Goedzo, ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.
WTFquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:26 schreef JJH het volgende:
aaah![]()
Gaaf stel zeg!!
Trouwens ik heb net gepind, en ze hadden alleen nog maar vijfjes...
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik lees het nu pas !!!
Ben vandaag niet in het Utrechtse; dus dat gaat natuurlijk niet lukken. Waarom heb ik hier gisteren niet gekekendan had ik nog wat kunnen switchen.
Is er een andere optie? Ik kan ze morgen schoonmaken/klaarzetten. En komende week ben ik in principe elke dag wel beschikbaar/thuis.
Twee portemonneesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
rond de 60 briefjes van 5past de portommonee niet meer dicht
helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef Papabear het volgende:
JJH en rude zijn hier over ongeveer een half uurtje
Haar thee ook, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:06 schreef JJH het volgende:
Trouwens, elisa, je koffie is lekker:)
Ohw sorry!quote:
Ach, kost toch maar 2 euroquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw sorry!
We zouden jou ook ophalen, was het niet?
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef parapono het volgende:
Foto's?
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komen
Oequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, lees ik net![]()
Gezellig
*check*quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
OeYou lucky bear!
NIet in dr fotoboek kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |