abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2009 @ 17:56:33 #126
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_65392271
eel kwijt
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_65392469
had ik ook met mijn eerste ikeabed, als je dan wat anders deed dan slapen in het bed dan zakte je er door... ik heb aan beide kanten toen een bredere lijst gemonteerd en dat werkte prima...
pi_65394417
Wat ik me laatst afvroeg...dat bed met een soort lade eronder voor nog een matras, voeren we die nog? Zie hem nergens meer.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65394565
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Vanaf woensdag Woonzinnige aanbiedingen bij IKEA;
(van woensdag 21 januari tot en met zaterdag 14 februari)

LACK tafeltje
55x55cm. 45cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon, groen, lichtroze, rood, wit, zwart & zwartbruin
Normaal 9,95/st., tijdelijk 4,95/st.
[ link | afbeelding ]

MIKAEL terminaltafel met wielen
77x50cm. 76cm hoog.
Verkrijgbaar in: berkenpatroon/wit, blauw/groen/wit, lichtroze/wit, rood/wit, wit & zwartbruin/wit
Normaal 39,95/st., tijdelijk 19,95/st.
[ link | afbeelding ]

Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt!
Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65394822
Veel keuze trouwens als je je Family-wachtwoord wilt veranderen :

(triple-post )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65394830
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef jakkop het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg...dat bed met een soort lade eronder voor nog een matras, voeren we die nog? Zie hem nergens meer.
Dat is de HEMNES bedbank
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65394861
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef jakkop het volgende:

[..]

Met in IKEA Amersfoort: Het LACK-Menu: voor 9,90 balletjes met patat (als ik het goed heb) en een LACK-tafeltje. Vanaf binnenkort.
Die hebben we in Hengelo al sinds het begin
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65394886
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die hebben we in Hengelo al sinds het begin
Oh, misschien hier dan ook wel. Maar dacht te begrijpen dattie nog moet in gaan. Wel een grappige actie
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is de HEMNES bedbank
Nee die bedoel ik niet. Het is een heel simpel frame, met een lade die ook niet vast zit ofzo.
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:22:35 #134
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65415440
Je hebt wel de Odda : je tilt de lattenbodem op en daar zit ruimte onder. De Morrum een soort bedkast met plankjes en het Odda onderbed voor onder een Odda bovenstel. Misschien bedoel je die laatste?
(Als dat geen nuttige TVP is, weet ikhet ook niet meer )
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 13:26:05 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_65417378
quote:
Op zondag 18 januari 2009 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
we hebben gisteren onze MALM in elkaar gezet. erg mooi geworden, maar er is toch een minpuntje. aan de rechterkant kraakt 'ie behoorlijk. als je aan de linkerkant ligt is er niks aan de hand, maar wanneer je aan de rechterkant ligt, en je draait op, kraakt het best hard.

is hier een reden voor? en is er iets aan te doen?

wat een reden zou kunnen zijn, is misschien dat we er geen originele IKEA lattenbodems in hebben. maar dat zou in principe toch niet mogen uitmaken, lijkt me. en ook is het gek dat het alleen aan de rechterkant is.

heeft iemand een idee? of heeft iemand anders dit ook? verder zijn we overigens heel tevreden met het bed hoor
iemand toevallig nog een tip hiervoor? op zich storen we ons er niet (meer) zo aan, maar er zijn van die moment dat het niet erg welkom is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65417582
Zit te kijken naar de hoogte van de IKEA keuken.
Ik wil het werkblad op 95 cm hoogte.
Ik moet daarvoor de CAPITA poten van 21 cm kopen, maar wil liever geen opening onder de kastjes.
Klopt het dat IKEA geen passende "sokkel" heeft voor deze werkhoogte?
  maandag 26 januari 2009 @ 13:39:25 #137
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65417819
Als sokkels alleen 15 cm zijn, kan je altijd nog een plankje nemen van de bouwmarkt en die op de juiste lengte en hoogte laten zagen. Op de randjes kan je fineer doen. Ik kan idd ook geen sokkels vinden die hoger dan 15 cm zijn, maar je kan altijd evenbellen natuurlijk
pi_65419444
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef TruIvy het volgende:
Je hebt wel de Odda : je tilt de lattenbodem op en daar zit ruimte onder. De Morrum een soort bedkast met plankjes en het Odda onderbed voor onder een Odda bovenstel. Misschien bedoel je die laatste?
(Als dat geen nuttige TVP is, weet ikhet ook niet meer )
Het is wss de ROBIN, die is uit het assortiment.
pi_65419899
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef Portugalia het volgende:
Zit te kijken naar de hoogte van de IKEA keuken.
Ik wil het werkblad op 95 cm hoogte.
Ik moet daarvoor de CAPITA poten van 21 cm kopen, maar wil liever geen opening onder de kastjes.
Klopt het dat IKEA geen passende "sokkel" heeft voor deze werkhoogte?
Nee die heb je inderdaad niet. Ik had ook plinten gekocht bij IKEA, maar heb ze weer verkocht, omdat ik toch besloot de keuken te verhogen, ik vond het werkblad wel erg laag anders, met de FAKTUM pootjes.
Overigens is dat een veel goedkopere oplossing; die FAKTUM pootjes, die je op klosjes plaatst. Je koopt gewoon een lange balk hardhout bij de bouwmarkt, kost ongeveer 20 euro, en deze zaag je in blokjes, waarmee je ook zelf de hoogte kan bepalen.
Ik moet ook nog steeds een plint maken.
pi_65420833
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef TruIvy het volgende:
Als sokkels alleen 15 cm zijn, kan je altijd nog een plankje nemen van de bouwmarkt en die op de juiste lengte en hoogte laten zagen. Op de randjes kan je fineer doen. Ik kan idd ook geen sokkels vinden die hoger dan 15 cm zijn, maar je kan altijd evenbellen natuurlijk
Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.
pi_65431283
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan kun je beter een bedekkingspaneel verzagen, dan heb je tenminste echt dezelfde kleur als je keuken.
Hey, da's wel een goede tip!
pi_65437581
We gaan hogere poten krijgen! Met een aantal bijpassende plinten!

Het duurt ff maar dan lijken ze het ook eindelijk te snappen in Zweden...
pi_65438207
OK, dus nog even wachten met de aanschaf?!
Bedankt voor de reacties.
pi_65438700
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Portugalia het volgende:
OK, dus nog even wachten met de aanschaf?!
Bedankt voor de reacties.
We krijgen plinten en poten van 21cm hoog. Maar dat duurt nog wel ff hoor.
Volgens mij gepland voor augustus
pi_65440599
Ik ben intussen ook 'kind aan huis' bij IKEA Haarlem. Mja, wat wil je, na het krijgen van een matras [PB #4] Waar zelfs IKEA een bijdrage levert

Erg fijne winkel om rond te lopen. Helemaal top en de koffie smaakt prima

pi_65454498
Leuk topic!

Heeft er iemand ervaringen met de Ikea Stockholm en Kulla staande lampen?

Ik twijfel nog, de Kulla is beetje wankel (altans, in de winkel stonden meerdere modellen en die stonden niet echt stevig) en van de Ikea Stockholm heb ik het idee dat deze te weinig licht geeft. (maar ik koop er zowiezo twee vrij dicht naast elkaar komen te staan.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:52:34 #147
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65458513
Is de Stockholm die hele mooie staande lamp met die lichtgevende kap en dimmerbediening is de stangzelf? Die vind ik zooo leuk. Maar ja, duur en geen ruimte enzo
pi_65458777
Je hoofd stoten aan de kap van de stockholm doet pijn en we krijgen m helaas best veel terug. dus mocht je m kopen: bewaar de bon goed!
pi_65465483
Vandaag voor het eerst in 2 maanden weer eens bij IKEA in Breda geweest. Ik kreeg afkick-verschijnselen
In 't restaurant hadden ze cappuccino taart voor ¤ 1.75, lekker!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_65474465
@Memento-Mori?

Zijn de mensen niet tevreden over de lamp of is hij vaak defect?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')