abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:40:12 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_46116737

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
DESIGN YOUR OWN LIFE
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

    [ Bericht 7% gewijzigd door Adelante op 09-02-2007 00:21:08 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 8 februari 2007 @ 20:01:50 #2
    32543 Sammetje
    Ik is ook lief!
    pi_46117482
    tvp
    Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
    pi_46118530
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
    Je kunt een dag van te voren, na 16:00 uur, op www.transportservice.nl je postcode invoeren om een tijdsindicatie van ongeveer 3 uur te krijgen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 8 februari 2007 @ 20:46:51 #4
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_46119022
    tvp
    Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
    pi_46124520
    * Memento-Mori meldt zich hier ook meteen even zodat ik alles in de gaten kan houden

    [ Bericht 13% gewijzigd door Memento-Mori op 08-02-2007 23:34:43 ]
    pi_46125178
    Haal even het PLUNDRA! stukje uit de OP .
    pi_46127204
    Meld me ook weer ff voordat ik me weer een ongeluk zit te zoeken. Zou trouwens vanavond eigenlijk naar de workshop zweedse borrelhapjes maken gaan, werd het afgelast vanwege het weer alarm. Jammer (hoewel het me ook niet zo slecht uitkwam) Hoop dat het snel weer opnieuw ingepland word. Wel netjes dat ze een mailtje stuurde dat het niet doorging.
    pi_46130887
    tvp
      vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:45 #9
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_46136097
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef eos het volgende:
    Meld me ook weer ff voordat ik me weer een ongeluk zit te zoeken. Zou trouwens vanavond eigenlijk naar de workshop zweedse borrelhapjes maken gaan, werd het afgelast vanwege het weer alarm. Jammer (hoewel het me ook niet zo slecht uitkwam) Hoop dat het snel weer opnieuw ingepland word. Wel netjes dat ze een mailtje stuurde dat het niet doorging.
    Was dat vanuit de familiepas?
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      vrijdag 9 februari 2007 @ 15:52:10 #10
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_46142498
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.
    sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_46142742
    tvp
    ...klussen...
    pi_46151795
    afgelopen woensdag een matras gekocht.
    Een "gecomprimeerde " Nu moet die 4 dagen liggen om op maat te komen maar het lijtk ons dat dat ding nooit 2 meter lang wordt. heeft Ikea ook matrassen van 1.80???
    laat me toch, ben een blindganger
      vrijdag 9 februari 2007 @ 20:12:19 #13
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_46151871
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef bomberman het volgende:
    afgelopen woensdag een matras gekocht.
    Een "gecomprimeerde " Nu moet die 4 dagen liggen om op maat te komen maar het lijtk ons dat dat ding nooit 2 meter lang wordt. heeft Ikea ook matrassen van 1.80???
    Ezel.
    pi_46154305
    Nee, IKEA verkoopt geen matrassen van 180 cm.

    moet je hem niet in de breedte leggen....
    pi_46157782
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:

    [..]

    sorrie, dat heb ik de eerste keer geprobeerd en het was gewoon godsonmogelijk. ik ga niet weer het hele verhaal houden, maar dit is gewoon zó frustrerend. we zijn heel blij hoor dat de uiteindelijke levertijd zo is meegevallen, maar alsjeblieft IKEA roep een e-mail adres in het leven of een telefoonnummer waar je een levend mens aan de lijn krijgt om dat soort dingen te bespreken!
    Een mailtje sturen kan via deze link:
    Ik heb een vraag over mijn bestelling
    Of via deze:
    Ik heb een klacht
    Of:
    Mijn klacht is al in behandeling, maar ik wil er nog iets aan toevoegen

    Verder heeft het 0900 nummer absoluut de mogelijkheid om een medewerker aan de telefoon te krijgen, want anders zouden we die hele afdeling niet meer nodig hebben...
    (ik ken alleen niet zo 1,2,3 de sneltoetsen daarvoor... sorry)
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_46158322
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Spookje81 het volgende:

    [..]

    Was dat vanuit de familiepas?
    Ja....worden leuke dingen gedaan vanuit ikea family. Je moet alleen voor sommige dingen er wel als de kippen bij zijn want die zijn in no-time volgeboekt.
    pi_46165725
    Vandaag in de krant:
    quote:
    Zuid-Frans stadje wil IKEA niet toelaten

    Zaterdag 10 februari 2007 - NICE - Na protesten van omwonenden mag de Zweedse meubelgigant IKEA geen nieuwe vestiging openen in de Zuid-Franse plaats Mougins, gelegen op 10 kilometer van de badplaats Cannes.
    Een meerderheid van de circa 16.000 inwoners van het stadje zag de komst niet zitten. Gevreesd werd voor verkeersoverlast en omzetverlies voor de middenstand.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_46177589
    Even een vraagje naar aanleiding van de TT: wanneer komt de tuincollectie?
      zaterdag 10 februari 2007 @ 18:16:44 #19
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46178171
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ingridh007 het volgende:
    Even een vraagje naar aanleiding van de TT: wanneer komt de tuincollectie?
    verschilt per vestiging, sommigen beginnen komende week al met opbouwen van de tuinafdeling, anderen pas begin maart. staat vaak wel aangegeven op de website welke vestiging de tuinafdeling al klaar heeft
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Jubileum moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 19:54:11 #20
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46181454
    Ik heb mijn familypas September aangevraagd en nu al binnen
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      zaterdag 10 februari 2007 @ 20:24:14 #21
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46182444
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
    Ik heb mijn familypas September aangevraagd en nu al binnen
    whehehe

    had je wel het nieuwe family magazine er bij of ook nog die van september?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Jubileum moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 20:32:13 #22
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_46182728
    Hahaha gelukkig de nieuwe inderdaad.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_46188545
    ik was vandaag weer even bij de Ikea...en er werd steeds omgeroepen, code 500 , code 500...
    nu MOET ik weten wat dat toch betekend....zit er steeds aan te denken...
    iemand???
    > Be Yourself; everyone else is taken <
    pi_46195684
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef Peekaboo het volgende:
    ik was vandaag weer even bij de Ikea...en er werd steeds omgeroepen, code 500 , code 500...
    nu MOET ik weten wat dat toch betekend....zit er steeds aan te denken...
    iemand???
    Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.
    Hoe hoger het nummer, hoe harder iedereen gaat rennen

    Code 500 is een oproep voor de BHV'ers, dan is er iemand op z'n smoel gegaan of heeft een bloedneus o.i.d.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_46197184
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 09:57 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Er worden wel eens codes omgeroepen voor het personeel... 10, 200, 500 en 1000.
    Hoe hoger het nummer, hoe harder iedereen gaat rennen

    Code 500 is een oproep voor de BHV'ers, dan is er iemand op z'n smoel gegaan of heeft een bloedneus o.i.d.
    ahaa, nou mooi dat ik het nu weet, kan ik het van me afzetten
    dank je wel
    > Be Yourself; everyone else is taken <
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')