abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 00:37:58 #176
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65586037
Karlstad volgens de website in drie pakketten met een maximale diepte van 181 cm (het frame van de bank zeg maar). Als je naar een Karlstad gaat, staat onderin een klikbaar linkje met pakketinfo! Ook handig, de opvoorraadprognosemeter Wij moesten twee weken wachten voor onze bekleding weer op voorraad was.
pi_65586313
Dat had ik gevonden. Maar als het 3 pakketten zijn hoeven ze niet alle 3 even groot/zwaar te zijn.

Is het grootste pakket buiten bij de voordeur makkelijk te splitsen zodat je bijvoorbeeld de zijkanten, onderkant, achterkant los naar boven kan tillen? Dat zou erg chill zijn. Zeg maar het IKEA concept, toegepast op een situatie dat het wel handig is.
pi_65586915
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Deskjet het volgende:
Dat had ik gevonden. Maar als het 3 pakketten zijn hoeven ze niet alle 3 even groot/zwaar te zijn.

Is het grootste pakket buiten bij de voordeur makkelijk te splitsen zodat je bijvoorbeeld de zijkanten, onderkant, achterkant los naar boven kan tillen? Dat zou erg chill zijn. Zeg maar het IKEA concept, toegepast op een situatie dat het wel handig is.
De drie pakketten zijn volgens mij juist;
de zitting en rugleuning
een armleuning en
nog een armleuning
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65605239
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.
Bedankt voor de info! Dinsdag of donderdag vrij nemen dus...

Dan kom ik daarna wel hier trots zijn op of klagen over de aankopen.
Trust me, I know what I'm doing.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:09:17 #180
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65610689
Ik wil denk binnenkort even naar Ikea delft gaan rijden voor het laminaat, is de tundra daar nog steeds 4,95 ipv 8,95?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_65613298
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De drie pakketten zijn volgens mij juist;
de zitting en rugleuning
een armleuning en
nog een armleuning
Dat vertelde me een medewerker ook. Waarbij het grootste pakket ook nog eens uit elkaar gehaald kan worden, zodat trappen geen enkel bezwaar zijn.

Voor wie er belang bij heeft:
MYSINGE is in Hengelo in de uitverkoop. 150 euro voor het model met een leuning. Prijs is geldig voor zowel de voorraad als showmodel. Ook zag ik rode en witte KLIPPAN hoezen voor ¤15 (ipv¤30).
pi_65628816
Ik heb nog een vraagje betreffende de keukenmontage service van ikea. Ik heb zojuist mijn offerte binnen gekregen van de montage service. Nu dienen er diverse leidingen verleg te worden en moetener nieuwe elek. groepen te worden bij gemaakt.

Ik vroeg mij af hoe dat met de garantie zit. Ik stelde de vraag aan het montage bedrijf. zie hieronder:

Ik vroeg mij af waar ik de garantie bepaling op papier kan vinden. I.v.m mogelijke gebreken (na oplevering) zoals lekkage en dergelijke . Ik had deze eigenlijk bij de offerte verwacht.

Het antwoord wat ik kreeg:

garantie looopt via ikea en wij hebben erg veel ervaring dus kans op lekkage is onmogelijk daar wij vakmenmsen zijn

Klopt het dat de garantie via ikea loopt? Ik kan niks vinden op de site hierover... bedankt.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:07:33 #183
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_65629027
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil denk binnenkort even naar Ikea delft gaan rijden voor het laminaat, is de tundra daar nog steeds 4,95 ipv 8,95?
Ik was er gister, en Tundra was ¤ 5,95. Is dat tijdelijk dan? Eigenlijk was ik van plan volgende week laminaat te halen, maar anders haal ik het nu alvast.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_65640048
weet iemand of de tundra beuken die van 3.95 van delft nog op voorraad is. Ik heb namelijk 2 pakken te weinig gekocht....
pi_65641477
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
weet iemand of de tundra beuken die van 3.95 van delft nog op voorraad is. Ik heb namelijk 2 pakken te weinig gekocht....
TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?

Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65642338

Hij is terug...
pi_65642340
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

TUNDRA voor maar 3,95?!
Bedoel je niet HEMSE?

Maar dat kun je eenvoudig op internet op zoeken toch?
Nee, het was echt Tundra beuken. 200.700.11
Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
  zondag 1 februari 2009 @ 23:57:45 #188
190186 hierissieweer
pi_65642427
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is terug...
Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!
pi_65642457
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens internet zijn ze nog voldoende op voorraad, maar hoe betrouwbaar is dat? als de prijs al niet overeenkomt?
Naja of de prijs overeenkomt of niet dat weet ik niet. Dat kun je op internet ook niet nakijken. Het lijkt me alleen wel erg onwerkelijk aangezien een mindere kwaliteit laminaat, HEMSE, 4.95 is. Tenzij TUNDRA beuken uitgaand assortiment is en voor 3.95 uitverkocht wordt... maar dat is volgens mij niet het geval.
IKEA Delft hanteerd als IKEA Concept Center wel vaker andere prijzen dan de 'normale' vestigingen doen. Dus het kan wel zijn dat de prijzen daar anders zijn.

In principe mag je er vanuit gaan dat internet accuraat is.
pi_65642487
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik dacht dat die serie eruit ging.... Maar ik vind het een hele mooie kast!
De hele RAKKE serie is uit het assortiment. Deze kast was ook uit het assortiment gehaald. Maar in Zweden hebben ze blijkbaar besloten dat we deze kast toch nog niet kunnen missen...
pi_65642705
RAKKE!
Ik kom hem op veel kamers van cliënten tegen. Heb zelf een hoge ladenkast ervan, superhandig.
pi_65642727
de kantine van Ikea is de slimste en meest strategische marketingtruc EVER
pi_65642739
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

dat is de esdoorn
  maandag 2 februari 2009 @ 00:37:40 #194
190186 hierissieweer
pi_65643323
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef JoPiDo het volgende:
de kantine van Ikea is de slimste en meest strategische marketingtruc EVER
Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?
pi_65643717
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:37 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Is het restaurant van de vestiging in Amersfoort niet het grootste restaurant van Nederland?
Nee niet meer...
IKEA Heerlen is recentelijk verbouwd (winkel en restaurant gedeelte zijn nu opgeleverd) en daar hebben ze 650 zitplaatsen tegen 540 in Amersfoort
  maandag 2 februari 2009 @ 01:01:44 #196
190186 hierissieweer
pi_65643754
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee niet meer...
IKEA Heerlen is recentelijk verbouwd (winkel en restaurant gedeelte zijn nu opgeleverd) en daar hebben ze 650 zitplaatsen tegen 540 in Amersfoort
Jeutje! Nu nog een ster te pakken zien krijgen!
pi_65651165
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is terug...
Nouhou... die wilde ik een half jaartje geleden. Kon em overnemen van iemand, maar mijn beslissing duurde te lang, dus toen was ie weg. Daarna marktplaats afgezocht enzo, maar best duur nog daar.
Uiteindelijk maar anebodakasten gekocht.
pi_65652220
ik wil die Fritz-stoelen
pi_65656022
@Memento-Mori

Zou je me kunnen vertellen of de Ikea Kulla staande lamp echt zo *wiebelt* als in de winkel of dat hij dan slecht in elkaar is gezet?
pi_65670125
Ik vind die Ektorp banken zo mooi, maar als ik bij Ikea kijk ziet het er allemaal zo verfrommeld en slordig uit, blijven die banken/kussens nou echt niet netjes?
Ik wil geen bank kopen die er na een maand al uitziet alsof hij al tien jaar in m'n kamer staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')