Ja, heel vervelend is datquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef Royyy het volgende:
Delft is sowieso altijd een apart geval, omdat het een pilot-store is.
Ze kunnen daar volgens mij een stuk makkelijker bepaalde dingen uit het assortiment weglaten, maar hoe het precies zit weet ik niet.
Ja zover was ik ook wel, maar dit is alles wat erop staatquote:
Waar dan?? Of ik ben gek of het staat er echt niet...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
kijk links bij openingstijden en dan scrollen naar zondagsopeningen
Dankje, ik zat bij de Groningen afdeling te kijken. Jammer dat ie niet open is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef Adelante het volgende:
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
4 januari
•IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Heerlen, Hengelo en Utrecht
11 januari:
•IKEA Amsterdam en Eindhoven
18 januari:
•IKEA Amersfoort, Amsterdam en Breda
25 januari:
•IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.html
Als het gaat om TUPPLUR: die is in Amersfoort al tijden onafgebroken in het assortiment.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zag dat delft eindelijk weer de verduisterings rolgordijnen in het assortiment heeft
Zijn ze de testperiode dus doorgekomen ofzo? Want ze waren eruit gehaald om getest te worden ofzo
Is er helaas niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef Davita het volgende:
Weet iemand of er ergens een 'woonkamerplanner' van Ikea te krijgen is?
De keuken, slaapkamer en werkplek planner erg fijn, maar ik mis die voor de woonkamer!
Volgens mij staat MYSINGE gepland om eruit te gaan...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet iemand hier hoe het zit met de Mysinge-serie? In de catalogus van 2009 staat niets meer van deze serie maar op de website wel. Gaat het eruit? M'n lief en ik zijn namelijk van plan half februari te verhuizen en we willen nog zo'n hoekstuk kopen en een nieuwe hoes, moet het er natuurlijk niet net uit zijn gegaan.
Oh dearquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij staat MYSINGE gepland om eruit te gaan...
Ex-IKEA-medewerker hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:21 schreef Bavariafan het volgende:
Beste Ikea-medewerkers,
Ik heb vanmorgen de Kramfors zwart lederen 2-zitsbank besteld (2 stuks), en de levertijd stond op 150 dagen (zo`n 5 maanden). De overige Kramfors banken stonden op een veel kortere levertijd.
Weten jullie misschien wat er met de zwart lederen Kramfors 2-zits aan de hand is? Moet ik echt 150 dagen wachten of bestaat de kans dat ik `m eerder heb. Ik krijg namelijk in week 7 de sleutel van mijn appartement en wil eigenlijk vanaf week 9 mijn bank hebben staan.
Vast bedankt,
Stefan
Als je mij morgen een pm stuurt ga ik het meten:P mijn broertje heeft die, alleen ben ik nu zelf niet thuisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldschermquote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.![]()
Past dus precies (op 1cm nauwkeurig). Kan dus wel betekenen dat jouw scherm net niet past.
Geef me ff de exacte maten en ik meet het voor je op.
De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef fetss het volgende:
[..]
mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldscherm..
alvast bedank
jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog welquote:Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.![]()
Voor wat betreft je tobo+muis... Wat bedoel je precies?
Welke 2 plankjes naast het scherm bedoel je precies?
ze hebben daar toch ook van die papieren meet dingen liggen?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
De lengte van die blauwe pijlen is 28cm.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef fetss het volgende:
[..]
jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog weldus dat gaat net passen
![]()
[ afbeelding ]
hoever dat plankje naar voor uitsteekt zegmaar..
thanks!
een trolley met bijpassende laptoptas?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal die haakjes bij dat schilderij, die klemmetjes vallen er gewoon uit en zit niet eens draad bij
Ikea faalt!
Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij is de pepermolen voorlopig alleen in Amsterdam verkrijgbaar.
Ik weet niet precies meer wat er mee was, maar die pepermolen zou eerst gaan proefdraaien in Amsterdam. Ik geloof dat het er om gaat dat IKEA PS nieuw is bij Koken & Eten.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?
(tenminste, wij gaan er nog vanuit dat we op de afdeling gewoon alles krijgen in februari)
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef E.T. het volgende:
Adelante kom er maar in met je linkjes naar nieuwe dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |