooit voldoende worden om uit de rode cijfers te komenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef kalinho het volgende:
neej, eerder het idee dat er met de dag minder mensen komen. En afgaande op de bezoekerslijsten van de dag en die vergelijkend met de afgelopen weken klopt dat ook
Als je twaalf glazen mee neemt voor 3,95 vind ik niet dat je het over opgelicht kunt hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef ROG het volgende:
Gisteren ben ik in Delft weer eens opgelicht..
Uitzet-kadootjes gekocht voor twee collega's, o.a. SVEPA glazen (12st). Normaal 2,95, op de website met aprilaanbiedingen van Delft voor 1.40. Mooooi niet dus..
True, maar ze adverteren er wel mee. En dat is voor een winkel als Ikea jammerlijk, goedkoper adverteren en het niet in de kassa veranderen dat doet de buurtsuper, niet Ikea.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je twaalf glazen mee neemt voor 23,95 vind ik niet dat je het over opgelicht kunt hebben
Weet je zeker dat het de SVEPA glazen zijn die jij ook hebt, SVEPA is namelijk een erg grote serie...quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef ROG het volgende:
[..]
True, maar ze adverteren er wel mee. En dat is voor een winkel als Ikea jammerlijk, goedkoper adverteren en het niet in de kassa veranderen dat doet de buurtsuper, niet Ikea.
Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:39 schreef WebForce het volgende:
Dat is idd slordig,
Dat is het em dus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net zoals de zin 'aanbieding is geldig tot Alleen bij IKEA Delft'
Doh!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat is het em dus!. Tot aan Delft, alle vestigingen, behalve Delft!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:
WebForce: weet jij misschien wanneer die nieuwe PREMIÄR binnekomt met onderstaande afbeelding in zwart/wit? Heb 'm een tijdje geleden al bij IOS zien hangen, maar tot nu toe nog niet in de winkel.
[afbeelding]
Thanks!
Posters en lijsten hebben een eigen wil kwa leveringen, ik heb geen idee, maar zal zeker er even acter aan gaan, ziet er gaaf uit!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:
WebForce: weet jij misschien wanneer die nieuwe PREMIÄR binnekomt met onderstaande afbeelding in zwart/wit? Heb 'm een tijdje geleden al bij IOS zien hangen, maar tot nu toe nog niet in de winkel.
[afbeelding]
Thanks!
Ik heb in Amsterdam wel eens gehad dat ze dezelfde avond nog kwamen; tussen 6 en 9. Moest ik toch nog even flink doortrappen op mijn fietsje om op tijd thuis te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 11:50 schreef WebForce het volgende:
Wow de volgende dag al geleverd krijgen? Bij ons is dat niet echt normaal
Je hebt het over PAX? Die is altijd eigenlijk wel op voorraad, moet heel gek lopen als ze dat niet op voorraad hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef kaputwiehund het volgende:
Zaterdagochtend ga ik mijn kast ( + bed + lattenbodem +matras) halen. Ik weet nog niet of we een kast van drie of vier meter nemen. Hoe weet ik nou of ze dat ding op voorraad hebben. Van die afzonderlijk delen kun je het wel zien, maar van een complete kast
Bertby? Zegt mij niets, is dan een buffetkast oid?quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef _Arual_ het volgende:
Wij hebben een bertby gekocht, maar nu blijken de muren van ons nieuwbouwhuis niet van opperbeste kwaliteit te zijn... Iemand ervaring met bertby en dunne muren in nieuwbouwhuizen? Bertby kan geloof ik alleen maar hangen, niet staan, toch?
Ze kunnen wel staan, maar dan moet je er wel iets onder zetten (een blok of een baksteen of iets dergelijks, of van die rvs pootjes eronder monteren) want de rand van het deurtje steekt uit.quote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef _Arual_ het volgende:
Wij hebben een bertby gekocht, maar nu blijken de muren van ons nieuwbouwhuis niet van opperbeste kwaliteit te zijn... Iemand ervaring met bertby en dunne muren in nieuwbouwhuizen? Bertby kan geloof ik alleen maar hangen, niet staan, toch?
Ik heb echt de neiging om alle ikea-meubeltjes met hun serienaam aan te spreken... Bertby is een hangende DVD-kast...quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bertby? Zegt mij niets, is dan een buffetkast oid?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Ik wil `m als vuilnisbak gebruiken.
Nu kan ik nog alles halenSliedrechtje van me, ik wil niet dat je gaat, ik was er binnen 10 minuten en 1 juli moet ik naar delft, barendrecht of breda...
Ik zou naar Duiven gaan!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Nu kan ik nog alles halenSliedrechtje van me, ik wil niet dat je gaat, ik was er binnen 10 minuten en 1 juli moet ik naar delft, barendrecht of breda...
Ja Sliedrecht was ook hier 10 minuutjes vandaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heb ik. Fijne prullenbak!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
gá alles dan ook halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ?
[afbeelding]
Goh.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef Adelante het volgende:
Om de één of andere reden denk ik dat Sliedrecht geen heel actief voorraadbeleid meer gaat bijhouden. Ik denk dat er eerder een periode van voorraadafbouw komt.
Ik wilde niet meteen zeggen: "Ga naar Delft mên"quote:
Die wordt niet afgeprijsd, tot op de laatste dag blijft IKEA Sliedrecht een 'normale' IKEA vestiging.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef Chav het volgende:
Maar de voorraad van Sliedrecht, wordt ie afgesprijst of gaat ie naar andere vestigingen ?
*houdt alvast geld opzij om los te gaan in de uitverkoop*
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt allesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef Allan24 het volgende:
Die wordt niet afgeprijsd, tot op de laatste dag blijft IKEA Sliedrecht een 'normale' IKEA vestiging.
Voor zover ik begrepen heb is dat juist iets wat ze willen voorkomen. De paar medewerkers van Slie die ik vorige week sprak zeiden dat ook namelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt alles) werd uitverkocht en dat mensen aan de kassa's nog pingelden voor extra korting...
het is goede vrijdag hè! geopend van 10 tot 18 uurquote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Minnie_ het volgende:
Ga vrijdag ff naar Haarlem. Wil een witte Expedit-kast hebben en nog wat kleine dingetjes zoals een douchegordijn/-mat etc.
Ik zou zweren dat ik zo'n kastje heb gezien met die rand die de Hensvik kasten hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ken uit de HENSVIK serie alleen de grote en kleine boekenkasten en het tv-meubel
en de commode-kast en kinderbed en opzetkast en opbergmeubel..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ken uit de HENSVIK serie alleen de grote en kleine boekenkasten en het tv-meubel
Al gezien, lief ietietje, maar neen, ik heb echt een open kastje met vier of zes vakken in mijn hoofd.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
en de commode-kast en kinderbed en opzetkast en opbergmeubel..
Muus, hier staan alle produkten met een "H" Even scrollen en er staan een heleboel Hensvik dingen![]()
(ik heb 't vage vermoedern dat jij 't opbergmeubel bedoelt...)
heb je 'm bij de kinder-hensvik dingen gezien of bij de 'grote mensen henvik?'quote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al gezien, lief ietietje, maar neen, ik heb echt een open kastje met vier of zes vakken in mijn hoofd.
Volgende keer haal ik heel Dellûf overhoop en als dat kastje er niet is, maken ze er maar één. Ik weiger seniel te zijn..
Dat vraag je aan een seniele vrouw?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
heb je 'm bij de kinder-hensvik dingen gezien of bij de 'grote mensen henvik?'
Ik ga 's morgensquote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is goede vrijdag hè! geopend van 10 tot 18 uur
Ja dat is zeker! Werd ook verteld bij de presentatie die ik kreeg over de sluiting...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Kan me van de sluiting van Duiven nog herinneren dat alles (maar dan echt alles) werd uitverkocht en dat mensen aan de kassa's nog pingelden voor extra korting...
ga dan eens gewoon onder 'kinder' - 'opbergen' kijken ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een seniele vrouw?.
Ik dacht bij de kinder-Hensvik en het kastje hing niet in een showkamer, maar stond los tussen andere kasten.
Nou ja, in mijn belevingswereld dan hè..
Wat lief dat je zo meezoekt.quote:
Niet alle producten staan op de website, niet alle producten staan in de catalogus en zelfs niet alle producten zijn bij elke IKEA te koop. Om het makkelijk te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat lief dat je zo meezoekt..
Maar het is 'm niet.. Het kastje was wit en dicht aan de achterkant. Ik heb heel die site al 481294 keer bekeken en dat kastje staat er niet op. Mijn volgende missie: heel Ikea Dellûf overhoop halen.
zet je mail maar neer, dan mail ik de beschrijving wel evenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Is er een IKEA-medewerker die mij kan helpen aan de instructietekeningen horend bij de Tromsö tweepersoons hoogslaper? Zou ik erg blij mee zijn.
(Mailadres geef ik wel even als iemand zich meldt)
Die borden met bloemtjes heb ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Heb vandaag Ikea ARV ROS gekocht:
alles 6x
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer genoeg niet als pakket omdat het laatste bord (de normale borden, avondeten) uit de gewone ARV serie komen. Totaal 57 euro, nog geen geld al zeg ik het zelf
Jammer genoeg waren de kopjes uit de ARV ROS serie uitverkocht en komen ze niet meer bij ons in EIndhoven. Zal er een keer voor naar Utrecht of Breda moeten. Wil ze toch wel graag hebben:
[afbeelding]
Verder nog deze salontafel:
Ekerby (volgens mij)
[afbeelding]
Is in werkelijkheid trouwens stukken mooier dan op de foto vind ik.
En dit tv-meubel hebben we op het oog:
Markör
[afbeelding]
Lijkt het jullie iets?
uit "respect voor het personeel" zo werd ons verteldquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja dat is zeker! Werd ook verteld bij de presentatie die ik kreeg over de sluiting...
Waarom die "quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Die borden met bloemtjes heb ik ookalthans, heeft m'n vriendin gekocht
![]()
jong.petra.de bij gmail punt comquote:Op donderdag 13 april 2006 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
zet je mail maar neer, dan mail ik de beschrijving wel even
Jawel, maar ik vind ze niet speciaal meer als iemand anders ze OOK heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom die ""? Vind je ze niet mooi?
verstuurdquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Isegrim het volgende:
jong.petra.de bij gmail punt com
Bedankt!!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind ze niet speciaal meer als iemand anders ze OOK heeft![]()
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauwquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef jessie het volgende:
Ik kan nergens die groen plastic opberg tonnen met blauwe deksels en bijpassend bankje meer vinden. Het was kinderafdelingspul. Is dat er helemaal uit?
dat zijn betere kleurenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauw
Ok thx, jammer ik vond dat groen wel leuk. Ik gebruikte ze als wasmand! Komen die ook op de ikea site te staan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was ed GLIS serie, de groene modellen zijn uit de collectie inmiddels, maar er is deze week een nieuw model binnengekomen in de kleuren wit/geel en wit/blauw
In Duiven dus geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag yoghurtschaaltjes uit de ARV ROS serie gekocht
Wou de kop en schoteltjes ook kopen, volgens internat hadden ze ze nog op voorraad bij Ikea Duiven...daar eenmaal aangekomen bleken de laatste 6 net weg te zijn![]()
Werk dan die internetsite wat sneller bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
In Duiven dus geweest. Sja, we verkopen ook zo hard bij ons
Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik had begrepen dat de Kramfors leren zitbanken in de nabije toekomst ook een stoffen versie krijgt, enig idee wanneer dit binnenkomt?
Ik vind ze heerlijk zitten, maar het donkere leer past echt niet hier bij mij thuis...
naja.. natuurlijk weer net mijn favoriete kleurquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zijn bij de meeste vestigingen net in het systeem gezet, maar kennen nog een lange levertijd (45 dagen). De eerste en voorlopig enige stoffen hoes die er voor beschikbaar komt is groen (en dan bedoel ik GROEN)
Jour op Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Adelante het volgende:
ohjah, altijd weer wazig als je op goede vrijdag de tent moet afsluiten en er om 19 uur nog steeds verbaasde klanten aan de deur blijven rukken om er nog in te komen"Morgen weer een dag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |