Op dat stuk wordt het zelfbedieningsmagazijn uitgebreidt, en het afhaalmagazijn (wat nu extern is) komt daar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gaaf zo'n greenroom! Wat gaan ze eigenlijk naast Ikea Heerlen bouwen? Daar is nog een stuk vrij dus plek genoeg voor zo'n greenroom, toch?
da's mooi, misschien dat het dan overall wat minder druk wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:02 schreef Snarf het volgende:
Binnenkort (eind maart) is IKEA Delft iedere zondag open.
Welke lamp? Er worden heel veel lampenonderdelen los verkocht via de klantenservice, maar niet alle. De meeste trafo's worden sowieso wél los verkocht.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:10 schreef manny het volgende:
beste ikea goeroes,
Vraagje: de transformator van mijn mooie IKEA lamp is kapot. De lamp in kwestie wordt nog verkocht. Bestaat er ook een mogelijkheid een onderdeel los te kopen, of moet ik gewoon nieuw kopen ?
Danku alvast.
transformatorern kunnen apart gekocht/besteld worden bij de klantenservice, als je nog garantie hebt kun je de defecte omruilen en anders koop je een nieuwe.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:10 schreef manny het volgende:
beste ikea goeroes,
Vraagje: de transformator van mijn mooie IKEA lamp is kapot. De lamp in kwestie wordt nog verkocht. Bestaat er ook een mogelijkheid een onderdeel los te kopen, of moet ik gewoon nieuw kopen ?
Danku alvast.
die roos had je toch gekauft?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:33 schreef Paul het volgende:
Dus jullie vinden allemaal mijn schilderij stom
danku danku.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
transformatorern kunnen apart gekocht/besteld worden bij de klantenservice, als je nog garantie hebt kun je de defecte omruilen en anders koop je een nieuwe.
Gewoon gratis te krijgen bij de klanten servicequote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...
Ik heb een Ivarkast, maar nu ben ik 1 ijzeren pinnetje kwijt... Wat resulteert in een plank die los zit, want maar 3 pinnetjes.
ZIjn die pinnetjes los te koop?
niet gratis, 10 ct per pinnetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon gratis te krijgen bij de klanten service
Sollie, bijna gratis dan :pquote:
10 cent is wel freaking duur voor zo'n klein dingetje. Bij delft kan je het wel zo oppikken. ze hebben daar een ladenbak zodat de klanten niet de klantenservice overbelasten met dit soort dingen.quote:
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
10 cent is wel freaking duur voor zo'n klein dingetje. Bij delft kan je het wel zo oppikken. ze hebben daar een ladenbak zodat de klanten niet de klantenservice overbelasten met dit soort dingen.
Delft is een beetje ver voor mij, vanaf Zwolle. Wachten totdat de Ikea hier gebouwd is en open duurt ook een beetje lang.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?
10 minuten met de auto voor mij. En tankpas dus... niks?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat zou het er naar toe rijden wel niet kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |