Als ik me niet vergis heeft Amsterdam ze momenteel op voorraad. Ik zou wel snel zijn als ik jou was......quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef Gumtree het volgende:
iemand een idee wanneer de fruitschaal van de serie Stockholm weer in de schappen ligt. Eergister wist het personeelslid op de schaaltjes afdeling niet eens van het bestaan af dus laat staan dat hij een naam wist.
Die schaal met blaadjes bedoel je? Dat is een decoratieschaal en vind je op de woondecoratieafdeling!quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef Gumtree het volgende:
iemand een idee wanneer de fruitschaal van de serie Stockholm weer in de schappen ligt. Eergister wist het personeelslid op de schaaltjes afdeling niet eens van het bestaan af dus laat staan dat hij een naam wist.
Je hebt minimaal 12 maanden garantie mag ik hopen. Lijkt me sterk dat je niet terug zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb sinds maart een ikea keuken en sinds gisteren viel mij op de de mengkraan(LAGAN) lekt.
Op het randtje net onder de greep en boven het middenstuk.
Kan ik hiermee terug gaan, dit hoort neem ik aan niet te gebeuren na 7 maanden.
Het is de volgende kraan:
[afbeelding]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 12 maanden garantie mag ik hopen. Lijkt me sterk dat je niet terug zou kunnen.
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ces/voorwaarden.htmlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?
quote:We geven voor verschillende producten verschillende garanties. Maar altijd minimaal 2 jaar. Minimaal 3 jaar op de constructie van meubels, 10 jaar op FAKTUM keukens, 10 jaar op SULTAN binnenveringsmatrassen. TUNDRA laminaatvloeren krijgen 15 jaar slijtvastheidsgarantie. De kassabon is je garantiebewijs, bewaar hem dus goed! Meer informatie? Raadpleeg onze garantievoorwaarden via onderstaande link of vraag het onze medewerkers.
Volgens mij hebben we die spiegel nogwel in het assortiment hoor. Maar IKEA kan helaas niet alles op internet zetten, vandaar dat je de spiegel niet terug kunt vinden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Klopt het dat deze spiegel-met-klok in de Vatternplanner (bij inspiratie > designer spa) niet in nl te koop is? Volgens mij is het de HOVET, maar ik vind alleen een rechthoekige versie zonder klok.
Als je nog in het bezit bent van de kassabon dan heb je garantie inderdaad. Ik denk voor deze kraan gewoon 2 jaar net als voor alle andere artikelen die niet specifiek in de garantievoorwaarden van IKEA worden genoemd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?
De matrassen zijn wel heel erg goed, de boxsprings ook! Alleen tja, dit bedframe is verre van massief.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
IKEA bedden lijken mij sowieso niets, ik heb mijn bed bewust niet bij IKEA gekocht.
Bij mij kraakt ie ook, maar alleen aan 1 kant als je op de rand zit. Het stoort me niet echt ofzo, als we in bed liggen, kraakt 't niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij hebben het MALM-bed gekocht:
[afbeelding]
Helaas kraakt het bed als de ziekte. Uiteraard hebben we hem geheel conform de gebruiksaanwijzing gemonteerd!
Niet aan te raden dus...
Adelante, ik barst van nieuwsgierigheid dus sorry dat ik zo aandring maarre.... weet je al iets?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij toeval zag ik dit artikel voorbij schieten van de week. ik zal eens voor je checken wanneer het matras binnenkomt. het is een nieuw artikel, want tot nu toe gingen dekmatrassen tot 140x220.
Ik vind zelf de matrassen minder. Wij hebben deze zomer ons ikea-matras verruild voor een ander (beter) matras. Bed Malm bevalt ons overigens prima, geen last van kraken. Maar goed wij hebben dan ook geen ikea lattenbodem meer, maar een ander soort (wat bij het matras hoort).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De matrassen zijn wel heel erg goed, de boxsprings ook! Alleen tja, dit bedframe is verre van massief.
Aneboda is toch een grote lattenbodemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb een Aneboda bed en het kraakt heel erg... alhoewel denk ik dat dat meer door de goedkope lattenbodems komt
ik ben nog niets wijzer. het wordt een artikel dat alleen uit het centraal magazijn leverbaar is en dus niet rechtsstreeks uit de winkel. maar tot op heden is hij nog niet uit het centrale magazijn te reserveren. ik wil hem zelf ook hebben voor over onze 90x220 matrassenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef Lois het volgende:
Adelante, ik barst van nieuwsgierigheid dus sorry dat ik zo aandring maarre.... weet je al iets?
Nope, er zit zo een metalen ding in het midden, die moest ik apart kopen, en dan gewoon twee 80x200 lattebodems erin.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aneboda is toch een grote lattenbodem
Ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef LadyDanae het volgende:
Weet iemand of ze bij de IKEA Irischeques aannemen?
AMSTERDAM !!! Maar wees snel het gaat hardquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:25 schreef Winkeldier het volgende:
Weet iemand welke IKEA die Stockholm schaal heeft...
Hier ook een MALM bed maar geen problemen met kraken? Hier staat het bed wel recht de muur aan, misschien staat je bed te vrij?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij hebben het MALM-bed gekocht:
[afbeelding]
Helaas kraakt het bed als de ziekte. Uiteraard hebben we hem geheel conform de gebruiksaanwijzing gemonteerd!
Niet aan te raden dus...
Duiven heeft ze ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:25 schreef Winkeldier het volgende:
Weet iemand welke IKEA die Stockholm schaal heeft...
Jaaaaaaa ik wacht al 3 avonden tot ik eindelijk de volgende dringende kwesties kan vragenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:58 schreef Gumtree het volgende:
Gister gekocht, er waren er nog maar 4, volgens de computer nog 44 maar die 40 konden ze nergens vinden.
Gister hebben we in Amsterdam ook een dekmatras besteld van 180 x 220, levertijd is 3 weken. ik ben het naampje even kwijt, en de bon ligt nog in de auto.
Hahahha leve de Herfstvakantiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef E.T. het volgende:
Ik was maandagavond in Barendrecht.. Moest even vier Nandor stoelen halen die nu 25 euro waren ipv 49..
Eerst kon ik mijn auto amper kwijt, vervolgens o-ver-al kinderen die tikkertje aan 't doen waren ofzo(en ja, allang bedtijd voor kinderen dus allemaal huilerig en vervelend
)
Toen ik vlak bij de kassa was viel het kwartje.. Herfstvakantie!
Wat is er nou een leuker uitje met je kinderen dan de maandagavond van je herfstvakantie naar Ikea gaan![]()
Maar ik kan iig zitten in ons vakantiehuisje![]()
Gisteren...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef Adelante het volgende:
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
*schaam*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:54 schreef ROG het volgende:
[..]
Hier ook een MALM bed maar geen problemen met kraken? Hier staat het bed wel recht de muur aan, misschien staat je bed te vrij?
nee amsterdamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:24 schreef WebForce het volgende:
En dat ga je allemaal in Duiven halen!?
Dat geeft hoop! Je bedoelt dus dat van de modellen die op dit moment verkocht worden, sowieso nieuwe bekleding te krijgen is...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef WebForce het volgende:
We hebben ze momenteel alleen nog maar in het rood, zwart en wit. Wat je zou kunnen proberen is het bij de klantenservice vragen, maar ik betwijfel of ze losse bekleding daar hebben liggen van een stoel wat al een tijdje uitgaand is (dacht ik).
Maar we hebben een klantenservice medewerker in dit topic, dus...
Euhm, neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Dat geeft hoop! Je bedoelt dus dat van de modellen die op dit moment verkocht worden, sowieso nieuwe bekleding te krijgen is...?![]()
Ik wacht rustig af tot de klantenservice medewerker zich meldt...![]()
Maar ik heb er tweequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Anders koop je toch een nieuwe, is maar �69.
Wat was er mis met de OP?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de OP wat aangepast, denk dat ie zo duidelijker is...Je kan em ff testen als preview, ik hoor wel wat jullie ervan vinden... Ik wil em graag openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |