Dat vind ik te duur...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef Allan24 het volgende:
Koningin, op de website van IKEA Zweden kost 'ie 5395,- kronen, da's omgerekend 578,- euro. Maar de verkoopprijs wordt nog bepaald (of is misschien al bepaald alleen nog niet bekend gemaakt) en kan daarvan afwijken.
Gaat de woonsdag stoppen?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:07 schreef WebForce het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.WoonsdagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Topper die tvkast!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb net ff gewerkt, maar van woonsdag is ook de leukigheid vanaf, maargoed dat het stopt...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond wéér werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Altijd fijn om extra te werkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euhm hij komt in het rood, beige en wit en kosten in Duitsland resp. 540.-, 540.- en 490.-...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
In welke kleuren komt de Stockholm Loveseat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij ziet er wel enorm relaxed uit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef marsterretje het volgende:
Ok ik ben helemaal nieuw in Ikea land, dus als mijn vraag wat dom is, sorry....
Ik ga binnenkort verhuizen, en bij een vriendin zag ik een roomdivider genaamd Expedit. Ik vond hem leuk, maar nu ik hem wil zoeken op de site vang ik bot. Een vrij bekend ding, een open kast met vierkante vakjes in een aantal kleuren
Heeft iemand enig idee of Ikea deze nog heeft, of dat hij geheel uit eht assortiment is? Mijn mooie nieuwe zolderappartement zou hem zo leuk vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt eraan welke Ikea je zijn wilt!!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Spookje81 het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen wanneer ze deze dingen weer eens op voorraad hebben.
Ik heb al een aantal keer mis gegrepen.
Nee dan kan ik je niet helpen, helaasquote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb 3 opties, Breda, Barendrecht, Delft.
Het liefst Barendrecht of eventueel Delft. Ik moet morgen namelijk naar Den Haag (vanuit Bergen op Zoom) dus dan kom ik daar langs.
Durf ik je nu geen antwoord op te geven. Moet morgen weer werken dan weet ik het wel. Het is met die dingen namelijk heel verschillend.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Spookje81 het volgende:
Zijn ze bij jullie vestiging wel verkrijgbaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop