Ja zover was ik ook wel, maar dit is alles wat erop staatquote:
Waar dan?? Of ik ben gek of het staat er echt niet...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
kijk links bij openingstijden en dan scrollen naar zondagsopeningen
Dankje, ik zat bij de Groningen afdeling te kijken. Jammer dat ie niet open is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef Adelante het volgende:
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
4 januari
•IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Heerlen, Hengelo en Utrecht
11 januari:
•IKEA Amsterdam en Eindhoven
18 januari:
•IKEA Amersfoort, Amsterdam en Breda
25 januari:
•IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.html
Als het gaat om TUPPLUR: die is in Amersfoort al tijden onafgebroken in het assortiment.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zag dat delft eindelijk weer de verduisterings rolgordijnen in het assortiment heeft
Zijn ze de testperiode dus doorgekomen ofzo? Want ze waren eruit gehaald om getest te worden ofzo
Is er helaas niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef Davita het volgende:
Weet iemand of er ergens een 'woonkamerplanner' van Ikea te krijgen is?
De keuken, slaapkamer en werkplek planner erg fijn, maar ik mis die voor de woonkamer!
Volgens mij staat MYSINGE gepland om eruit te gaan...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet iemand hier hoe het zit met de Mysinge-serie? In de catalogus van 2009 staat niets meer van deze serie maar op de website wel. Gaat het eruit? M'n lief en ik zijn namelijk van plan half februari te verhuizen en we willen nog zo'n hoekstuk kopen en een nieuwe hoes, moet het er natuurlijk niet net uit zijn gegaan.
Oh dearquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij staat MYSINGE gepland om eruit te gaan...
Ex-IKEA-medewerker hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:21 schreef Bavariafan het volgende:
Beste Ikea-medewerkers,
Ik heb vanmorgen de Kramfors zwart lederen 2-zitsbank besteld (2 stuks), en de levertijd stond op 150 dagen (zo`n 5 maanden). De overige Kramfors banken stonden op een veel kortere levertijd.
Weten jullie misschien wat er met de zwart lederen Kramfors 2-zits aan de hand is? Moet ik echt 150 dagen wachten of bestaat de kans dat ik `m eerder heb. Ik krijg namelijk in week 7 de sleutel van mijn appartement en wil eigenlijk vanaf week 9 mijn bank hebben staan.
Vast bedankt,
Stefan
Als je mij morgen een pm stuurt ga ik het meten:P mijn broertje heeft die, alleen ben ik nu zelf niet thuisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldschermquote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.![]()
Past dus precies (op 1cm nauwkeurig). Kan dus wel betekenen dat jouw scherm net niet past.
Geef me ff de exacte maten en ik meet het voor je op.
De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef fetss het volgende:
[..]
mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldscherm..
alvast bedank
jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog welquote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.![]()
Voor wat betreft je tobo+muis... Wat bedoel je precies?
Welke 2 plankjes naast het scherm bedoel je precies?
ze hebben daar toch ook van die papieren meet dingen liggen?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
De lengte van die blauwe pijlen is 28cm.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef fetss het volgende:
[..]
jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog weldus dat gaat net passen
![]()
[ afbeelding ]
hoever dat plankje naar voor uitsteekt zegmaar..
thanks!
een trolley met bijpassende laptoptas?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal die haakjes bij dat schilderij, die klemmetjes vallen er gewoon uit en zit niet eens draad bij
Ikea faalt!
Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij is de pepermolen voorlopig alleen in Amsterdam verkrijgbaar.
Ik weet niet precies meer wat er mee was, maar die pepermolen zou eerst gaan proefdraaien in Amsterdam. Ik geloof dat het er om gaat dat IKEA PS nieuw is bij Koken & Eten.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?
(tenminste, wij gaan er nog vanuit dat we op de afdeling gewoon alles krijgen in februari)
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef E.T. het volgende:
Adelante kom er maar in met je linkjes naar nieuwe dingen
Nee, RAL9001 is cremewit. RAL9010 is gebroken wit. Het verschil is subtiel maar als je het naast elkaar ziet, zie je het echt wel. Ik zou dus voor 9010 gaan om te combineren met zwart en wit.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Henry het volgende:
Maar RAL 9001 komt het dichtst in de buurt van gewoon wit? Ik bedoel eigenlijk: is het niet te 'donker' om te combineren met zwart en wit?
Jep. Toch jammer, qua design best wel tijdloos. Ben even de naam van de vervanger kwijt, lijkt er wel behoorlijk op.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Fendy het volgende:
Staat messenlijn SKÄRPT op het punt uit de collectie te gaan?
Excuzé. 9010 inderdaad, typo van mijn kant.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Nee, RAL9001 is cremewit. RAL9010 is gebroken wit. Het verschil is subtiel maar als je het naast elkaar ziet, zie je het echt wel. Ik zou dus voor 9010 gaan om te combineren met zwart en wit.
Best jammer, want volgens mij is de kwaliteit van die messen ook nog wel dik in orde, omdat het geen stainless steel maar molybdeen/vanadium is enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jep. Toch jammer, qua design best wel tijdloos. Ben even de naam van de vervanger kwijt, lijkt er wel behoorlijk op.
Nog even verduidelijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef jakkop het volgende:
Tijdloos is niet het zelfde als goedkoop he.[ afbeelding ]
Als het goed is staan op www.designyourownlife.nl de winnaars.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef pronkjewail het volgende:
Is eigenlijk de uitslag van die wedstrijd rond die ideeenwaaier al bekend? Ik zie niks erover op de website en ook in de ikea zelf heb ik er niks over gezien...
Je hebt gelijk! Al het IKEA PS assortiment gaat eerst in Amsterdam verkocht worden. Maar waarom?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij is de pepermolen voorlopig alleen in Amsterdam verkrijgbaar.
quote:AMSTERDAM - Woonwarenhuis IKEA gaat in Nederland de directe confrontatie aan met de tuincentra. Bij de nog te bouwen vestiging in Zwolle zet IKEA een ‘glasshouse’ neer.
Een glasshouse van IKEA in het Duitse Rostock. Het Zweedse concern wil er ook de Nederlandse markt mee veroveren. FOTO IKEA
Dat is een kubusvormige kas, waarin naast planten, snijbloemen en decoratie voor binnenshuis (vazen) ook seizoensartikelen zoals tuinmeubilair en kerstartikelen kunnen worden verkocht.
In Duitsland (Oldenburg en Rostock) en Italië (Turijn en Triëst) is het Zweedse concern sinds vorig jaar al aan het experimenteren met deze grote ‘kassen’. Zij worden gekenmerkt door veel licht en maken deel uit van de winkelroute.
De natuur speelt er een grote rol. Zo zijn er veel producten van rotan. Ook zijn er ‘persoonlijke oases’ ingericht. Volgens IKEA zijn de twee reuzekassen in Duitsland een succes.
,,Het concept voor Nederland is nog volop in ontwikkeling,’’ zegt Ellen van den Boomgaard, woordvoerder van IKEA Nederland. ,,Tot nu toe stalden wij de tijdelijke assortimenten op bijvoorbeeld een plek bij het magazijn. Met het glasshouse hopen wij ons concept een extra prikkel te geven. Glas en licht geven een levendig effect, de klant beleeft de winkel anders dan in de rest van het warenhuis.’’
Het ‘glazen huis’ in Zwolle wordt zo’n 1500 vierkante meter groot. De vestiging in Zwolle meet uiteindelijk 40.000 vierkante meter. De opening staat gepland voor 2011.
Han de Groot, directeur van Tuinbranche Nederland, ziet de plannen van IKEA niet direct als een bedreiging voor de tuincentra in Nederland. ,,Wij zijn twee keer met een groep tuincentra-ondernemers bij IKEA in Oldenburg gaan kijken. Het glasshouse ziet er gelikt uit, IKEA biedt hiermee een heel nieuwe beleving. Is het een tuincentrum? Ja en nee. Het is een uitbreiding van het levende groen voor binnen, met potterie en dergelijke. Maar buitenplanten zoals heesters en coniferen, grasmaaiers, blokhutten en tegels zoals reguliere tuincentra verkopen, hebben ze niet.’’
Lex van Horssen van marktleider Intratuin: ,,We kunnen ze niet tegenhouden. Maar dat geldt ook voor andere spelers op de markt, zoals Hornbach. Wij vertrouwen op eigen kracht. Het groen zit in onze genen, bij ons begint alles daarmee.’’
Als de ‘kas’ in Zwolle een succes wordt, gaat IKEA kijken of er ook een kan komen bij andere woonwarenhuizen in Nederland. Van den Boomgaard: ,,Het hangt ervan af of er plek is en of de gemeente de benodigde vergunningen wil verlenen.’’
Een speciaal IKEA Green Team in Haarlem houdt zich al geruime tijd bezig met het inkopen van planten en dergelijke.
Wij hebben RAL9010 op de muren en de meubels van IKEA die wit zijn 'verdwijnen' daarin, volgens mij is het dezelfde kleur. Wij hebben o.a. een EXPEDIT staan. Ik denk dat LIATORP dezelfde wit is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Nee, RAL9001 is cremewit. RAL9010 is gebroken wit. Het verschil is subtiel maar als je het naast elkaar ziet, zie je het echt wel. Ik zou dus voor 9010 gaan om te combineren met zwart en wit.
Ik heb wit met A-poten gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:33 schreef blaze07 het volgende:
Ik wil een Galant bureau aanschaffen met A-poten.
Ik kan alleen niet uitkomen welke kleur ik nou wil een zwartbruine of witte blad.
Wie o wie heeft het verlossende woord?
Ja ik vind dat een bureau vooral functioneel moet zijn en prettig om aan te werken. Net zoals mijn bureaustoel, die vind ik ook lelijk, maar hij zit heel goed en daar gaat hem om als je veel aan je bureau zit. De looks komen in mijn studeerkamer van het behang en de verdere aankleding.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef blaze07 het volgende:
Hmm interessant, maar berken wordt het helemaal niet. Past niet bij de kleur van mijn kamer.
Ik vind wit zo saai over het algemeen, maar de redenen die je gaf vind ik dan wel weer goed om wit te nemen.
SLITBAR heet 'ie. En hijs zoooo mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef jakkop het volgende:
Oooh nee, ik snap wat je bedoeld. [ afbeelding ]
365+ is niet de vervanger, die is er al een heel tijdje, gewoon omdat er meerdere prijsklassen zijn.
Er gaat een vervanger komen van de SKÄRPT, in dezelfde prijsklasse, en ongeveer hetzelfde design. Ik geloof dat ze donkerbruin worden alleen.
Gaaf zo'n greenroom! Wat gaan ze eigenlijk naast Ikea Heerlen bouwen? Daar is nog een stuk vrij dus plek genoeg voor zo'n greenroom, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA stapt groot in groen
[..]
[ afbeelding ]
We krijgen dus toch een greenroom in Nederland. Zo iets zou er in eerste instantie ook komen in Heerlen maar daar hebben ze er uiteindelijk toch niet voor gekozen. Leuk nieuw concept lijkt me.
Dus ik was vandaag @ Ikea Amsterdam, om te kijken of daar die andere nog lagen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
SLITBAR heet 'ie. En hijs zoooo mooiStaat helaas nog niet op de site, maar het is een handvat van donkerbruin notenhout.
![]()
Vanaf morgen is het hele assortiment (12 verschillende) in Afoort te koop. Ook een andere (helemaal nieuwe) messenserie, wel wat kleiner, 5 of 6 ofzo.
Voor zover ik weet zijn ze in Heerlen nog niet klaar met het uitbouwen van de vestiging. Er wordt geloof ik nog een deel magazijn bij geplaatst. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gaaf zo'n greenroom! Wat gaan ze eigenlijk naast Ikea Heerlen bouwen? Daar is nog een stuk vrij dus plek genoeg voor zo'n greenroom, toch?
Op dat stuk wordt het zelfbedieningsmagazijn uitgebreidt, en het afhaalmagazijn (wat nu extern is) komt daar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gaaf zo'n greenroom! Wat gaan ze eigenlijk naast Ikea Heerlen bouwen? Daar is nog een stuk vrij dus plek genoeg voor zo'n greenroom, toch?
da's mooi, misschien dat het dan overall wat minder druk wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:02 schreef Snarf het volgende:
Binnenkort (eind maart) is IKEA Delft iedere zondag open.
Welke lamp? Er worden heel veel lampenonderdelen los verkocht via de klantenservice, maar niet alle. De meeste trafo's worden sowieso wél los verkocht.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:10 schreef manny het volgende:
beste ikea goeroes,
Vraagje: de transformator van mijn mooie IKEA lamp is kapot. De lamp in kwestie wordt nog verkocht. Bestaat er ook een mogelijkheid een onderdeel los te kopen, of moet ik gewoon nieuw kopen ?
Danku alvast.
transformatorern kunnen apart gekocht/besteld worden bij de klantenservice, als je nog garantie hebt kun je de defecte omruilen en anders koop je een nieuwe.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:10 schreef manny het volgende:
beste ikea goeroes,
Vraagje: de transformator van mijn mooie IKEA lamp is kapot. De lamp in kwestie wordt nog verkocht. Bestaat er ook een mogelijkheid een onderdeel los te kopen, of moet ik gewoon nieuw kopen ?
Danku alvast.
die roos had je toch gekauft?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:33 schreef Paul het volgende:
Dus jullie vinden allemaal mijn schilderij stom
danku danku.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
transformatorern kunnen apart gekocht/besteld worden bij de klantenservice, als je nog garantie hebt kun je de defecte omruilen en anders koop je een nieuwe.
Gewoon gratis te krijgen bij de klanten servicequote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...
Ik heb een Ivarkast, maar nu ben ik 1 ijzeren pinnetje kwijt... Wat resulteert in een plank die los zit, want maar 3 pinnetjes.
ZIjn die pinnetjes los te koop?
niet gratis, 10 ct per pinnetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon gratis te krijgen bij de klanten service
Sollie, bijna gratis dan :pquote:
10 cent is wel freaking duur voor zo'n klein dingetje. Bij delft kan je het wel zo oppikken. ze hebben daar een ladenbak zodat de klanten niet de klantenservice overbelasten met dit soort dingen.quote:
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
10 cent is wel freaking duur voor zo'n klein dingetje. Bij delft kan je het wel zo oppikken. ze hebben daar een ladenbak zodat de klanten niet de klantenservice overbelasten met dit soort dingen.
Delft is een beetje ver voor mij, vanaf Zwolle. Wachten totdat de Ikea hier gebouwd is en open duurt ook een beetje lang.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?
10 minuten met de auto voor mij. En tankpas dus... niks?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |