quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXIX - Midsommar
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:De nieuwe catalogus komt er aan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.
De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.
De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(volgens mij ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe bankenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
Euh die 'nieuwe catalogus opruiming' is net geweest (of loopt nog...) maar daar zit ie volgens mij niet bij...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken![]()
Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat![]()
Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
De hele serie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Marc H het volgende:
[..]
Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?
Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adresquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....
(als dus alles goed gaat he...)
Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
Nee hoor, maar het 'hoofdadres' is het park waar het huisje staatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
Je kunt ze ook HIER bestellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef mike4141 het volgende:
wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt
en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikelquote:
Euh ja...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel
ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
Graagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele serie...
Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |