Met name de middag, omdat iedereen dan oliebollen bakt en/of de supermarkt plundert voor hapjes en champagnequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus morgen is het de hele dag wel rustig in de ikea
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Krijgen we ook een oliebolletje bij de ikea
Niet bij alle vestigingen hoor, maar die vette kraam bij Utrecht zal wel weer midden op de inlaadzone staan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
je kan ze er wel proven en kopen ja
Ik hoorde een vaag verhaal over dat de voetbalvelden naast IKEA gebruikt gaan worden, en dat 1 van de niveau's van IKEA dan voetbalveld wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
fy 10 gaan we verbouwen geloof ik
Bij ons was die kraam een paar avonden geleden kapot gereden door de karren+movers. Die gozer komt sochtends naar IKEA, en ziet heel zn kraam in puin leggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet bij alle vestigingen hoor, maar die vette kraam bij Utrecht zal wel weer midden op de inlaadzone staan?
Gezellig, ik ben er morgen ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga liever naar Amersfoort![]()
Utreg is zo onhanding inladen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet bij alle vestigingen hoor, maar die vette kraam bij Utrecht zal wel weer midden op de inlaadzone staan?
Ik ben over vrijwel alles van IKEA heel tevreden, maar SLÄTTEN is af-schu-we-lijk. Dat is geen klik- maar ramlaminaat. Ga alsjeblieft voor de paar euro duurdere van IKEA, die zijn wél goed te klikken en zien er ook best aardig uit als het eenmaal ligt. SLÄTTEN krijg je niet onbeschadigd en zonder kieren op de vloer. En nee, het was niet de eerste keer dat wij laminaat legden.... Het is gewoon onmogelijk rotspul.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:57 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de SLÄTTEN kliklaminaat, ziet dat er een beetje leuk uit en is het goed te leggen?
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben over vrijwel alles van IKEA heel tevreden, maar SLÄTTEN is af-schu-we-lijk. Dat is geen klik- maar ramlaminaat. Ga alsjeblieft voor de paar euro duurdere van IKEA, die zijn wél goed te klikken en zien er ook best aardig uit als het eenmaal ligt. SLÄTTEN krijg je niet onbeschadigd en zonder kieren op de vloer. En nee, het was niet de eerste keer dat wij laminaat legden.... Het is gewoon onmogelijk rotspul.
we mochten het overigens van IKEA verzaagd en wel retourneren, met de mededeling dat dat wel vaker gebeurde....
Nee, ik geloof dat ik ook op exact dezelfde prijs als de keukenplanner uitkwam toen ik mijn keuken in augustus kocht. Ik ben niet recentelijk bij een andere IKEA vestiging bij de keuken afdeling geweest, maar volgens mij hebben ze in Delft ook niet meer mogelijkheden of services o.i.d..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef styliste het volgende:
Zijn de keukens bij ikea delft ook goedkoper dan bij de andere ikea's in nederland? Ik zat toevallig van de week op de website van ikea engeland te kijken en daar scheelt het gewoon de helft van de prijs op een totale keuken!
Thanxquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef jakkop het volgende:
De busverbinding is best goed, gaat ieder kwartier een bus vanaf beide stations, en stopt op (ben slecht ik schatten) 150 van IKEA. Als je zegt dat je naar IKEA wil komt het helemaal goed.
Niet gewoon ruilen natuurlijk, jouw laden zijn nu gebruikt. Maar in principe passen de nieuwe laden er wel gewoon in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef athlonkmf het volgende:
Tegenwoordig hebben de keukenlades en kasten een systeem dat ze niet meer met een klap sluiten. Kan je de oude ruilen met het nieuwe systeem?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef paultjuhhh het volgende:
zulks een rust vanmiddag bij de ikea
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze lampen hebben een touchdimmer: http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=touchdimmerquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef Bob. het volgende:
Ik ben op zoek naar een lamp die aan gaat als je hem aan raakt, en ik had gehoord dat Ikea er een had?
Nu zat ik al wel een beetje ikea.nl te kijken, maar er zijn érg veel lampen.Iemand een idee of ze dat ding echt hebben en hoe hij dan heet??
Ah mooi! Heel erg bedankt!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:25 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Deze lampen hebben een touchdimmer: http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=touchdimmer
Sterker nog... er zijn maar een paar winkels in Nederland die em uberhaubt in het assortiment hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:43 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de stoffenserie Rosali?
'vroegah' was dit in een paar kleuren en soorten per meter te koop en ook dekbedovertrekken.. Nu liggen er in sommige vestigingen (natuurlijk niet hier in de buurt) dekbedovertrekken hiervan met het bordje 'nieuw'.. Betekent dit dat de hele serie terugkomt? of alleen de overtrekken? en komt dat dan in alle vestigingen? of moet ik mensen aan de andere kant van het land op pad sturen?
(voor degenen die het zich afvragen.. het is een heel zoet bloemtjes-meisjes stofje)
Stof Anneli, komt die ook in alle vestigingen beschikbaar? Delft, Barendrecht, Utrecht hebben Anneli nooit op voorraad lijkt wel![]()
En hijs mooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
De Kulla vind ik persoonlijk fijner omdat je er geen flikkerende lamp aan hebt, hij is dan wel niet traploos dimbaar zoals de Stockholm, maar kent drie touch dim standen.
Rosali en Anneli zijn errug leuk als je twee meisje-meisjes hebt en zelf aardig overweg kunt met een naaimachinequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sterker nog... er zijn maar een paar winkels in Nederland die em uberhaubt in het assortiment hebben
Das sowieso vreemd...
Krijgen we Rosali weer terug? Ik zag ze laatst geloof ik ook al liggen op de textielafdeling... kan het wel eens voor je navragen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sterker nog... er zijn maar een paar winkels in Nederland die em uberhaubt in het assortiment hebben
Das sowieso vreemd...
Krijgen we Rosali weer terug? Ik zag ze laatst geloof ik ook al liggen op de textielafdeling... kan het wel eens voor je navragen
Sorry typfout, 12 moet 15 zijnquote:
Er hangt een digitaal klokje. Heeft ze die niet aangehouden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sorry typfout, 12 moet 15 zijn. Ik vroeg met name om die bon omdat die medewerkster sjoemelde met de tijden. En niet alleen bij mij, maar ook in ieder geval bij de persoon voor mij. Als zij gewoon eerlijk haar werk deed had ik er waarschijnlijk niet eens om gevraagd. Dit soort "klantonvriendelijkheid" ben ik helemaal niet van Ikea gewend.
Hoe werkt dat dan? als je lang moet wachten, krijg je een bon? Is dat overal zo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:31 schreef MaLo het volgende:
Ik heb laatst (in Hengelo) een kadobon gekregen omdat ik te lang moest wachten bij de afhaalbalie.
Het was vrij druk bij de afhaalbalie. Toen ik mijn bon gaf, zag ik dat de medewerkster sjoemelde met de tijden die ze opschreef. Ik was om 16:14 ofzo aan de beurt, en bij de persoon die voor mij was stond al 16:15 opgeschreven
. Daar heb ik zo'n hekel aan he, opzettelijk gesjoemel
.
En ik bleef toen (heel flauw) net zo lang staan totdat ze bij mij een tijd had opgeschreven, maar daar had ze een onleesbaar gekrabbel van gemaakt.
Uiteindelijk moest ik 12 minuten wachten voor 3 artikelen, dus recht op een kadobon. IIk moest er wel zelf om vragen en de medewerkster was Zeer Gepikeerd, maar ik kreeg hem wel.
Wij hebben een wastafelmeubel uit de Godmorgen serie gekocht. Echt zooooo mooi. En nu voor die 5 euro dus nog een keer accessoires halen
.
Volgens mij wel. Maar dat staat dan ook aangegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? als je lang moet wachten, krijg je een bon? Is dat overal zo?
Nee. Dat was het klokje waar ik ook naar keek voor de tijd. Dat klokje hangt zo mooi naast de balie, ik ging er ook van uit dat ze die tijd aan zou houden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er hangt een digitaal klokje. Heeft ze die niet aangehouden?
Utrecht heeft het ook niet nodig denk ik omdat jullie een extern talon hebben. Tegen de tijd dat de klant daar gearriveerd is zal 80 tot 90% van de bonnen al klaar staan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is in utrecht (nog) niet zo hoor
Ow oke...quote:
Wel k*t dat ik niet op het net kan nakijken of Rosali dus hier ligtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Rosali is free rangeVolgens mij is alleen het dekbedovertrek van 150x200 te krijgen, de rest van de oude serie niet.
(voor de niet-IKEA-medewerkers: free range artikelen zijn artikelen die niet standaard in het assortiment zitten, elke winkel kan zelf beslissen of ze free range artikelen voeren, en zo ja welke, en het aantal wat ze bestellen. Deze artikelen zijn ook niet op internet terug te vinden)
De stof Anneli zit volgens mij alleen bij de grote winkels in het assortiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |