quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA FAMILYNa jaren van afwezigheid is het weer terug en helemaal vernieuwd: IKEA FAMILY! Hou je van wonen? Word dan gratis lid. Als je IKEA al leuk vindt, dan vind je IKEA FAMILY fantastisch. Waarom? Omdat je veel meer IKEA krijgt: workshops en woonseminars, korting op geselecteerde producten, een speciale IKEA FAMILY productlijn en nog veel meer. Kijk op de speciale IKEA FAMILY pagina!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Delft: Snarf IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Haarlem: GenderQ IKEA Breda: Allan24 IKEA Amsterdam: JC-Rags
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
Met wie hou jij rekening bij je aankoopbeslissing?quote:Ik houd met niemand rekening als ik een nieuwe keuken koop.
Goedkoper kan bijna niet! Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
Komt de billy kast binnenkort nog in de aanbieding bij Ikea Duiven Webforce?
Jaaaaaaa ik wacht al 3 avonden tot ik eindelijk de volgende dringende kwesties kan vragenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:58 schreef Gumtree het volgende:
Gister gekocht, er waren er nog maar 4, volgens de computer nog 44 maar die 40 konden ze nergens vinden.
Gister hebben we in Amsterdam ook een dekmatras besteld van 180 x 220, levertijd is 3 weken. ik ben het naampje even kwijt, en de bon ligt nog in de auto.
ja maar de eikenfineer nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Goedkoper kan bijna niet! Niet dat ik weet.
Het is trouwens IKEA (ti's een afkorting en WebForce)
Tis inderdaad wel duidelijk... al zou ik de lijst personeelsleden op alfabetische volgorde zetten...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
De klantenservice heeft geen hoezen van oud-assortiment banken liggen. Heel (héél) soms heeft KDNL nog wat restspul van oude BOB (bekleding op bestelling) banken liggen maar dat is echt zelden. Geldt overigens ook voor keukendeuren die uit het assortiment zijn, voor garantiekwesties is er soms nog door klantenservice te bestellen via Nissma in Zweden, maar veel is dat niet (wereldwijd gezien) en op=op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef WebForce het volgende:
We hebben ze momenteel alleen nog maar in het rood, zwart en wit. Wat je zou kunnen proberen is het bij de klantenservice vragen, maar ik betwijfel of ze losse bekleding daar hebben liggen van een stoel wat al een tijdje uitgaand is (dacht ik).
Maar we hebben een klantenservice medewerker in dit topic, dus...
Ik heb ze ooit in die volgorde gezet, en dat is op MH-nummerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel duidelijk... al zou ik de lijst personeelsleden op alfabetische volgorde zetten...
Geduld, geduld!quote:
hahahhahaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit in die volgorde gezet, en dat is op MH-nummer080 081 087 088 089 270 271 272 274 312 378 403 404 415
Amsterdam stond dan ook eerst verder naar boven![]()
Which reminds me, ik typ vaak 087 als afkorting voor Eindhoven, standaard reactie: "Maar Eindhoven, da's toch 040?"
Ver-IKEA-ing van de communicatie
040 is het netnummer van de stad Eindhoven
Bronquote:donderdag 26 oktober 2006
IKEA opnieuw beste winkelketen
AMERSFOORT - IKEA is door shoppend Nederland opnieuw verkozen tot de beste winkelketen van Nederland. Het van oorsprong Zweedse woonwarenhuis eindigde vorig jaar ook op de eerste plaats in de verkiezing van het AD, Elsevier Retail, Q&A en Netwerk VSP.
Dit jaar brachten bijna 400.000 mensen een stem uit op hun favoriete winkelketen. Dat is een fors hoger aantal dan de 90.000 stemmers bij de vorige verkiezing. IKEA werd vooral geprezen vanwege de verhouding prijs-kwaliteit, de sfeer en de goede service van het personeel.
Opvallend in de top van het klassement dit jaar zijn het aantal relatief kleine winkels. Zo kwamen Riviera Maison en Bever Zwerfsport vanuit het niets binnen op respectievelijk plek vier en zes. Supermarktketen Nettorama was vorig jaar ook niet genomineerd, in de verkiezing van 2006 vinden we Nettorama terug op een 13e stek.
Grote verliezers zijn HEMA (van 5 naar 39) en ETOS (van 14 naar 73). Bouwmarkt Gamma, twee jaar geleden nog goed voor een 13e plaats, valt dit jaar buiten de top honderd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef WebForce het volgende:
[..]
IKEA weer beste winkelketen![]()
![]()
Taart!!!
Dat moet toch zo'n kruis voorstellen? Dus zul je de ijzeren balkjes diagonaal moeten monteren vanaf het midden van je middenbalk...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:04 schreef DjMark het volgende:
Even vraagje aan de genen die een Ikea bed gekocht hebben.
Gisteren ging ik mijn MALM bed (160*220) in elkaar zetten.
En alles ging redelijk goed, totdat ik die Hamar middenbalk ,dmv 4 2 delige ijzerenbalkjes, aan het bed moest schroeven.
Die ijzeren balkjes krijg ik op geen enkele plaats vast geschroefd, dus niet aan de middenbalk, maar ook niet aan de bedrand.
Volgens mij zijn de ijzeren balkjes voor extra steun aan de middenbalk.
Hebben meerdere hier problemen mee gehad??
Heb je je bed/knutselboekje wel goed liggen? Is er geen andere manier waarop je het kunt proberen? Gebruik je de goede schroeven?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef DjMark het volgende:
idd Bart, maar de schroeven die je volgens de handleiding vanaf onder in de ijzeren balkjes moet draaien, die passen niet, ze kunnen die balkjes niet in komen...
En wat doe jij in het Retail Service Center? En hoe moet ik je nu op de lijst zetten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
goede OP
* Adelante werkt alleen niet meer voor Heerlen maar voor R.S.C. momenteel
Hej... hoe doe je die rode letters?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
goede OP
* Adelante werkt alleen niet meer voor Heerlen maar voor R.S.C. momenteel
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej... hoe doe je die rode letters?![]()
* Bartjebart snapt hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |