Het valt mee hoor, natuurlijk hangt het er wel vanaf hoe intensief je 'm gebruikt. Ik heb de hoekbank staan, die hangt echt héérlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die Ektorp banken zo mooi, maar als ik bij Ikea kijk ziet het er allemaal zo verfrommeld en slordig uit, blijven die banken/kussens nou echt niet netjes?
Ik wil geen bank kopen die er na een maand al uitziet alsof hij al tien jaar in m'n kamer staat.
Slapen en sexen op de Mysinge gaat zonder problemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Deskjet het volgende:
MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom?Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?
De kussens zijn van veren(nog steeds?) en die moet je opschudden anders deukt het allemaal wat in... (maar hoort ook wel een beetje bij het soft en fluffie idee van de bank)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die Ektorp banken zo mooi, maar als ik bij Ikea kijk ziet het er allemaal zo verfrommeld en slordig uit, blijven die banken/kussens nou echt niet netjes?
Ik wil geen bank kopen die er na een maand al uitziet alsof hij al tien jaar in m'n kamer staat.
In het echt staat hij gewoon stevig. Honderden handen in de week doen zo'n ding alleen niet goed.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Henry het volgende:
@Memento-Mori
Zou je me kunnen vertellen of de Ikea Kulla staande lamp echt zo *wiebelt* als in de winkel of dat hij dan slecht in elkaar is gezet?
Dan moet je opschieten! Die gaan uit het assortiment...quote:
Ik ga ze wel kopen, ik weet dat ze na een aantal weken wel verfrommeld eruit gaan zien. Het is nl wel de bedoeling dat je om de "zoveel tijd" de kussen omdraait en een beetje opklopt, dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Gwywen het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Daklem het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bedframes... misschien kan iemand iets vertellen over de kwaliteit en of het bevalt en of er klachten over zjn?
MALM 160x200
[ afbeelding ]
HOPEN 160x200
[ afbeelding ]
oh maar de andere helft heeft malmquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik persoonlijk had niet gekozen voor de HOPEN, omdat half Nederland die heeft
maar dat is iets persoonlijks
Volgens mij is dat ding al een hele tijd niet meer in de collectie, je hebt 'm alleen in het rood voor de 1-persoons variant. Of je moet 'm op Marktplaats op de kop weten te tikken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef TruIvy het volgende:
Bij de Malm heb je ook zo'n gaaf roltafeltje dat over je bed heen gaat. Ideaaaal voor ontbijt op bed en als je hem niet nodig hebt, rol je hem gewoon naar het einde van het bed. Ook handig om een flatscreen oid op te zetten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?
Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef YebCar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let niet op de eettafelstoelen ,tvmeubel en bankstel
die worden binnenkort opgefraaid.
de vitrinekast was een koopje ...26 euro dacht ik
kom hem niet laten staan
er komt daar een ikea? dat beloofd wat voor de files...quote:De gruwelijke ontdekking van de twee lijken is volgens een bouwvakker, die op het terrein werkzaam is voor de aanleg van een Ikea-vestiging, gedaan door de schoonmaker van de pannenkoekenboerderij. ,,Die reed 's ochtends naar de zaak toe en vond de lijken,'' stelt hij in de stromende regen.
IKEA Leiderdorp is de eerstvolgende nieuwe vestiging inderdaad, mega potentie tussen Amsterdam en Delft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:09 schreef athlonkmf het volgende:
las dit net in een stukje nieuws over de gevonden lijken op een parkeerterrein langs de A4 leiderdorp
[..]
er komt daar een ikea? dat beloofd wat voor de files...
Leiderdorp toch eerder dan Zwolle?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA Leiderdorp is de eerstvolgende nieuwe vestiging inderdaad, mega potentie tussen Amsterdam en Delft.
Volgens mijn bronnen wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leiderdorp toch eerder dan Zwolle?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
'slechts' 79.-quote:
Deze zijn ook super!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies leuk voor in mijn gang anders mijn slaapkamer, wat kost die?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
Wat zijn die onderste dingen??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn wanddecoraties van stof...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat zijn die onderste dingen??
Ok en wat is duur?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zijn wanddecoraties van stof...
(en behoorlijk duur...)
Ze staan gewoon op de site hoorquote:
Amsterdam begon op 1 feb met de verkoop. De rest van Nederland, inclusief Delft, beginnen pas op 1 april.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe er staan een hoop leuke dingen tussen die PS-dingen! Als ik weer tijd heb weer eens naar Delft sjeezen om te kijken. Vanaf wanneer en waar is die serie te koop? In Delft in ieder geval?
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:15 schreef juan123nl het volgende:
Mensen die met een winkelwagentje door de showroom lopen
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Daklem het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bedframes... misschien kan iemand iets vertellen over de kwaliteit en of het bevalt en of er klachten over zjn?
MALM 160x200
[ afbeelding ]
HOPEN 160x200
[ afbeelding ]
Volgens mij 3 tot 4 weken...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Drumfire het volgende:
Iemand een idee wat de gemiddelde levertijd is van onderstaande Karlstad bank?
[ afbeelding ]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?
probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...
als iemand anders nog tips heeft toevallig..??
Iemand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Henry het volgende:
Ik ben van plan twee zwarte leren Karlstad banken (glad) aan te schaffen en te combineren met Liatorp meubels (wou eerder de Ektorp maar als ik de foto's op Marktplaats zie van die banken dan word ik daar niet echt vrolijk van)
Is het vreemd om dan de poten van de Karlstad banken wit te schilderen? Of is dat té?
Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |