Kan ik voor je regelen, maar dan alleen op lease-basis.quote:Op zondag 16 november 2008 05:03 schreef singha het volgende:
Super gave bank, maar ik was eigenlijk meer op zoek naar een 2e hands matras.
Naja... goed ik begrijp je.... maar laatste shot: Als ik er nou een gratis krant als dekbed bij doe?quote:Op zondag 16 november 2008 05:32 schreef singha het volgende:
Jammer, dan gaat het over. Met de krediet crisis heb ik de matras wel wat langer nodig....
Proest!quote:In een bank (ook al is het zo'n mooie) heb ik nu niet zoveel vetrouwen, straks valt ie nog spontaan om
De actie was niet van mij... Huldig ElisaB en Hsnijder met name maarquote:OT: Trouwens top actie van je rude (en van de anderen natuurlijk ook)
ehm... natuurlijk, duurt wel even voor ik die kan makenquote:Op zondag 16 november 2008 10:43 schreef ElisaB het volgende:
Zou ik ook een foto van de onderkant mogen?
Geef maar een seintje als ik de koffie aan kan zettenquote:Op zondag 16 november 2008 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehm... natuurlijk, duurt wel even voor ik die kan maken
inc of ex verzending?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe, topactie. Dat ding moet een godsvermogen opbrengen. Ga er een maand op zitten en er worden ineens allemaal gratis spullen bezorgd: het is een geluksbank!
quote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe, topactie. Dat ding moet een godsvermogen opbrengen. Ga er een maand op zitten en er worden ineens allemaal gratis spullen bezorgd: het is een geluksbank!
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef rudedeltadude het volgende:
inc of ex verzending?
Hell yeahquote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef JJH het volgende:
Zolang TNT Eric hem maar op komt halen zeker.
we hadden afgesproken dat we het daar niet meer over zouden hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Een originele urinevlek van de ts?
WAUWWW!
Geeft niets hoor; ik hou toch wel van je!quote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef rudedeltadude het volgende:
we hadden afgesproken dat we het daar niet meer over zouden hebben.
ik voel me er al ongemakkelijk genoeg over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |