abonnement Unibet Coolblue
pi_52833884


Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:

Raar maar waar... het nieuwe jaar begint bij IKEA al op 1 september. Met een nieuwe catalogus en heel veel nieuwe producten.
quote:
De nieuwe catalogus komt eraan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:
IKEA Family
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine, Live
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

    Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

    Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

    Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?

    Check de Design your own life site!
    quote:
    Vragen?

    Anna staat iedere dag voor je klaar!

    En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hier voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52834054
    Ik heb het Mysinge zitelement, kleur Ingebo lichtbeige (was trouwens een hele bevalling om de zijleuning daar op te bevestigen!), maar nu wil ik graag een poef in dezelfde kleur, kan alleen deze in de Mysinge collectie niet vinden. Heeft iemand een suggestie?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:23:48 #3
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_52834144
    Ik heb de gids nog niet in huis, dus ik heb hem even geleend van mijn werk
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_52834423
    Ik heb al een kast uitgezocht voor op de slaapkamer!
    pi_52834666
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Das de MAGIKER kast... en die is helaas uit het assortiment...

    (Hoe vaak ik daar trouwens wel geen vragen over krijg)
    Jammer zeg! Ik had er graag zo'n kast bij gehad! Iig bedankt voor je antwoord!
    pi_52835105
    pi_52837437
    Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
    Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:05:45 #8
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_52838889
    wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
    Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52840808
    Morgen oliebollen in Duiven
    pi_52850728
    Nog maar 9 dagen en dan moeten onze banken binnen zijn!

    Lekker belangrijk voor jullie maar tevens een Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:12:39 #11
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_52851482
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
    wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
    Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
    `

    Wij hebben vorige week een gids op naam gekregen. Het zal ook wel weer in regio's zijn verdeeld. Maar wat moet je met twee gidsen?
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_52851975
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
    Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
    Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
    Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregen
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:36:43 #13
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_52852151
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef m@x het volgende:

    [..]

    `

    Wij hebben vorige week een gids op naam gekregen. Het zal ook wel weer in regio's zijn verdeeld. Maar wat moet je met twee gidsen?
    ik heb twee huizen he
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52852217
    Schroef ik net die leuke Glimt hanglamp in elkaar:



    Zitten er maar drie lampjes bij.

    ...

    Old Blood and Guts
    pi_52852589
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef ArtemisQ het volgende:

    [..]

    Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregen
    Hm, dan denk ik dat iedereen hier erg slap is, want 4 mensen hebben het al geprobeerd. Moeten die kleine ringetjes er om blijven zitten?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:57:33 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52854307
    Naar aanleiding van mijn vraag over de pootjes, ziehier het resultaat:



    Okee, de ene lamp wordt vervangen door een tweede rechte en er moet nog een hoop gedaan worden, maar zo heb ik er dus een sidetable/dressoir/dinges van gemaakt
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_52854319
    Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?

    Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
    De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
    Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is

    Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
    pi_52855200
    Ik heb een vraag over deze 2 leverbare combi-magnetrons van de Ikea:

    FRAMTID MW C00 S

    NUTID MWN 400 S

    Klopt het dat dit allebei combimagnetrons van het merk Whirlpool zijn? Zoja, is te achterhalen met welk modelnummer deze technisch gezien overeenkomt?

    Ik wil nl graag meer technische info dan op de Ikea-site aangegeven staat (oa of er een Crisp-stand op zit etc). Wanneer ik het merk + type heb kan ik dat bij de fabrikant weer opzoeken
    pi_52858324
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 10:20 schreef sjetterboks het volgende:
    Ik heb het Mysinge zitelement, kleur Ingebo lichtbeige (was trouwens een hele bevalling om de zijleuning daar op te bevestigen!), maar nu wil ik graag een poef in dezelfde kleur, kan alleen deze in de Mysinge collectie niet vinden. Heeft iemand een suggestie?
    Euh ik raad je aan om hiervoor ff naar de winkel te gaan. Ik meende me te herinneren dat de MYSINGE serie uit het assortiment gaat...

    Edit: ik bedenk me net dat ik nog nooit een poef van MYSINGE heb gezien... zegt op zich niet zo heel veel hoor, maar ik ken het niet... wellicht dat je van dit ding een poef kunt maken (door de rug leuning weg te laten)...
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
    Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
    Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
    Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?
    De metalen ringen moeten aan de wielen blijven zitten trouwens....
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
    wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
    Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
    Ja dat snap ik ook niet helemaal... volgens mij hoor je niet meer 2 catalogi te krijgen. Maar krijg je er OF 1 naar je 'huisadres' gestuurd OF 1 persoonlijk aan je geadresseerd als IKEA Family lid...

    Maar zelf kreeg ik vandaag een 'algemene' (een week te laat, maar goed) terwijl ik al een jaar Family lid ben... nog ff wachten denk ik...

    [ Bericht 51% gewijzigd door Bartjebart op 01-09-2007 00:39:18 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52858619
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef Patton het volgende:
    Schroef ik net die leuke Glimt hanglamp in elkaar:

    [afbeelding]

    Zitten er maar drie lampjes bij.

    ...

    Oooow joh dat hoort... anders geeft ie teveel licht..

    nee onzin.... gewoon ff een mailtje sturen via het scherm ontbrekende onderdelen
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:
    Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?

    Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
    De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
    Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is

    Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
    Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...
    Ik kan morgen wel even e.e.e.a. voor je nakijken.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52858889
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef pbjs het volgende:
    Ik heb een vraag over deze 2 leverbare combi-magnetrons van de Ikea:

    FRAMTID MW C00 S

    NUTID MWN 400 S

    Klopt het dat dit allebei combimagnetrons van het merk Whirlpool zijn? Zoja, is te achterhalen met welk modelnummer deze technisch gezien overeenkomt?

    Ik wil nl graag meer technische info dan op de Ikea-site aangegeven staat (oa of er een Crisp-stand op zit etc). Wanneer ik het merk + type heb kan ik dat bij de fabrikant weer opzoeken
    Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.

    Beide magnetrons hebben trouwens geen crisp-functie
    Als ze het wel hebben staat het er trouwens gewoon bij... net als bij deze
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52864135
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...
    Ik kan morgen wel even e.e.e.a. voor je nakijken.
    Als je dat zou willen doen, graag
    Het maakt me op zich niet uit dat ik langer moet wachten op die plinten, dat heb ik er wel voor over, maar ik ben nu een beetje bang geworden dat die eerste kleur er ineens niet meer blijkt te komen en ik dus straks met twee kleuren plinten zit
    Dit zijn trouwens geen plinten met plakstrook maar brede plinten die je met schroeven op de muur moet vastzetten, twee meter lang van iets van 5 euro p/stuk.
    pi_52865321
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:49 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.

    Beide magnetrons hebben trouwens geen crisp-functie
    Als ze het wel hebben staat het er trouwens gewoon bij... net als bij deze
    Oh ok.. helaas is dat een magnetron-met-crisp-functie, ik zoek een combimagnetron (met ovengedeelte). Toch bedankt voor de info
    pi_52870056
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?
    De metalen ringen moeten aan de wielen blijven zitten trouwens....
    Welke beschermdopjes? In die gaatjes zit niks, maar heb er ook niks uitgehaald. Die doppen aan de zijkanten zitten er helemaal in inderdaad.
    pi_52870359
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef WebForce het volgende:
    Morgen oliebollen in Duiven
    en morgen kreeften in Utrecht
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')