En nu, 22 jaar later is de serie terug!quote:1984
De Stockholm serie doet haar intrede.
IKEA ontwerpt een reeks kwaliteitsmeubels vervaardigd met een aantal van onze favoriete materialen: berkenhout, leer en cretonne. De STOCKHOLM serie heeft alles wat men mag verwachten van traditioneel vakmanschap. Behalve het hoge prijskaartje dan. STOCKHOLM wordt bekroond met de prijs Excellent Swedish Design.
Ik ga even de OP nog aanpassenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
wnnr is de verbouwde ikea delft open, ik bedoel met het aangebouwde deel.
Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Allan24 het volgende:
*meldt*
Ik heb 'm!
[afbeelding]
Mooier en kleurrijker dan de 2006 editie vind ik!
Dat komt omdat ik de foto (!) schuin genomen hebquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatje
Amersfoortquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef kalinho het volgende:
Hmm, ik had die op toch anders gedaan, meer iets als: Nog 3 weken tot Amersfoort, of iets in die trand
Hahaha ik had precies hetzelfde, echt zo'n teleurstellend "wat is ie dun!" gevoelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef E.T. het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*
gelukkig maar![]()
Indien je de bon bewaard hebt, kun je je servies retourneren. Tip: ruil het voor de IKEA 365+ serie, die is echt super, krasvast en blijft lang mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een klacht.
Ik heb borden gekocht van de Dinera serie. En ik heb er nu slechtsTWEE keer van gegeten en er zitten NU al allemaal krassen in op de plekken waar ik mijn vlees heb gesneden.
Mijn Ikea, wat doe je
Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
Misschien is het dan ook handig om Kalinho bij IKEA Sliedrecht weg te halen? Die vestiging is immers al een maandje dicht...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef WebForce het volgende:
Laatste vraag uit het vorige topic:
[..]
Ik ga even de OP nog aanpassen
Ja dat is inderdaad gebruikelijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Gumtree het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat er tijdens openingstijden niet met een heftruck wordt gereden door het zelfbedieningsmagazijn? Vanavond in Amsterdam barste een vrouwtje in tranen uit toen haar onderdeel van een kast wel voorradig was maar ergens hoog in een stelling stond en het desbetreffende personeelslid niets wilde doen. (was ook wel een ontzettendel lompe Harry)
Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi benedenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
Dan plak je er nog een sticker onder: MAAR IK WIL WÉL GEWOON DE IKEA-CATALOGUS!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi beneden) dus die gids krijgen we hier niet.
Toch die sticker er maar eens af halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
Wij hebben niet zo'n sticker op de brievenbus, maar nog nooit een Ikea catalogus gehad in alle 6 jaar dat we op ons vorige adres woonden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |