quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik ben de mijne nu in elkaar aan het zetten maar ik kom 3 blaadjes tekort
Jaaaaaaaa die zag ik nogquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb niet de IKEA roos maar wel deze:
[ afbeelding ]
En nog twee andere posters, van New York (yellow taxi) en Londen (bus crossing Tower Bridge).
die heb ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb niet de IKEA roos maar wel deze:
[ afbeelding ]
En nog twee andere posters, van New York (yellow taxi) en Londen (bus crossing Tower Bridge).
head-and-shoulders.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef JackD het volgende:
Ik ken ook 2 mensen die die hebben, wat heb ik nu gewonnen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik ben de mijne nu in elkaar aan het zetten maar ik kom 3 blaadjes tekort
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Renesite het volgende:
mijn burenHet Ikea stel van de buurt
En goedkoop!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?
Ja, maar sommige mensen vinden het niet leuk omdat iedereen diezelfde spullen heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?
Dat begrijp ik, maar persoonlijk kan me dat aan me reet roesten. Uiteindelijk creeer je toch gewoon van alle verschillende bouwsteentjes je eigen 'stijl' zeg maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen vinden het niet leuk omdat iedereen diezelfde spullen heeft.
Dan zijn ze niet meer zo speciaal.
Tja... mij persoonlijk kan me dat echt niet zoveel boeien. Niet iedere persoon is een binnenhuis-architect, en heeft ook helemaal die behoefte niet. Die willen gewoon een plekkie waar ze zich thuis voelen, en er verder niet teveel moeite voor doen. Als zij dat gewoon lekker makkelijk uit een Ikea-folder kunnen halen.... tja... dat moeten zij weten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Renesite het volgende:
Dat wel idd, maar soms is het wel kut als je een huis binnenloopt en je als voorbeeld:
A) De roos
B) De klippan bank
C) De roomdivider
D) Dezelfde lampjes
aantreft.
Kijk, met een ander likje verf op de muur kan je het leuk maken, maar als je net als toentertijd half Nederland ook nog lime groen kiest in combinatie met witte muren kiest dan geeft het mij wel the creeps
En ja, ik ken 2 mensen (die elkaar niet kennen overigens) die dit hebben!
En bij de bloemenwinkelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Die dingen hangen echt in de helft van de huizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |