abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455990
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

• IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten

IKEA STOCKHOLM
    quote:
    1984
    De Stockholm serie doet haar intrede.
    IKEA ontwerpt een reeks kwaliteitsmeubels vervaardigd met een aantal van onze favoriete materialen: berkenhout, leer en cretonne. De STOCKHOLM serie heeft alles wat men mag verwachten van traditioneel vakmanschap. Behalve het hoge prijskaartje dan. STOCKHOLM wordt bekroond met de prijs Excellent Swedish Design.
    En nu, 22 jaar later is de serie terug!

WOONSDAG
    30 Augustus is het de allerlaatste Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

Voorgaande topics:
    IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
    IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 6% gewijzigd door WebForce op 05-08-2006 08:59:54 ]
  • pi_40456006
    Laatste vraag uit het vorige topic:
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
    wnnr is de verbouwde ikea delft open, ik bedoel met het aangebouwde deel.
    Ik ga even de OP nog aanpassen
    pi_40458963
    *meldt*

Ik heb 'm!

Mooier en kleurrijker dan de 2006 editie vind ik!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_40459221
    Vraagje: in de Klimat verlichtingsserie wil ik graag een wand of plafondspot, ik dacht dat ik 'm laatst zag bij Ikea Haarlem maar kan 'm niet terugvinden op de site. Bestaat 'ie en zoja hoeveel spots zitten er aan?

Voor de duidelijkheid even een plaatje van de hamglamp variant:
    pi_40459306
    Hmm, ik had die op toch anders gedaan, meer iets als: Nog 3 weken tot Amersfoort, of iets in die trand
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:29:46 #6
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_40459482
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Allan24 het volgende:
    *meldt*

Ik heb 'm!

[afbeelding]

Mooier en kleurrijker dan de 2006 editie vind ik!
    Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatje
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:33:39 #7
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40459579
    kleurtjes
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_40459717
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatje
    Dat komt omdat ik de foto (!) schuin genomen heb het formaat is hetzelfde als van vorig jaar en hij is niet dunner
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:43:17 #9
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_40459876
    *zweet van voorhoofd veegt*

gelukkig maar
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_40460596
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef kalinho het volgende:
    Hmm, ik had die op toch anders gedaan, meer iets als: Nog 3 weken tot Amersfoort, of iets in die trand
    Amersfoort
      donderdag 3 augustus 2006 @ 20:39:09 #11
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40461398
    Ik heb een klacht .
    Ik heb borden gekocht van de Dinera serie. En ik heb er nu slechtsTWEE keer van gegeten en er zitten NU al allemaal krassen in op de plekken waar ik mijn vlees heb gesneden .
    Mijn Ikea, wat doe je
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      Jubileum moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 21:07:00 #12
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_40462198
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef E.T. het volgende:
    *zweet van voorhoofd veegt*

gelukkig maar
    Hahaha ik had precies hetzelfde, echt zo'n teleurstellend "wat is ie dun!" gevoel
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_40463458
    Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_40463577
    IKEA.
    For great justice!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 21:57:08 #15
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40463742
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
    Ik heb een klacht .
    Ik heb borden gekocht van de Dinera serie. En ik heb er nu slechtsTWEE keer van gegeten en er zitten NU al allemaal krassen in op de plekken waar ik mijn vlees heb gesneden .
    Mijn Ikea, wat doe je
    Indien je de bon bewaard hebt, kun je je servies retourneren. Tip: ruil het voor de IKEA 365+ serie, die is echt super, krasvast en blijft lang mooi
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_40465316
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
    Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
    Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_40465367
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef WebForce het volgende:
    Laatste vraag uit het vorige topic:
    [..]

Ik ga even de OP nog aanpassen
    Misschien is het dan ook handig om Kalinho bij IKEA Sliedrecht weg te halen? Die vestiging is immers al een maandje dicht...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:55:11 #18
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_40465561
    Is het trouwens gebruikelijk dat er tijdens openingstijden niet met een heftruck wordt gereden door het zelfbedieningsmagazijn? Vanavond in Amsterdam barste een vrouwtje in tranen uit toen haar onderdeel van een kast wel voorradig was maar ergens hoog in een stelling stond en het desbetreffende personeelslid niets wilde doen. (was ook wel een ontzettendel lompe Harry)
    pi_40465945
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Gumtree het volgende:
    Is het trouwens gebruikelijk dat er tijdens openingstijden niet met een heftruck wordt gereden door het zelfbedieningsmagazijn? Vanavond in Amsterdam barste een vrouwtje in tranen uit toen haar onderdeel van een kast wel voorradig was maar ergens hoog in een stelling stond en het desbetreffende personeelslid niets wilde doen. (was ook wel een ontzettendel lompe Harry)
    Ja dat is inderdaad gebruikelijk!
    Bij IKEA zijn we erg bezig met veiligheid voor onze medewerkers maar ook voor onze klanten. Wanneer wij tijdens openingstijden met een heftruck door de winkel gaan rijden en er vliegt een klein kind de gang in waar op dat moment de heftruck naar beneden komt, dan is dat niet zo geweldig handig...
    pi_40466548
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
    Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi beneden ) dus die gids krijgen we hier niet.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_40467019
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
    Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
    pi_40469696
    * Vava kijkt uit naar de nieuwe catalogus

Ik heb een nieuw bed nodig
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_40471144
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi beneden ) dus die gids krijgen we hier niet.
    Dan plak je er nog een sticker onder: MAAR IK WIL WÉL GEWOON DE IKEA-CATALOGUS!!!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:23:44 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_40471247
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Toch die sticker er maar eens af halen.
    For great justice!
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:35:46 #25
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40471365
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
    Wij hebben niet zo'n sticker op de brievenbus, maar nog nooit een Ikea catalogus gehad in alle 6 jaar dat we op ons vorige adres woonden.
    Zien of we nu in het nieuwe huis wel een gids krijgen

Maaruh Ikeamensen, klopt het dat het servies (Dinera) van niet zo'n goede kwaliteit is? Ik heb allemaal meskrassen erin staan, terwijl we er nog maar twee keer van gegeten hebben.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')