quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXXI - Nog even wachten...
IKEA - Part XXX - De nieuwe catalogus komt eraan!
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Raar maar waar... het nieuwe jaar begint bij IKEA al op 1 september. Met een nieuwe catalogus en heel veel nieuwe producten.
quote:De nieuwe catalogus komt eraan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.
De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.
De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:IKEA FamilyWord nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
Korting op geselecteerde IKEA producten Korting op IKEA FAMILY producten GRATIS woonmagazine, Live Speciale activiteiten en workshops Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
Kijk op de IKEA FAMILY pagina
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
Klik hier voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Jammer zeg! Ik had er graag zo'n kast bij gehad! Iig bedankt voor je antwoord!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de MAGIKER kast... en die is helaas uit het assortiment...
(Hoe vaak ik daar trouwens wel geen vragen over krijg)
`quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
ik heb twee huizen hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef m@x het volgende:
[..]
`
Wij hebben vorige week een gids op naam gekregen. Het zal ook wel weer in regio's zijn verdeeld. Maar wat moet je met twee gidsen?
Hm, dan denk ik dat iedereen hier erg slap is, want 4 mensen hebben het al geprobeerd. Moeten die kleine ringetjes er om blijven zitten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregen![]()
Euh ik raad je aan om hiervoor ff naar de winkel te gaan. Ik meende me te herinneren dat de MYSINGE serie uit het assortiment gaat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:20 schreef sjetterboks het volgende:
Ik heb het Mysinge zitelement, kleur Ingebo lichtbeige (was trouwens een hele bevalling om de zijleuning daar op te bevestigen!), maar nu wil ik graag een poef in dezelfde kleur, kan alleen deze in de Mysinge collectie niet vinden. Heeft iemand een suggestie?
Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
Ja dat snap ik ook niet helemaal... volgens mij hoor je niet meer 2 catalogi te krijgen. Maar krijg je er OF 1 naar je 'huisadres' gestuurd OF 1 persoonlijk aan je geadresseerd als IKEA Family lid...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
Oooow joh dat hoort... anders geeft ie teveel licht..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef Patton het volgende:
Schroef ik net die leuke Glimt hanglamp in elkaar:
[afbeelding]
Zitten er maar drie lampjes bij.![]()
...
![]()
Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:
Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?
Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is![]()
Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef pbjs het volgende:
Ik heb een vraag over deze 2 leverbare combi-magnetrons van de Ikea:
FRAMTID MW C00 S
NUTID MWN 400 S
Klopt het dat dit allebei combimagnetrons van het merk Whirlpool zijn? Zoja, is te achterhalen met welk modelnummer deze technisch gezien overeenkomt?
Ik wil nl graag meer technische info dan op de Ikea-site aangegeven staat (oa of er een Crisp-stand op zit etc). Wanneer ik het merk + type heb kan ik dat bij de fabrikant weer opzoeken
Als je dat zou willen doen, graagquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...
Ik kan morgen wel even e.e.e.a. voor je nakijken.
Oh ok.. helaas is dat een magnetron-met-crisp-functie, ik zoek een combimagnetron (met ovengedeelte). Toch bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.
Beide magnetrons hebben trouwens geen crisp-functie
Als ze het wel hebben staat het er trouwens gewoon bij... net als bij deze
Welke beschermdopjes? In die gaatjes zit niks, maar heb er ook niks uitgehaald. Die doppen aan de zijkanten zitten er helemaal in inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?
De metalen ringen moeten aan de wielen blijven zitten trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |