abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51464705

Welkom in het centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
De nieuwe catalogus komt er aan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(volgens mij ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:
DESIGN YOUR OWN LIFE
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 16-07-2007 01:16:24 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_51464816
    ben je nu blij
      zaterdag 14 juli 2007 @ 17:22:59 #3
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51465029
    Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
    Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_51465112
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
    Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
    Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
    Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 14 juli 2007 @ 17:35:46 #5
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51465407
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
    [..]
    Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken
    Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_51466907
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken
    Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat
    Euh die 'nieuwe catalogus opruiming' is net geweest (of loopt nog...) maar daar zit ie volgens mij niet bij...
    De volgende plundra ronde is in januari en daar zou ie wel tussen kunnen zitten. Dat is een beetje afhankelijk van de nog af te nemen hoeveelheden.

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is gebruik maken van de IKEA Financieringsservice; het 10-plan of de IKEA card..
      zaterdag 14 juli 2007 @ 20:08:35 #7
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51469290
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe gids (tvp)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      FOK!fotograaf zaterdag 14 juli 2007 @ 20:32:53 #8
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_51470006
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?

Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_51470211
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Marc H het volgende:

[..]

Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?

Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
    De hele serie...
    Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
      zaterdag 14 juli 2007 @ 21:00:56 #10
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_51470891
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....
    (als dus alles goed gaat he...)
    Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_51471740
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
    Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
    pi_51471881
    TVP!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      zaterdag 14 juli 2007 @ 21:35:50 #13
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_51472101
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
    Nee hoor, maar het 'hoofdadres' is het park waar het huisje staat
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_51474561
    Ik woon ook in het groene gedeelte, fijn dat we snel weer een nieuwe krijgen
    want die we nu hebben is wel erg oud al (van 2005/2006 als ik me niet vergis)
    pi_51474673
    wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt

en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
    pi_51475064
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef mike4141 het volgende:
    wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt

en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
    Je kunt ze ook HIER bestellen
    pi_51475147
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 23:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt ze ook HIER bestellen
    Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel

ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
    pi_51475602
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef mike4141 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel

ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
    Euh ja...

We hebben namelijk een behoorlijk aantal verschillende schroeven.... meer dan 1000 verschillende...

wat is de naam van het bed?
    pi_51475736
    Ik weet even niet wat de naam is en het staat opgeborgen, maar ik kan daar nu even niet naar kijken - morgen zal ik dat even doen en dan post ik het hier
    pi_51489304
    terug vind ikea
      FOK!fotograaf zondag 15 juli 2007 @ 22:58:13 #21
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_51504895
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De hele serie...
    Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
    Graag
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_51506229

Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
    Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
    In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
    pi_51506422
    Nieuwe catalogus
      maandag 16 juli 2007 @ 00:12:17 #24
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_51507511
    Oh ja, de nieuwe website van IKEA is ook online. Meer overzicht en ziet er allemaal iets moderner en gelikter uit. Ik heb de nieuwe catalogus al gezien op het werk (lag een proefdruk klaar). Ziet er duidelijk anders uit dan voorgaande jaren. Ik zie wel een link met de nieuwe website.
    pi_51508204
    Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus

Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
    Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')