Ik had ze net zo hard weer teruggestort.quote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Houd je smoelquote:Op zaterdag 15 november 2008 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ze net zo hard weer teruggestort.![]()
Ja, tuurlijk ben ik wakkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:32 schreef parapono het volgende:
@@@@@@@@@@ mogge papabear al uit de veren@@@@@@@@@@@@ het is al een week geleden dat je @
@@@@@@@@@@ hier was en wat een mooie week! @
@@@@@@@@@@ zet 'm op vandaag en denk om je @
@@@@@@@@@@@@@@@@ rug @@@@@@@@
@@@@@@@@@@ liefs parapono @@@@@@@@@
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:28 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB is ook wakker
Achterlijk vroeg voor een zaterdag
Het is de opwinding van de dag die komtquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:49 schreef JJH het volgende:
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.![]()
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,quote:Het is de opwinding vand e dag die komt
All part of getting oldquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,tegenwoordig heb ik er geen last meer van.
WAT HEY NEEquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Ik voel me zo goedkoopquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WAT HEY NEE![]()
Ik ben onschuldig![]()
* Isdatzo wijst naar Harajuku.
Ja, zeker wetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Van alles lijkt me dát nou écht het meeste thuisgevoel geven: je eigen, frisse, lekkere bed!
Geniet man!
(we willen vannacht wel elk uur een update)
Nee joh, ik dacht (hoopte) hardopquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:49 schreef JJH het volgende:
Gaat SHE nog mee? Is er al PM contact geweest tussen beiden?
Ik zal er een een PM-etje aan wagen.
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.quote:Ik zal nog even naar de suup om wat eten/drinken in te slaan. Hebben jullie nog voorkeur?
Goedzo, ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.
WTFquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:26 schreef JJH het volgende:
aaah![]()
Gaaf stel zeg!!
Trouwens ik heb net gepind, en ze hadden alleen nog maar vijfjes...
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik lees het nu pas !!!
Ben vandaag niet in het Utrechtse; dus dat gaat natuurlijk niet lukken. Waarom heb ik hier gisteren niet gekekendan had ik nog wat kunnen switchen.
Is er een andere optie? Ik kan ze morgen schoonmaken/klaarzetten. En komende week ben ik in principe elke dag wel beschikbaar/thuis.
Twee portemonneesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
rond de 60 briefjes van 5past de portommonee niet meer dicht
helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef Papabear het volgende:
JJH en rude zijn hier over ongeveer een half uurtje
Haar thee ook, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:06 schreef JJH het volgende:
Trouwens, elisa, je koffie is lekker:)
Ohw sorry!quote:
Ach, kost toch maar 2 euroquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw sorry!
We zouden jou ook ophalen, was het niet?
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef parapono het volgende:
Foto's?
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komen
Oequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, lees ik net![]()
Gezellig
*check*quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
OeYou lucky bear!
NIet in dr fotoboek kijken!
De tering zeg, toen ik thuis kwam lag Fok eruit....quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Papabear het volgende:
De heren zijn weer op weg naar het ZwolseHet was een hele belevenis, dat kan ik alvast wel vertellen.
Voor de rest van het verslag heb ik de foto's nodig, dus dat komt zodra ik die heb.
Het matras is er in ieder geval (de HAMNO was er helaas niet meer, dus is het toch de HEDFORS geworden en JJH heeft me het geld overhandigd. Ook daar komen nog foto's van bij het verslag
JJH!quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
De tering zeg, toen ik thuis kwam lag Fok eruit....
Rude heeft vanavond nog andere bezigheden, foto's komen morgenmiddag.
We waren trouwens echt een bezienswaardigheid hè.
Er wordt hier al eeuwen geroepen dat er nieuwe servers inmoeten, doe dat dan ook eens.quote:Op zondag 16 november 2008 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
JJH!![]()
Fok! ligt er al zo'n beetje uit sinds jullie hier vertrokken en begint het nu net weer een beetje te doen
Laten we beginnen met de jouwequote:Op zondag 16 november 2008 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
Rudeleada, foto's willen we
Ik wel, jaquote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent al begonnen met je kekke tv
Was je wel van plan je bed uit te komen morgen?quote:
Jawel, maar eerst maar es uitslapenquote:Op zondag 16 november 2008 01:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Was je wel van plan je bed uit te komen morgen?
Er komt toch geen post/pakketdienst
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenAlleen zijn rude en JJH nog wel een paar uurtjes onderweg, dus het wordt waarschijnlijk pas vannacht of morgenochtend dat ik het kan plaatsen
laten we niet parapono vergetenquote:Op zondag 16 november 2008 09:22 schreef parapono het volgende:
nu alle "helden" nog op een oor liggen neem ik mijn kans waar om iedereen te bedanken. Rudedeltadude, JJH super echt super lief van jullie. Onwijs( daar komt ohoh) mooie fotos en dat midden in de nacht. LV ik kan geen C5 meer zien rijden zonder aan je te denken;-) aan SHE denk ik in hoofdletters, lief grappig en stoer, is die wasmachine nog bij Isabeau terecht gekomen?
Quasar trok direct de knip, thnx mate, bij jaeuh is het vroeg dag, de planten wachten. Ikea heeft goeie gieters(1¤)voor die groene gasten. Perenijsje stelde direct al n petfonds voor, maar nog te vroeg. Gutz = Glory op muziek en de gulle pcschenker en pet-optopper Hsnijder echt top man!! Bij Ikke40 was t janken, zo lief. Causa n vriendin om te koesteren en alle anderen, ik heb van jullie genoten. En last but not least tata ElisaB stabiel in het hart van de storm, met gereserveerd voor meneer was de toon gezet, een dikke kus terug. En papabear bedankt voor je zuiverheid en optimisme, forever in my heart! Thnx allemaal Parapono
Absoluut, echt gaaf dat verslag en wat er allemaal in zo'n korte tijd geregeld kan worden!quote:
dat dusquote:
VERslapen zelfs, dus dat zegt wel genoegquote:Op zondag 16 november 2008 15:39 schreef Tja... het volgende:
En? Lekker geslapen PB? En voor iedereen die heeft meegeholpen de centjes bij PB te krijgen: super bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ik zocht vanmiddag iets in onze schuur en ik kwam daar nog een GIETIJZEREN-koekenpan tegen. Nog uit militaire dienst.
Die mag je hebben
Dat zijn anders wel de beste (weet je zeker dat het geen wok is?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't zit tussen koekenpan en wok in denk ik zoquote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel de beste (weet je zeker dat het geen wok is?)
Volgens mij ligt 'ie daar wel primaquote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't zit tussen koekenpan en wok in denk ik zoMaar meer koekenpan hoor, zal morgen ofzo wel eens een foto maken. That is, als ik mezelf er toe kan aanzetten hem weer onder allemaal zooi vandaan te trekken
Behoorlijk alquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Enough is enough eh.
Maar hey Papabear, je bent nu aaaaaaaaardig op weg neem ik aan?
He PB,quote:Op zondag 16 november 2008 18:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
VERslapen zelfs, dus dat zegt wel genoegDaarom moest ik ook als de sodemieter de deur uit vanmorgen. Aan het fotoverslag van rudedeltadude en het bericht van parapono heb ik weinig meer toe te voegen, behalve dat het gisteren geweldig gezellig was met rude en JJH
![]()
Volgende week komt er een (foto-)update van de kinderkamer, die alleen maar mogelijk wordt dankzij jullie geweldenaars![]()
En ik zou bijna ikke40 vergeten de bedanken voor de kerstballen en rvs-koekenpan
Ehh, broodmes/vleesmes (oftewel, een messenset), Campingwasmachine (een normale kan ik hier niet kwijt), kinder-pantoffels maat 32 en 38, kinderkleding, maten 134/140 en 158/164quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef mar1m het volgende:
Wat heb je nu nog allemaal nodig pb?
Ik wil wel meehelpen met wat euro's maar waar ga ik die dan naar storneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |