abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:39:13 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43891157

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
DESIGN YOUR OWN LIFE
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
quote:
IKEA FAMILY
Na jaren van afwezigheid is het weer terug en helemaal vernieuwd: IKEA FAMILY! Hou je van wonen? Word dan gratis lid. Als je IKEA al leuk vindt, dan vind je IKEA FAMILY fantastisch. Waarom? Omdat je veel meer IKEA krijgt: workshops en woonseminars, korting op geselecteerde producten, een speciale IKEA FAMILY productlijn en nog veel meer. Kijk op de speciale IKEA FAMILY pagina!
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_43891401
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 22:36 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    2. Ik heb iets gekocht, maar het is kapot. Wat moet ik doen?
    Als het product wat je hebt gekocht al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen maar terug te gaan naar de IKEA vestiging. Vergeet niet de kassabon mee te nemen.

    Niks over vier dagen..
    Hmm naja... zoals ik al aangaf kan iemand van de klantenservice dat misschien beter verwoorden...
    Toen ik bij de klantenservice werkte was dat in ieder geval de regel...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 25 november 2006 @ 22:58:47 #3
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_43891669
    Ik ben zelfs wel eens terug geweest met een kast die al een half jaar daarvoor gekocht was, maar kreeg zonder problemen een nieuwe mee
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_43892095
    Ik vraag misschien wat veel, maar hoe kom je in vredesnaam met de stadsbus van station Amersfoort Vathorst naar Ikea Amersfoort

    9292ov.nl geeft mij een mooie route, alleen moet ik dan zeker nog een minuut of 20 lopen.
    pi_43892155
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 22:58 schreef E.T. het volgende:
    Ik ben zelfs wel eens terug geweest met een kast die al een half jaar daarvoor gekocht was, maar kreeg zonder problemen een nieuwe mee
    Naja komt vast wel goed!

    Heb je de hele TRABY kast nu compleet zoals je em wil hebben?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_43893022
    Ongeveer 2 maanden geleden 2 banken bij Ikea gekocht (Ekdorp- 2zits). Alleen hebben ze nog altijd niet de juiste bekleding (leaby-red) geleverd. Fijne winkel die ikea .
    Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
    Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
    pi_43893787
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
    Ongeveer 2 maanden geleden 2 banken bij Ikea gekocht (Ekdorp- 2zits). Alleen hebben ze nog altijd niet de juiste bekleding (leaby-red) geleverd. Fijne winkel die ikea .
    Ik neem aan dat het bij aankoop al bekend was dat de bekleding niet leverbaar zou zijn? Hebben ze je toen geen tijdsindicatie gegeven dan?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 26 november 2006 @ 11:10:00 #8
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_43898885
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Naja komt vast wel goed!

    Heb je de hele TRABY kast nu compleet zoals je em wil hebben?
    Geloof 't wel (staat nog in dozen)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_43900774
    Had een apart topic gemaakt, maar vraag 't ook even hier:
    Gister een nieuw matras gekocht bij Ikea (Sultan Forsbacka). Deze was opgerold en gecomprimeerd verpakt. Op het briefje erbij staat: Een opgerold/gecomprimeerd matras krijgt zijn uiteindelijke afmeting ma 3-4 etmalen. Moet ik nu dus 3 dagen wachten voor ik er op kan slapen? Ik hoorde weer andere geluiden dat je er na 20 uur op zou kunnen slapen. Iemand die hier verstand van heeft?

    Ben nu trouwens m'n Malm nachtkastjes in elkaar aan het zetten En straks mijn mooie nieuwe bed (Hopen),
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 26 november 2006 @ 12:39:39 #10
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43900790
    Ah, nachtkastjes, die moet ik ook ooit nog hebben. Even de catalogus er bij pakken.
    For great justice!
    pi_43902187
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 12:38 schreef Naamah het volgende:
    Had een apart topic gemaakt, maar vraag 't ook even hier:
    Gister een nieuw matras gekocht bij Ikea (Sultan Forsbacka). Deze was opgerold en gecomprimeerd verpakt. Op het briefje erbij staat: Een opgerold/gecomprimeerd matras krijgt zijn uiteindelijke afmeting ma 3-4 etmalen. Moet ik nu dus 3 dagen wachten voor ik er op kan slapen? Ik hoorde weer andere geluiden dat je er na 20 uur op zou kunnen slapen. Iemand die hier verstand van heeft?

    Ben nu trouwens m'n Malm nachtkastjes in elkaar aan het zetten En straks mijn mooie nieuwe bed (Hopen),
    Het matras is vanaf het moment van openen beslaapbaar. Alleen biedt het dan nog niet de ondersteuning zoals die bedoeld is, het moet immers nog in vorm komen.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_43902295
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Hmm naja... zoals ik al aangaf kan iemand van de klantenservice dat misschien beter verwoorden...
    Toen ik bij de klantenservice werkte was dat in ieder geval de regel...
    Als er met het artikel iets mis is, heb je in principe een meldingsplicht; binnen X dagen (ik geloof dat het wettelijk 6 dagen zijn) dien je de verkoper er op te wijzen en een oplossing te bespreken. Dit kan zijn, reparatie of vervanging van het product.

    Bij IKEA doen we echt niet moeilijk als je met een kapot artikel terugkomt, zolang het maar binnen 90 dagen is en je de kassabon meeneemt. Hou er wel rekening mee dat als je na 80 dagen met een doosje glasscherven terukomt, en meldt dat het drinkglas, de spiegel of de glasplank kapot was toen je het kocht, dat je dan niet meteen een nieuwe krijgt.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_43902539
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
    Ongeveer 2 maanden geleden 2 banken bij Ikea gekocht (Ekdorp- 2zits). Alleen hebben ze nog altijd niet de juiste bekleding (leaby-red) geleverd. Fijne winkel die ikea .
    Nee er is toen niets over gezegd zou paar dagen later worden afgeleverd, toen zijn de verkeerde hoezen afgeleverd en sindsdien is alles een beetje vaag
    Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
    Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
      Jubileum moderator zondag 26 november 2006 @ 20:08:39 #14
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_43914134
    Vandaag zijn we naar Ikea Haarlem geweest. We waren er precies om 10 uur en wat was het druk !!
    In het restaurant was geen vrije stoel meer te vinden een half uur later (koffietijd) ik zag zelfs mensen staand van hun dienblad af eten (ontbijtje).

    We hebben eindelijk het dekmatras (sultan Timan 180 x 220) besteld voor onze boxspring Nog zo'n week of 3 en we slapen lekker

    Ben ik trouwens de enige die nog steeds geen Familypas heeft ontvangen? Ik was vandaag zwaar in de verleiding om de folder in de winkel in te vullen, in de hoop dat dat sneller gaat.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_43914222
    Ook ik heb nog geen familypas, maar je kunt ook gewoon afrekenen met de tijdelijke pas.
      Jubileum moderator zondag 26 november 2006 @ 20:25:48 #16
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_43914456
    Dat weet ik maar daar gaat het niet om. Hoeveel weken wachten we nu al niet op zo'n echte pas?
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_43914532
    Ik al sinds september
    pi_43914796
    Hai, wij hebben een huis gekocht. Daarin zit een Ikea-keuken van een aantal jaar oud (meer dan 3 jaar iig). Op zich prima keuken, alleen de gekozen kleur van de kastjes vinden wij erg lelijk (hout). Wij zouden graag los nieuwe deurtjes willen kopen, zou dit mogelijk zijn??
    pi_43915344
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 20:50 schreef frennie het volgende:
    Hai, wij hebben een huis gekocht. Daarin zit een Ikea-keuken van een aantal jaar oud (meer dan 3 jaar iig). Op zich prima keuken, alleen de gekozen kleur van de kastjes vinden wij erg lelijk (hout). Wij zouden graag los nieuwe deurtjes willen kopen, zou dit mogelijk zijn??
    Waarschijnlijk wel. De maatvoeringen zijn over het algemeen hetzelfde volgens mij, alleen de oude Duverum / Fagerum daaraan moest je destijds nogal wat knutselen. De rest is gelijk qua maatvoering.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_43915706
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 13:38 schreef JJdJ1984 het volgende:

    [..]

    Nee er is toen niets over gezegd zou paar dagen later worden afgeleverd, toen zijn de verkeerde hoezen afgeleverd en sindsdien is alles een beetje vaag
    IKEA heeft momenteel last van leverproblemen op alle rode overtrekken van de Ektorp banken. Ook Leaby rood nu dus. Onze systemen geven steeds aan dat over 2 weken weer voorraad beschikbaar is maar schuiven dat elke keer ook weer door. Vervelend voor klanten, maar ook voor ons, steeds slecht nieuws vertellen wordt je ook niet blijer van.....

    Gaat het trouwens om de gewone 2-zitter of de slaapbank (van de slaapbank heeft A'dam namelijk nog voorraad liggen...)
    pi_43916311
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
    Dat weet ik maar daar gaat het niet om. Hoeveel weken wachten we nu al niet op zo'n echte pas?
    had de pas binnen twee weken in huis. Wij zijn vandaag even in amersfoort wezen kijken en ons lijstje vanwege de enorme drukte ook niet afgewerkt (na dik twintig minuten gewacht te hebben op een bonnetje voor een hopen lade kastje, weer een klein kwartiertje bij de kassa, nog een klein kwartiertje om hem af te halen gingen we zonder kast weg (er was geen exemplaar meer) Deze week ons geluk in hengelo uitproberen
      zondag 26 november 2006 @ 23:08:23 #22
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_43916999
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
    Ik vraag misschien wat veel, maar hoe kom je in vredesnaam met de stadsbus van station Amersfoort Vathorst naar Ikea Amersfoort

    9292ov.nl geeft mij een mooie route, alleen moet ik dan zeker nog een minuut of 20 lopen.
    een minuut of 5 is het zeker wel lopen vanaf het busstation naar IKEA Amersfoort, vanaf station Vathorst is het eerder een half uur
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_43917061
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 23:08 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    een minuut of 5 is het zeker wel lopen vanaf het busstation naar IKEA Amersfoort, vanaf station Vathorst is het eerder een half uur
    Mgoed, 9292ov stuurt mij naar een busstation aan de andere kant van de snelweg, en als ik er zo over nadenk kom ik zeker op 20-30 minuten lopen uit. Weet jij welke buslijn ik dan moet pakken?
      maandag 27 november 2006 @ 09:50:46 #24
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_43921923
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
    Dat weet ik maar daar gaat het niet om. Hoeveel weken wachten we nu al niet op zo'n echte pas?
    Ik heb 'm aangevraagd zodra de melding hier in 't topic stond (volgens mij was dat half augustus) en heb ook nog steeds niks binnen
    Heb dat tijdschrift wel een keer gehad, dus het adres is wel correct ingevuld.

    Loop nu ook steeds met dat uitgeprinte ding uit m'n mailbox rond (die lag1 sept in m'n mail trouwens..)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_43975831
    Als je nu je 'echte' pas nog niet hebt gehad terwijl je je in september hebt aangevraagd, dan is er misschien iets misgegaan met de aanmaak ervan. Ik heb me laten vertellen dat ze inmiddels redelijk 'bij' zijn met de aanmaak van de kaarten, je kunt eens langsgaan bij de IKEA FAMILY afdeling en aangeven dat je je kaart opnieuw wilt aanvragen of even bellen met de klantenservice 0900-2354532, dan kunnen ze een nieuwe kaart laten aanmaken.

    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')