abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:24:55 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_34190941
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.






Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!



voorgaande topics:
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT


vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Anna is wat plastisch, maar je kunt ook altijd één van de medewerkers vragen,
bijvoorbeeld Marie-Isabelle Henri, Zaakvoerder IKEA Hognoul

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34191231
Goede zet dat er een IKEA in amersfoort komt.
Ik ga niet zo snel naar Utrecht door de drukte en het lastige afhalen van de spullen op een krappe lokatie.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:42:08 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_34191238


Met je liefste op de foto...

Op Woonsdag 25 januari kan je bij diverse IKEA vestigingen op de afdeling posters & lijsten gratis een Love-foto laten maken. De foto is direct klaar zodat je hem meteen mee naar huis kan nemen. Dus wil je ook op de foto met je geliefde, zodat je een leuk cadeau hebt om te geven op Valentijnsdag? Kom dan naar IKEA en beleef het zelf!



"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34196072
tvp, moet de laatste nieuwtjes bijhouden hier....!!
pi_34198497
Beter dan die 'actie' van vorig jaar, 2 halen 1 betalen onder het motto "Romantisch samen dineren in het IKEA Restaurant"
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?


Tevens terugvind- en meldpost
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34206205
Die in Amersfoort komt aan de A1, vlak bij Knooppunt Hoevelaken. Mooie plek, jammer dat ik net van Amersfoort naar Utrecht ben verhuisd.
For great justice!
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:42:24 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_34208473
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef Allan24 het volgende:
Beter dan die 'actie' van vorig jaar, 2 halen 1 betalen onder het motto "Romantisch samen dineren in het IKEA Restaurant"


Tevens terugvind- en meldpost
In Hengelo word je op je wenken bediend

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:44:53 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34208555
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?
In de winkel kun je hem niet ZO uitgebreid proberen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_34210764
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

In de winkel kun je hem niet ZO uitgebreid proberen

*Ik herhaal*
Al bij het krabben aan mijn zak kraakt die al
*einde herhaling*
pi_34211221
tvp, Ikea Zwolle, een suggestie?
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:05:32 #11
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34211289
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef WebForce het volgende:

[..]


*Ik herhaal*
Al bij het krabben aan mijn zak kraakt die al
*einde herhaling*
Kun je nagaan...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:11:31 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_34211507
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Syytön het volgende:
tvp, Ikea Zwolle, een suggestie?
Eerst Leiderdorp na Amersfoort, daarna heeeel misschien Zwolle...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34216463
Ik ben vandaag naar de Ikea geweest om de door mij felbegeerde Mysinge-bank te bekijken. Ik was meteen verliefd op de stof Möllebo-grijsbruin. De Ingebo-donkerbruin viel me erg tegen, zag er wat goedkoop uit. Ik weet niet of de Möllebo katbestendig is, maar ik waag het erop. De bank zit uitstekend, en met een kussen in de rug (de losse kussens krijg je erbij) heb je ook een prima ondersteunde 'actieve zit'.

In de Ikea Haarlem was de Möllebo-grijsbruine 2-zitsbank gecombineerd met een breed zitelement. Dramatisch! In het midden was het element geheel doorgezakt. Bij een informatie-man (zo informatief was hij niet) heb ik gevraagd of dit normaal was, of dit bij intensief gebruik altijd gebeurt, of dat er misschien een ongelukje mee gebeurd is. Volgens hem zou dit absoluut niet voor mogen komen, de bank moest wel kapot zijn, rotklanten ook altijd. Hij draaide de bank om en er bleek niets mis mee te zijn. De vering zal zijn beste tijd wel gehad hebben. Zo'n breed zitelement komt er bij mij niet in, het wordt een chaise longue. Van de chaise-longue viel me de zijleuning weer erg tegen; hij doet me aan een campingartikel denken, een deel van een tent. Maar die kan vast weggelaten worden.

Mooie bank, zit prima, uitstekende prijs, samen 649 euro.



Maar dan dus met een smaller zitelement. De kleur is in het echt mooier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34219513
Gefeliciteerd met je Mysinge!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:18 #15
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34221140
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Met je liefste op de foto...

Op Woonsdag 25 januari kan je bij diverse IKEA vestigingen op de afdeling posters & lijsten gratis een Love-foto laten maken. De foto is direct klaar zodat je hem meteen mee naar huis kan nemen. Dus wil je ook op de foto met je geliefde, zodat je een leuk cadeau hebt om te geven op Valentijnsdag? Kom dan naar IKEA en beleef het zelf!



Waarom weet ik dit niet

Dit is trouwens de ALLEBY taxi:

Artikelnummer: 900.833.31
Prijs: ¤55

Dit de ALLEBY roos:

Artikelnummer: 600.587.24
Prijs: ¤55

Dit de BRATTBY (Nieuw!), gemixt in een doos met 5 afbeeldingen, 3 bloemen en dit zijn de andere twee:

Artikelnummer: 901.067.33
Prijs: ¤19.95

Prijzen van prodocten met de naam ALLEBY of BRATTBY kunnen per vestiging verschillen
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:45 #16
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34221167
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

In Hengelo word je op je wenken bediend

[afbeelding]
Dat kan ook wel als de klant/medewerker verhouding normaal rond de '1' ligt
pi_34222864
Morgen maar even kijken voor leuk laminaat.

Heb 10 euro per m² als budget, moet wel lukken dus
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:14:52 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_34223477
Weet iemand wat het maximale gewicht is dat het Magiker buffet kan dragen? De site weet het iig niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_34227235
Telkens als ik in de ikea ben sta ik in mijn handen met de ALLEBY taxi poster. Vind de prijs alleen een beetje hoog
pi_34231325
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:52 schreef -Yuna- het volgende:
Telkens als ik in de ikea ben sta ik in mijn handen met de ALLEBY taxi poster. Vind de prijs alleen een beetje hoog
Dat heb ik ook.. alleen vind ik de prijs niet te hoog maar de afmetingen (misschien) te groot...
en vriendje vind hem niet mooi
pi_34232891
Hej hej!

Ik heb een vraagje: bij de aankoop van mijn ikea keuken hebben ze mij verteld dat ik abstrakt panelen op
maat kon laten maken ivm een ongewone hoogte van mijn combioven. Nu had ik gister de ikea aan de telefoon en ze zeiden dat ze dachten dat het niet kon. Kan iemand mij vertellen of het kan voordat ik voor de 29252ste keer naar de ikea rijdt voor niets...

Thanks ya all!
Kraakt het niet dan baadt het niet!
pi_34239278
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
blablablablabla...
dan heb je dus dezelfde als mij

die zijleuning ach, die kan verstellen zoals een raam van een caravan zeg maar, ik zit eigenlijk 80% van de tijd op die chaise longue, kussentje in de rug, half onderuit, heerlijk...

t enige nadeel vind ik dat als je een hoekopstelling maakt (zoals op de foto) de arm leuning vd chaise longue en de rugleuning van de 2? zits van elkaar verschilt van dikte.
ik moet nog een paar kussens halen bij de ikea, met een donkerbruine hoes als je die er dan oplegt zie je t niet eens.
suck my asshole taco bender
pi_34243891
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Remco_h het volgende:

dan heb je dus dezelfde als mij
Ik heb hem nog niet, maar hij komt er binnenkort. Past de verpakking in een normale auto?
quote:
t enige nadeel vind ik dat als je een hoekopstelling maakt (zoals op de foto) de arm leuning vd chaise longue en de rugleuning van de 2? zits van elkaar verschilt van dikte.
ik moet nog een paar kussens halen bij de ikea, met een donkerbruine hoes als je die er dan oplegt zie je t niet eens.
Wat je kunt doen, is het grote kussen naast de grote kussens van de 2-zits leggen, maar dan zie je die idiote zijleuning van de chaise longue dus. Wat voor kussens ga je halen, kleine of grote? Kun je die dan apart krijgen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34244487
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik heb een vraagje: bij de aankoop van mijn ikea keuken hebben ze mij verteld dat ik abstrakt panelen op
maat kon laten maken ivm een ongewone hoogte van mijn combioven.
Volgens mij kan het wel. Alleen dat 'laten' moet je even schrappen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34244920
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet, maar hij komt er binnenkort. Past de verpakking in een normale auto?
[..]

Wat je kunt doen, is het grote kussen naast de grote kussens van de 2-zits leggen, maar dan zie je die idiote zijleuning van de chaise longue dus. Wat voor kussens ga je halen, kleine of grote? Kun je die dan apart krijgen?
Wanneer ga je m halen??

Normale auto hmmm... dat denk ik niet, ik heb m mee genomen in een aanhanger, de verpakkingen zijn ongeveer zo groot als de onderstellen van de banken (in t foldertje staat de verpakkings afmeting geloof ik)

In de ikea in utrecht hadden ze rechthoekige kussens er op liggen, in t donkerbruin, als ik t zo moet inschatten zijn die ongeveer 1,5-2x zo groot als de standaard kussens. Deze kan je gewoon los halen, ik zal t weekend eens kijken in utrecht
suck my asshole taco bender
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')