Thanks...ga het gelijk doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan stuur je eerst een mailtje waarin je aangeeft dat je evt foto's kunt overleggen. Je krijgt dan een mailtje terug waarnaar je foto's kunt sturen...
Ja ik heb er ook nog geenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef Sammetje het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die nog steeds geen pasje hebben??
Weet jij toevallig ook hoe het zit dat als je wel een pasje hebt, maar ze zijn het bijbehorende emailadres kwijt in het systeem? Ik heb me aangemeld met een bepaald emailadres maar dat herkent de site opeens niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
in de eerste aanvraagronde (batch van zo'n 100.000 stuks) is een en ander misgegaan. extern bedrijf is ingeschakeld om alle aanvragen opnieuw in het systeem te zetten en dubbele aanvragen te verwijderen. voor een groot gedeelte is dit mislukt... alleen... de klanten die via een aanvraagformulier in het beginstadium een pas hebben aangevraagd zijn...uhm.... verdwenen
't beste wat je kunt doen is als je toch een keer bij IKEA bent even naar de IKEA Family afdeling, daar kunnen ze checken of je al in het systeem staat en eventueel een nieuwe pas voor je aanvragen.
normale aanvraagprocedure is weer van kracht, wat inhoudt dat iedereen die nu een pas aanvraagt hem binnen 3 weken op de mat vindt.
geen idee hoe dat precies zit, maar in de winkel kunnen ze op de Family afdeling alle gegevens ophalen en aanpassen die er in de database zitten. zou dus gewoon een keer langs gaan en dan je gegevens laten aanpassen met een nieuw/juist e-mail adres.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook hoe het zit dat als je wel een pasje hebt, maar ze zijn het bijbehorende emailadres kwijt in het systeem? Ik heb me aangemeld met een bepaald emailadres maar dat herkent de site opeens niet meer. Eerst kon ik gewoon inloggen, maar de laatste tijd dus niet meer.
Je kan ook andere inbouwapparaten gebruiken, als die maar in de kasten passen, maar dat is meestal standaard...quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik hier wat vragen over ikea-keukens of moet ik er een apart topic voor aanmaken?
ik wil graag weten of je in ikea keukens alleen ikea inbouwapparatuur kan gebruiken of dat je ook andere merken inbouwapparatuur kan gebruiken in die kasten.
Waarom maken ze dat niet gewoon bekend dan via website ofzo??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
in de eerste aanvraagronde (batch van zo'n 100.000 stuks) is een en ander misgegaan. extern bedrijf is ingeschakeld om alle aanvragen opnieuw in het systeem te zetten en dubbele aanvragen te verwijderen. voor een groot gedeelte is dit mislukt... alleen... de klanten die via een aanvraagformulier in het beginstadium een pas hebben aangevraagd zijn...uhm.... verdwenen
't beste wat je kunt doen is als je toch een keer bij IKEA bent even naar de IKEA Family afdeling, daar kunnen ze checken of je al in het systeem staat en eventueel een nieuwe pas voor je aanvragen.
normale aanvraagprocedure is weer van kracht, wat inhoudt dat iedereen die nu een pas aanvraagt hem binnen 3 weken op de mat vindt.
Door verbouwing daar is het terein niet echt optimaal toegankelijk... VAndaar de files, marja het was ook druk in Duiven, ik snap dat ook niet, we zijn 6 dagen per week open en soms zelfs 7 en dan 11 uur op een dag!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef XMN8R het volgende:
Ga maar niet meer naar Delft vandaag: file's voor de afritten op de A13 daarnet
Waarom gaan mensen binnen bij IKEA zitten als het buiten heerlijk weer is??
ik vraag me sowieso af waarom eel nederland in het weekend naar de ikea moetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef XMN8R het volgende:
Ga maar niet meer naar Delft vandaag: file's voor de afritten op de A13 daarnet
Waarom gaan mensen binnen bij IKEA zitten als het buiten heerlijk weer is??
ikea is toch tot een uur of 8 open?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:02 schreef Q. het volgende:
Nou, op andere dagen moeten normale mensen werken.
Op werkdagen zelfs tot 21:00 uur. Maar ook dan merken we al dat het veel drukker is. Wil je nu wat rustiger kunnen winkelen, dan zou ik een middag op een werkdag komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ikea is toch tot een uur of 8 open?
lijkt me wel voldoende toch
De BJURSTA gaat uit het assortiment en daar komt, volgens mij, KLOFSTA voor terug, maar ik zal morgen eens kijken voor je...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef mrfatmen het volgende:
De klofstra eettafel gaat toch niet uit het assortiment, hij staat niet meer de site.
Is deze nog ergens leverbaar?
Volgens mij is het juist andersomquote:Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
De BJURSTA gaat uit het assortiment en daar komt, volgens mij, KLOFSTA voor terug, maar ik zal morgen eens kijken voor je...
Dat kan ookquote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom![]()
KLOFFSTA werd dit jaar geintroduceerd als NIEUW! maar ging er in de februari ronde al uit...
KARLANDA gaat inderdaad uit het assortiment. Ze zijn van internet gehaald omdat er steeds minder hoezen leverbaar zijn. Per april komt de vervanger van KARLANDA met andere hoezen en diverse potenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:40 schreef E.T. het volgende:
Iemand hier van de schilderijen-afdeling?
Ik wilde graag de PJATTERYD - Tulp 53x53 cm maar die lijkt verdwenen? Hij staat ineens niet meer op de site (vorige week nog wel) en in Barendrecht was er ook geen schap meer voor. Komt die niet meer? Moet ik echt op zoek naar een andere tulp? (ik wil per se een tulp en 53cm is een mooi maat voor dat muurtje.. en de foto was ook nog eens goed).
Ow enne.. KARLANDA-banken.. staan niet op de site; zegt dat iets? Gaan ze er uit, of is het gewoon toeval?
Geen nood, de vervanger van Karlanda (is Karlstad) is qua uitstraling praktisch hetzelfde. Er zijn veel meer kleuren en mogelijkheden beschikbaar dus dat is alleen maar beter. De verwachting is dat de Karlstad vanaf mei in de winkel staat!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:46 schreef E.T. het volgende:
shit!
Eindelijk een bank die lekker zit.. en komende twee weken geen mogelijkheid om te halen (wel om te halen, maar niet om op plek van bestemming te zetten)
Op zich scheelt het dat KARLANDA besteld moet worden en het altijd 4 tot ongeveer 6 weken duurt voordat de bank afgeleverd wordt... Je hoeft (en kunt) em dus niet gelijk meenemen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:46 schreef E.T. het volgende:
shit!
Eindelijk een bank die lekker zit.. en komende twee weken geen mogelijkheid om te halen (wel om te halen, maar niet om op plek van bestemming te zetten)
Hij wordt, zonder bijkomende vrachtkosten, bij je thuis afgeleverdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef E.T. het volgende:
kan je ook in Barendrecht bestellen en Amersfoort afhalen eigenlijk?
Donkerbruin is de kleur die ik wil, en 4 tot 6 weken levertijd komt wel goed uit..
Hij moet naar een chalet-park, dus afhalen is in dit geval handigerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wordt, zonder bijkomende vrachtkosten, bij je thuis afgeleverd
ga je toch gewoon een dagje in die blokhut zitten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij moet naar een chalet-park, dus afhalen is in dit geval handiger
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga je toch gewoon een dagje in die blokhut zitten?
Nee afhalen is niet mogelijk... sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
wordt omslachtig
Maar kan het wel? AFhalen bij een Ikea? en dan een andere dan waar je besteld?
Als het goed is wordt dit artikel geshowed op de afdeling wandkasten, bij de BESTA seriequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo,
Misschien is hier iemand die me de juiste weg kan wijzen. Ik ben op zoek naar de INREDA ladeverdeler.
[afbeelding]
Helaas heb ik die nog niet in het echt kunnen vinden. Ik heb het aan verschillende mensen gevraagd en ik werd steeds een andere kant opgestuurd.
Ik begin me bijna af te vragen of het wel echt bestaat.
Heeft iemand een idee? Je zou me er heel blij mee maken. Als ik al weet in welke buurt/afdeling het echt te vinden zou moeten zijn scheelt het al een hoop frustratie.
Helpt het als ik zeg dat ik naar Haarlem ga?
Ik hoop dat ik hem dit keer ga vinden. Dankjewel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is wordt dit artikel geshowed op de afdeling wandkasten, bij de BESTA serie
De onderstequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee afhalen is niet mogelijk... sorry
Ow trouwens... die Tulpen afbeelding die je had willen hebben is dat deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
De onderste is namelijk NU in de aanbieding (volgens het blad IKEA FAMILY NU) van 24.95 voor 19.95. Alleen met de IKEA FAMILY kaart
Afhalen zal helaas niet gaan, hij komt namelijk niet uit de vestiging maar uit onze centrale magazijnen waar klanten niet kunnen afhalen. Je moet rekening houden met een llevertijd van 2 a 3 weken ipv 4 tot 6 weken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
wordt omslachtig
Maar kan het wel? AFhalen bij een Ikea? en dan een andere dan waar je besteld?
In Amsterdam te vinden in stelling 39 van het zelfbedieningsmagazijn!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef tandpasta het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem dit keer ga vinden. Dankjewel.
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Afhalen zal helaas niet gaan, hij komt namelijk niet uit de vestiging maar uit onze centrale magazijnen waar klanten niet kunnen afhalen. Je moet rekening houden met een llevertijd van 2 a 3 weken ipv 4 tot 6 weken...
volgens mij niet nee...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?
Zo wie zo niet in het geval met Banken-Op-Bestelling. Deze worden namelijk niet door de diverse LSC"s uitgeleverd, maar enkel en alleen door LSC Sliedrecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?
het gezeik is dus dat je gewoon plompverloren wordt medegedeeld dat ie dan en dan afgeleverd gaat worden, dat er geen afspraken over te maken valt dat je met niemand maar dan ook niemand in contact kan komen wanneer je bijvoorbeeld die dag niet kan etc.etc. (vorige verhaal uberhaupt gelezen??) en dat dat dus weer een vrije dag kost.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
wat is het gezeik nu dan? de kap is binnen dus wordt er een leverafspraak gemaakt? en?
Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het gezeik is dus dat je gewoon plompverloren wordt medegedeeld dat ie dan en dan afgeleverd gaat worden, dat er geen afspraken over te maken valt dat je met niemand maar dan ook niemand in contact kan komen wanneer je bijvoorbeeld die dag niet kan etc.etc. (vorige verhaal uberhaupt gelezen??) en dat dat dus weer een vrije dag kost.
sommige mensen werken en kunnen niet op stel en sprong een vrije dag nemen, we hebben nog gevraagd of we 'm niet op kunnen komen halen maar dat kan ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |