abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 3 januari 2009 @ 13:25:16 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64611060
nou zeg, hij is heul wel mooi
Nee ik was alleen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64629205
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
Als je mij morgen een pm stuurt ga ik het meten:P mijn broertje heeft die, alleen ben ik nu zelf niet thuis
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_64634543
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef fetss het volgende:
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar deze maat van het mikael - aanbouwdeel, dit omdat ik een 22" monitor heb.
En ik niet weet of deze gaat passen..
[ afbeelding ]
alvast bedankt!
Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.
Past dus precies (op 1cm nauwkeurig). Kan dus wel betekenen dat jouw scherm net niet past.
Geef me ff de exacte maten en ik meet het voor je op.
pi_64637173
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Ik heb dat ding thuis staan en heb er toevallig ook een 22" in staan.
Past dus precies (op 1cm nauwkeurig). Kan dus wel betekenen dat jouw scherm net niet past.
Geef me ff de exacte maten en ik meet het voor je op.
mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldscherm ..

alvast bedank
pi_64639860
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef fetss het volgende:

[..]

mijn scherm is 52cm, is er tevens wel genoeg ruimte voor de muismat/muis? oftewel hoe lang zijn die 2 plankjes naast het beeldscherm ..

alvast bedank
De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.

Voor wat betreft je tobo+muis... Wat bedoel je precies?
Welke 2 plankjes naast het scherm bedoel je precies?
pi_64642389
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:18 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

De ruimte tussen die 2 rechtopstaande planken is precies 52,3cm. Als je scherm dus precies 52cm is, dan past ie net.

Voor wat betreft je tobo+muis... Wat bedoel je precies?
Welke 2 plankjes naast het scherm bedoel je precies?
jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog wel dus dat gaat net passen

hoever dat plankje naar voor uitsteekt zegmaar ..
thanks!
pi_64642591
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
pi_64643076
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die trolley? Waar zo'n matching laptoptas bij zit zeg maar. Staat niet op het kaartje in de winkel.
ze hebben daar toch ook van die papieren meet dingen liggen?
pi_64643151
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 04-01-2009 13:29:42 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64645679
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef fetss het volgende:

[..]

jaa mijn scherm is precies 52cm misschien een millimetertje kleiner nog wel dus dat gaat net passen
[ afbeelding ]
hoever dat plankje naar voor uitsteekt zegmaar ..
thanks!
De lengte van die blauwe pijlen is 28cm.
Heb je toch nog gauw 47cm over van je scherm tot het eind van je bureaublad. Heb zelf in ieder geval zat ruimte. Heck, kan zelfs 2 toetsenborden boven elkaar leggen...
pi_64654063
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:12 schreef L-Kloon het volgende:
een trolley met bijpassende laptoptas?
Hebben we die uberhaubt? En staat et niet op de site dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64654773
Vraagje... die kortingen van 7 t/m 17 januari he... In de family mail staat leuk dat dat voor diverse producten is.
Weet iemand toevallig of daar ook de benno/billy cdrekken onder vallen, en expedit kasten?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:12:01 #238
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_64654949
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een faal die haakjes bij dat schilderij, die klemmetjes vallen er gewoon uit en zit niet eens draad bij
Ikea faalt !
Wat fokking lelijk
Geef mij maar Amsterdam
pi_64655695
Nieuw IKEA PS assortiment. Verkrijgbaar vanaf februari april;
(In Amsterdam waarschijnlijk eerder verkrijgbaar)

IKEA PS SPRAKA pepermolen. Ook in blank hout.

IKEA PS KROG beker, schaal en bord. Ook in donkergrijs. - IKEA PS KARLJOHAN bijzettafel. In berken en grenen.

IKEA PS FJÄLLBJÖRK beker - IKEA PS BRUNN vaas

Verder krijgen we onder andere leuke eetkamerstoelen, een leuk hemelbed en een onwijs leuke lampen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 05-01-2009 22:00:05 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64655703
Die trolley is een familly product, dus daarom staat hij blijkbaar niet op de site.
pi_64655761
Ooow je bedoeld koffer...

Ik dacht dat je met trolley zo'n serveerwagen achtig iets bedoelde...
Maar je wilt dus weten wat de buitenmaat is van die koffer?
pi_64655887
Volgens mij is de pepermolen voorlopig alleen in Amsterdam verkrijgbaar.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_64656072
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef jakkop het volgende:
Volgens mij is de pepermolen voorlopig alleen in Amsterdam verkrijgbaar.
Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?
(tenminste, wij gaan er nog vanuit dat we op de afdeling gewoon alles krijgen in februari)
pi_64659134
Ja, het gaat me idd om de buitenmaten van die rolkoffer ja. Ik weet nu eigenlijk ook niet meer of trolley wel het goede er voor is... :S
pi_64660475
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als het goed is zijn deze artikelen vanaf februari overal verkrijgbaar... Toch?
(tenminste, wij gaan er nog vanuit dat we op de afdeling gewoon alles krijgen in februari)
Ik weet niet precies meer wat er mee was, maar die pepermolen zou eerst gaan proefdraaien in Amsterdam. Ik geloof dat het er om gaat dat IKEA PS nieuw is bij Koken & Eten.

Overigens zag ik wat foto's voorbij komen van assortiment wat er vanaf september 2009 in gaat komen, zit leuk spul tussen.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:54:42 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64662536
Adelante kom er maar in met je linkjes naar nieuwe dingen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64672771
Ik wil een Galant bureau aanschaffen met A-poten.
Ik kan alleen niet uitkomen welke kleur ik nou wil een zwartbruine of witte blad.
Wie o wie heeft het verlossende woord?
  maandag 5 januari 2009 @ 00:35:43 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_64672826
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef E.T. het volgende:
Adelante kom er maar in met je linkjes naar nieuwe dingen

nieuwe expedit? lekker praktisch
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64678181
Is eigenlijk de uitslag van die wedstrijd rond die ideeenwaaier al bekend? Ik zie niks erover op de website en ook in de ikea zelf heb ik er niks over gezien...
pi_64681363
Nu wil ik begin Maart een Liatorp TVmeubel, salontafel, en bijtafel combineren met IdemoZwarte Ektorp meubels, verder zwart/witte accessoires e.d. Nu vroeg ik me af: wat is nu het mooiste: de muren in gebroken wit sauzen of "gewoon" wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')