De warme douche van Radar (?) bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:41 schreef Bill_E het volgende:
OE ben ik de traagsteben net terug van me werk en maak de 20 over dan is het rijtje kompleet volgens mij
Btw Ik heb altijd een hekel aan de ikea gehad, om hun principe's en manier van handelen. MAar die draai ik nu 180 graden om. Gaat iemand die ikea nog voordragen bij kassa ? Of welk programma was het ook al weer ( ik ken het verder niet echt )
En voor de rest! hart verwarmend allemaal. Heb er tranen van in me ogen gekregen. Dit is nog eens een goede actie. Ik draag deze topic reeks voor als topic van het jaar voor fok!
whehe... ik was je voor met mijn editquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/storeInfo
Dat kreng is gewoon tot 20:00 open zie ik, geen probleem dus.
Prettig om te lezen; dan heb ik de eerste € 310 dus officieel overgedragenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef JJH het volgende:
Het geld is trouwens op mijn rekening, ik ga morgenochtend voor vertrek eerst even de automaat van de Rabobank hiet in Zwolle leeghalen.
Ja, ze willen daar graag weten hoe laat we ongeveer zullen arriveren en liefst morgenochtend nog doorgeven. Ik bel ze dus om door te geven dat het tegen 18:00 uur zal worden, dan is er nog wat spelingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef rudedeltadude het volgende:
Moet jij nog concrete afspraken gaan maken met jouw contactpersoon PB?
Ik neem btw een camera mee voor een uitgebreid fotoverslag.
Dat mag u allen verwachten aan het einde van de dag, in dit topic (of deeltje 5 natuurlijk, het gaat ook zo snel)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prettig om te lezen; dan heb ik de eerste € 310 dus officieel overgedragen
Wat er nu nog binnenkomt, gaat over enkele dagen rechtstreeks naar Pb (en voor jullie dan weer een screenshotje).
Heer-lijke plannen voor morgen mannen
Ik heb er in ieder geval zin in!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ze willen daar graag weten hoe laat we ongeveer zullen arriveren en liefst morgenochtend nog doorgeven. Ik bel ze dus om door te geven dat het tegen 18:00 uur zal worden, dan is er nog wat speling
Veel plezier vanavond en tot morgen dan maar
Dat is echt een ellendeding (lag er ook al toen ik hier kwam wonen) en je voelt de metalen veren ook uitsteken, dus ik kijk echt uit naar morgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier morgen en "geniet" nog van de laatste nacht op je baggermatras PB
Ik hoopte op wat afdankertjes met m'n eerste post toen ik met de spreekwoordelijke billen bloot ging, maar dit had ik inderdaad nooit verwacht (niemand hier volgens mij). Mijn vrouw heeft het ook voor een deel gelezen en ook zij vind het fantastisch wat iedereen voor me doet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:30 schreef Dumpiej het volgende:
Onwijs cool hoe iedereen het hier oppakt. Volgens mij is dit niet wat Papabear ervan verwacht had en ik vind het echt top van iedereen die helpt, hulp aanbied en natuurlijk top van de Ikea. Ik heb het topic proberen te volgen echter 43 pagina's vol reacties werd me toch iets teveel om allemaal door te lezen. Kom je eigenlijk nog iets tekort of puilt je huisje/chalet nu uit van spulletjes?
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reagerenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:53 schreef rudedeltadude het volgende:
ik hoop nog steeds op een reactie van SHE
Utreg! Reageert eensch!
Hahahha so truequote:Op zaterdag 15 november 2008 03:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reageren
het is inmiddels morgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reageren
Die zit morgenochtend middag gewoon naast je in de autoquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het is inmiddels morgen
en verder: het zuipen is inmiddels gecontinueerd in de kroeg die "thuis" heet
verder: ik hoopte echt op een reactie van SHE, maar aangezien ze onderdeel van de crew is zal dat vast wel goedkomen voor de deadline
huh? gaat SHE mee dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zit morgenochtend middag gewoon naast je in de auto
Ik had ze net zo hard weer teruggestort.quote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Houd je smoelquote:Op zaterdag 15 november 2008 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ze net zo hard weer teruggestort.![]()
Ja, tuurlijk ben ik wakkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:32 schreef parapono het volgende:
@@@@@@@@@@ mogge papabear al uit de veren@@@@@@@@@@@@ het is al een week geleden dat je @
@@@@@@@@@@ hier was en wat een mooie week! @
@@@@@@@@@@ zet 'm op vandaag en denk om je @
@@@@@@@@@@@@@@@@ rug @@@@@@@@
@@@@@@@@@@ liefs parapono @@@@@@@@@
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:28 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB is ook wakker
Achterlijk vroeg voor een zaterdag
Het is de opwinding van de dag die komtquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:49 schreef JJH het volgende:
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.![]()
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,quote:Het is de opwinding vand e dag die komt
All part of getting oldquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,tegenwoordig heb ik er geen last meer van.
WAT HEY NEEquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Ik voel me zo goedkoopquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WAT HEY NEE![]()
Ik ben onschuldig![]()
* Isdatzo wijst naar Harajuku.
Ja, zeker wetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Van alles lijkt me dát nou écht het meeste thuisgevoel geven: je eigen, frisse, lekkere bed!
Geniet man!
(we willen vannacht wel elk uur een update)
Nee joh, ik dacht (hoopte) hardopquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:49 schreef JJH het volgende:
Gaat SHE nog mee? Is er al PM contact geweest tussen beiden?
Ik zal er een een PM-etje aan wagen.
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.quote:Ik zal nog even naar de suup om wat eten/drinken in te slaan. Hebben jullie nog voorkeur?
Goedzo, ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.
WTFquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:26 schreef JJH het volgende:
aaah![]()
Gaaf stel zeg!!
Trouwens ik heb net gepind, en ze hadden alleen nog maar vijfjes...
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik lees het nu pas !!!
Ben vandaag niet in het Utrechtse; dus dat gaat natuurlijk niet lukken. Waarom heb ik hier gisteren niet gekekendan had ik nog wat kunnen switchen.
Is er een andere optie? Ik kan ze morgen schoonmaken/klaarzetten. En komende week ben ik in principe elke dag wel beschikbaar/thuis.
Twee portemonneesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
rond de 60 briefjes van 5past de portommonee niet meer dicht
helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef Papabear het volgende:
JJH en rude zijn hier over ongeveer een half uurtje
Haar thee ook, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:06 schreef JJH het volgende:
Trouwens, elisa, je koffie is lekker:)
Ohw sorry!quote:
Ach, kost toch maar 2 euroquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw sorry!
We zouden jou ook ophalen, was het niet?
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef parapono het volgende:
Foto's?
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komen
Oequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, lees ik net![]()
Gezellig
*check*quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
OeYou lucky bear!
NIet in dr fotoboek kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |