abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34042631
Om mezelf maar te antwoorden

dit is de NYC foto uit de nieuwe collectie

Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.

Beiden heten Brattby zijn 118x78 en kosten slechts 19,95

Die met de yellow cab op TimesSq is niet meer te krijgen
pi_34046057
Ik wil deze ooit nog een keer:

Hij kost alleen een beetje 50 euro

Hadden ze ooit niet ook een afbeelding met aardbeien? Die kan ik niet meer vinden.
Tap tap tap
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:08:32 #253
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34056535
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:50 schreef DutchTrain het volgende:

[afbeelding]

Er is er ook nog één geheel in zwart wit met een jaren 50 taxi erop, maar die is denk ik niet gemaakt in NYC.

Beiden heten Brattby zijn 118x78 en kosten slechts 19,95

Alleby taxi komt gewoon binnen hoor! In Duiven in week 3, volgende week dus!!!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:09:32 #254
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34056578
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ooit nog een keer:
[afbeelding]
Hij kost alleen een beetje 50 euro

Hadden ze ooit niet ook een afbeelding met aardbeien? Die kan ik niet meer vinden.
Aardbeien zijn posters van 50x70 die zijn nog wel te verkrijgen (Nyttja poster 50X70 is de omschrijving). In Duiven is deze vandaag binnengekomen weer
pi_34056812
is de hedsta eettafel nog te verkrijgen? Kan m nergens meer vinden?!
pi_34066436
quote:
Die heb ik!!
pi_34100212
Mijn ikea bed is net kapot gegaan Weet iemand toevallig of ze daar garantie op geven en hoelang?
pi_34102158
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef -Yuna- het volgende:
Mijn ikea bed is net kapot gegaan Weet iemand toevallig of ze daar garantie op geven en hoelang?
Drie jaar op de constructie van meubels (link = PDF bestand). Maar een bed gaat niet zomaar 'kapot' lijkt me? Wat is er gebeurd dan?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34102667
Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
pi_34104583
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Mysinge-bank? Is het wat?

[afbeelding]

-Edit- Ik zie nu dat er in dit topic al wat ervaringen staan. Heel fijn! Ik heb de bank zelf nog niet uitgeprobeerd, maar alleen op de site zien staan. Zijn bv. kattenharen er makkelijk van te verwijderen?
ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee, (ik heb alleen de enkele chaisse lounge er aan)
de tafeltjes heb ik eraf gehaald want dat vond ik niks.
Postief vind ik dat de rugleuning kussen los zitten en je deze dus onder een iets andere hoek kan zetten, rechtop zitten of hangen kan alle twee...

in t foldertje zeggen ze ook dat je er eventueel op kan slapen, toen ik ziek was sliep hij idd heerlijk en t bezoek van dit weekend vond m ook lekker slapen.

qua katten haren kan ik je niet verder helpen want ik heb geen katten
t ligt er denk ik een beetje aan welke stof je neemt, ik heb de brijn grijzige stof die heeft iets profiel en die zal niet echt kat vriendelijk zijn, wat ik van bevriende kat eigenaren hoor zijn de ikea bankstoffen (de gladde) erg kat vriendelijk zijn!
suck my asshole taco bender
  zondag 15 januari 2006 @ 23:47:30 #261
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_34106553
in ons nieuwe huisje willen we graag de Kramfors bank met chaise lounge functie. wie heeft er ervaring met deze bank en vooral de kwaliteit van het leer, is het een beetje kat bestendig?

pi_34110145
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
Beetje moeilijk uit te leggen, maar aan de binnenkant zit zo'n metalen gedeelte waar mijn lattenbodem op rust. Nu was de voorste schroef al eens losgescheurd ofzo (ook zo gek) maar die had ik toen weer vastgemaakt en toen ging het weer. Nu ik vanavond ging zitten hoorde ik een gek geluid en toen ik ging kijken, was heel dat stalen gedeelte van de zijkant afgescheurd aan 1 kant van het bed. Ik spring nooit op mijn bed en ik weeg niet extreem zwaar ofzo. Heb nu dat metaal maar een standje lager vastgemaakt maar ik had het bed juist omdat het matras zo hoog kon.
ik heb exact hetzelfde
heb regelmatig als ik me in mijn slaap omdraai dat het bed doorzakt en ik wakker schrik!
pi_34115783
Op de website staat bij bepaalde bedden: "Bij het gebruik van twee lattenbodems in een bedframe heb je de middenbalk HAMAR nodig."
Kan iemand me vertellen hoe duur die middenbalk is?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:22:50 #264
3185 Adelante
To let it go now
pi_34116946
middenbalk kost een tientje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 16 januari 2006 @ 12:24:04 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_34116985
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Gumtree het volgende:
in ons nieuwe huisje willen we graag de Kramfors bank met chaise lounge functie. wie heeft er ervaring met deze bank en vooral de kwaliteit van het leer, is het een beetje kat bestendig?

[afbeelding]
ik zou het je afraden met katten je krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34117232
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Remco_h het volgende:

ik heb dezelfde bank, ik ben er heel erg blij mee (...)
Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.

Ik heb nog een vraagje over de stof: kun je behalve kleur ook type stof kiezen, of is aan een bepaalde kleur automatisch een bepaalde stof verbonden? Het is me uit de informatie op de site niet opgevallen dat er sprake was van een 'gladde' stof en een stof met 'profiel'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34117277
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:

ik zou het je afraden met katten je krijgt allemaal krassen op het leer, die je dan wel weer kunt behandelen met 'n onderhoudssetje, maar je blijft het zien
Mijn kat heeft onlangs bij mijn moeder gelogeerd die een leren bank heeft. De bank is vrij glad en hierdoor komen de nageltjes er wel eens uit, ookal is mijn kat er verder heel voorzichtig mee. Ik zou een leren bank niet aandurven, maar ik heb geen ervaring met het leer van die ikea-bank in het bijzonder.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34117362
Merci Adelante!
We gaan waarschijnlijk voor bed Malm ( vindt middenbruin het mooiste, ik twijfel nog over eikenfineer) , maar hebben een beetje een probleem met de lattenbodems. Lillsele is niet in 220, maar die Lovene lijkt mij niet echt geweldig. Zelfde probleem met de matrassen. Misschien moeten we dat maar ergens anders kopen. Maarja, das ook weer zo onhandig
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:39:03 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_34117421
je hebt keuze uit twee stofsoorten (INGEBO en MÖLLEBO), waarbij de eerste een gladde stof is en de tweede er een met profiel. INGEBO is er in 4 kleuren, MÖLLEBO in een kleur.
pi_34119069
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dankjewel voor je ervaring! Ik ga de bank woensdag maar eens zelf uitproberen.

Ik heb nog een vraagje over de stof: kun je behalve kleur ook type stof kiezen, of is aan een bepaalde kleur automatisch een bepaalde stof verbonden? Het is me uit de informatie op de site niet opgevallen dat er sprake was van een 'gladde' stof en een stof met 'profiel'.
ehm volgens mij wat Adelante zei
die kleur die ik heb heeft een profieltje, de andere niet...zoals jij m in je post had afgebeeld is t een gladde stof
suck my asshole taco bender
  maandag 16 januari 2006 @ 20:03:49 #271
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34133330
quote:

[afbeelding]

Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!

Niet eens gezien net in de IKEA.
For great justice!
pi_34138067
ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen maar planken, dus zķnder hang gedeelte, ik heb namelijk veel te veel kleding
wie o wie weet iets voor mij?
kasten zonder hanggedeelte schijnen niet zo gangbaar te zijn, ik heb er nog geen gevonden
tevens ben ik op zoek naar meer opbergmogelijkheden voor een erg kleine slaapkamer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34138330
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!

Psst, kopen... ?

Ik ga er wel een andere plek voor zoeken, want op de muur waar die nu hangt staat ie niet zo....
  maandag 16 januari 2006 @ 21:50:32 #274
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34138468
Ik ga morgen wel weer ff langs de IKEA, is toch 5 minuten hier vandaan.
Heb ook niet zo goed opgelet vandaag.
For great justice!
pi_34140110
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben op zoek naar een kledingkast met alleen maar planken, dus zķnder hang gedeelte, ik heb namelijk veel te veel kleding
wie o wie weet iets voor mij?
kasten zonder hanggedeelte schijnen niet zo gangbaar te zijn, ik heb er nog geen gevonden
tevens ben ik op zoek naar meer opbergmogelijkheden voor een erg kleine slaapkamer.
PAX, met KOMPLEMENT inrichting Breedte 50 of 100 cm, hoogte 201 of 236 cm, diepte 35 of 58 cm. En dat in alle mogelijke combi's. Helemaal flexibel in te delen, zie de PAX Planner op de website.
Klik!
pi_34140212
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

PAX, met KOMPLEMENT inrichting Breedte 50 of 100 cm, hoogte 201 of 236 cm, diepte 35 of 58 cm. En dat in alle mogelijke combi's. Helemaal flexibel in te delen, zie de PAX Planner op de website.
Klik!
ah, dank u!
zie ik het goed dat die pax brevik inderdaad alleen een legkast is?
of kan je hem naar believenz elf inrichten?
de rest ziet er ook wel aardig uit, maar ik heb maar een beperkt budget..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34141592
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga morgen wel weer ff langs de IKEA, is toch 5 minuten hier vandaan.
Heb ook niet zo goed opgelet vandaag.
verslavend he
het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
Tap tap tap
  maandag 16 januari 2006 @ 23:05:07 #278
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34141919
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ah, dank u!
zie ik het goed dat die pax brevik inderdaad alleen een legkast is?
of kan je hem naar believenz elf inrichten?
de rest ziet er ook wel aardig uit, maar ik heb maar een beperkt budget..
Je koopt los een ombouw (de kast), de deuren en de (jn jouw geval) planken. Je kan ervan maken wat je wilt, probeer die PAX planner eens!
  maandag 16 januari 2006 @ 23:06:20 #279
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34141979
quote:

[..]

Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!

Deze zit gemixt op een pallet met andere afbeeldingen (waaronder 3 verschillende bloemen oid en nog een afbeelding van New York).
Ik zal overmorgen eens een plaatje ervan proberen te zoeken
pi_34141980
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
verslavend he
het is net Lush maar dan met duurdere meubels die ik niet kwijt kan ipv dure zeepjes die ik niet opmaak.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:01:06 #281
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34167211
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

verslavend he
Veel nuttiger dus.
For great justice!
pi_34168342
Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.

De Hopen. Nu is mijn vraag, zijn er mensen die dit bedje ook bezitten?
En zo ja, hoe bevalt ie? Geen gekraak etc?

Verder doe ik er een Sultan Fängebo van 140 x 200 bij.
Met 2 cheapo ¤7,95 lattenbodems.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:43:46 #283
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34171434
quote:

[..]

Die wil ik!
Die wil ik!
Die wil ik!

Got it. Meteen nog wat ander speelgoed meegenomen. Evil winkel. Elke keer als ik er ben is mn portemonnee weer leeg.
For great justice!
pi_34171449
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:
Ik ben vanmiddag weer eens bij Ikea Utrecht geweest, en ik kwam daar een bijzonder mooi bed tegen.

Check wel even het comfort van de Fängebo i.c.m. de Lade lattenbodem. Die laatste is namelijk letterlijk zo hard als een plank en veert dus helemaal NIET, terwijl een deel van je slaapcomfort toch ook door je lattenbodem bepaald wordt. Bedenk jezelf dat je gemiddeld 1/4 tot 1/3 van je dag slapend doorbrengt - bezuinig niet te veel op je bed want je krijgt geheid last van je lijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Allan24 op 18-01-2006 01:00:34 ]
pi_34175056
De lattenbodem raad ik je af. Die valt al uit elkaar als je er alleen al naar kijkt.

Het Hopen bed bevalt goed, alleen is er laatst een zijkant gebroken, dat schijnt wel vaker voor te komen heb ik inmiddels vernomen. Tja, en wat de matrassen betreft....dat blijft een persoonlijke voorkeur. Wij hebben de horninge.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:22:17 #286
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_34176009
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie, toch eens kijken hoe we dit gaan oplossen, we vinden de bank namelijk schitterend. Helaas is een stoffen bank ook niet aan de heren besteed hier blijft werkelijk niets van over.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:40:35 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34176838
Vraagje voor een 'verlichtings-ikea'er' ..
Zijn er voor de Norrsken halogeenrail ook nog andere spots dan alleen de Stratosfar?

Ik wil graag die halogeenkabels met 7 spots op zolder, maar ik zag alleen nog maar die stratosfar-spots liggen. "vroegah" had ikea volgens mij veel meer losse spots (ik heb hier beneden bijv. hanglampjes eraan).
Maar die stratosfar vind ik dus niet mooi en ik wil dus eigenlijk andere als die er zijn..

Anders wordt de termosfar een goed alternatief denk ik ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34178107
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Veel nuttiger dus.
Ik ruik iig lekker
Tap tap tap
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:16:09 #289
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34178575
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ruik iig lekker
Ik zou het niet weten.
For great justice!
pi_34179894
WebForce je moet hier geld voor gaan vragen .
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:03:55 #291
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34183801
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef karoltje het volgende:
WebForce je moet hier geld voor gaan vragen .
, ik ben niet de enige he!
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:09:26 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_34184036
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef E.T. het volgende:
Vraagje voor een 'verlichtings-ikea'er' ..
Zijn er voor de Norrsken halogeenrail ook nog andere spots dan alleen de Stratosfar?

Ik wil graag die halogeenkabels met 7 spots op zolder, maar ik zag alleen nog maar die stratosfar-spots liggen. "vroegah" had ikea volgens mij veel meer losse spots (ik heb hier beneden bijv. hanglampjes eraan).
Maar die stratosfar vind ik dus niet mooi en ik wil dus eigenlijk andere als die er zijn..

Anders wordt de termosfar een goed alternatief denk ik ..
vroeger ( ) had je idd keuze uit veel meer soorten spots voor de NORRSKEN serie, maar in de tussentijd zijn er goedkopere varianten ontwikkeld en is de NORRSKEN serie alleen nog maar verkrijgbaar met de STRATOSFÄR spots
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:10:46 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_34184093
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Mr.Graveheart het volgende:

geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodems je rug is je er over 5 jaar dankbaar voor
pi_34184194
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef -Yuna- het volgende:
Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice.. "we zijn door het bed gezakt toen mijn vriend zijn sokken aantrok" "euh, ja, euh, dat kan gebeuren he"

Wel nieuwe achterkant meegekregen omdat we de schroeven er dus niet meer inkregen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_34185458
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef WebForce het volgende:

[..]

, ik ben niet de enige he!
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

geef ajb iets meer geld uit voor je lattenbodems je rug is je er over 5 jaar dankbaar voor
Dat zeg ik!
pi_34185522
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dit hebben wij ook gehad met onze middenbalk en we zakten erdoor toen mijn lief zijn sokken aantrok.. Je had de blik moeten zien van de jongen bij de klantenservice.. "we zijn door het bed gezakt toen mijn vriend zijn sokken aantrok" "euh, ja, euh, dat kan gebeuren he"

Wel nieuwe achterkant meegekregen omdat we de schroeven er dus niet meer inkregen
Ik moet daar ook altijd wel om lachen hoor, "We hebben echt niks raars gedaan op dat bed!"

Of nog zo'n giller: "Mijn deuren zijn blauw!" "Nee mevrouw, de deur is wit, dat blauwe is beschermfolie." En dan 80 km gereden hebben om ze te ruilen voor witte
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:52:04 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_34185558
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef Allan24 het volgende:

Dat zeg ik!
met meer woorden alleen
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:03:53 #298
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34185998
Nu we het toch over doorzakkingen hebben enz... Mijn vriendin heeft een tweepersoonsbed ANEBODA, maar dat ding kraaakt ontzettend! Als je aan je zak krabt maakt die al geluid! Is dit normaal of is het de moeite waard om terug te gaan. Of is het een veelkomend probleem en is er iets verkeerds gedaan met in elkaar zetten (dat heb ik dus niet gedaan ).

Allan brand los!
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:07:10 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_34186114
Uhm... heb je de ANEBODA serie wel eens gezien in de winkel?
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:07:49 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_34186135
soort van ALLEBY bed, van de woonsdag aanbieding, maar dan met nog meer plastic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')