De drie pakketten zijn volgens mij juist;quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Deskjet het volgende:
Dat had ik gevonden. Maar als het 3 pakketten zijn hoeven ze niet alle 3 even groot/zwaar te zijn.
Is het grootste pakket buiten bij de voordeur makkelijk te splitsen zodat je bijvoorbeeld de zijkanten, onderkant, achterkant los naar boven kan tillen? Dat zou erg chill zijn. Zeg maar het IKEA concept, toegepast op een situatie dat het wel handig is.
Bedankt voor de info! Dinsdag of donderdag vrij nemen dus...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De drie pakketten zijn volgens mij juist;
de zitting en rugleuning
een armleuning en
nog een armleuning
Ik was er gister, en Tundra was ¤ 5,95. Is dat tijdelijk dan? Eigenlijk was ik van plan volgende week laminaat te halen, maar anders haal ik het nu alvast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil denk binnenkort even naar Ikea delft gaan rijden voor het laminaat, is de tundra daar nog steeds 4,95 ipv 8,95?
TUNDRA voor maar 3,95?!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
weet iemand of de tundra beuken die van 3.95 van delft nog op voorraad is. Ik heb namelijk 2 pakken te weinig gekocht....
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?
Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!quote:
Naja of de prijs overeenkomt of niet dat weet ik niet. Dat kun je op internet ook niet nakijken. Het lijkt me alleen wel erg onwerkelijk aangezien een mindere kwaliteit laminaat, HEMSE, 4.95 is. Tenzij TUNDRA beuken uitgaand assortiment is en voor 3.95 uitverkocht wordt... maar dat is volgens mij niet het geval.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11
Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
De hele RAKKE serie is uit het assortiment. Deze kast was ook uit het assortiment gehaald. Maar in Zweden hebben ze blijkbaar besloten dat we deze kast toch nog niet kunnen missen...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!
dat is de esdoornquote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11
Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef JoPiDo het volgende:
de kantine van Ikea is de slimste en meest strategische marketingtruc EVER
Nee niet meer...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?
Jeutje! Nu nog een ster te pakken zien krijgen!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet meer...
IKEA Heerlen is recentelijk verbouwd (winkel en restaurant gedeelte zijn nu opgeleverd) en daar hebben ze 650 zitplaatsen tegen 540 in Amersfoort
Nouhou... die wilde ik een half jaartje geleden. Kon em overnemen van iemand, maar mijn beslissing duurde te lang, dus toen was ie weg. Daarna marktplaats afgezocht enzo, maar best duur nog daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |