De PLUNDRA! is ook al weer afgelopen eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:35 schreef Aventura het volgende:
Ik heb lekker gewinkeld vandaag. Niets eens iets van plundra, maar toch...
Heel gaaf douchegordijn genaamd Florence, niet van dat ranzige pvc, maar van geimpregneerd stof. Ik had zoiets nog nooit gezien, eigenlijk! Ben er heel blij mee. Verder een mooie lamp voor in de badkamer. Ook een ficusje met leuke pot en twee grote neporchideeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand een idee ervan?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wie weet wanneer de FUSA vergrootspiegel weer op voorraad is? Ik zit al weken te kijken op de site, maar op Delft en Eindhoven na, is ie in alle vestigingen niet op voorraad.
Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
-knip-
Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestigingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Sebastiaan2003 het volgende:
[..]
Oké bedankt!Met vragen over voorraad in Haarlem kun je nu dus ook bij mij terecht
![]()
Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestiging)
.
Dat ontbijtje alleen al trekt busladingen klanten...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een bouwpakketje gekocht afgelopen Zaterdag , een Kast en een hoge eettafel.
En nog een lekker ontbijtje genuttigd![]()
En dan is het gewoon al tering druk daar om 9 uur in de ochtend![]()
Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraadquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?
Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Uitgerust wakker worden?
Nu bij IKEA bij aankoop van een SULTAN SKIEN boxspring in combinatie met een SULTAN ERFJORD latexmatras of een SULTAN HEIDAL binnenveringsmatras een gratis SULTAN TOLG dekmatras, minimale waarde 169.-!
Een boxspring is zeg maar je bedframe, je lattenbodem en je binnenveringsmatras in 1. Wanneer je een binnenveringsmatras koopt zul je deze op een lattenbodem of boxspring moeten leggen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?
ahhh, de hamstervestigingquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraad.
was vroeger ook in paars en blauw verkrijgbaar, nu alleen nog in het wit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:11 schreef Rapaille het volgende:
Weet iemand of je het bed MÖRKEDAL er ook nog met andere bekledingen is? Wit is zo saai...
het is uiteindelijk geleverd ja. en we hebben maarliefst 4 telefoonnummers doorgegeven tijdens de bestellingquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???
IKEA heeft een extern leveranciersbedrijf, ze hebben hier geen directe invloed op... Is het uiteindelijk nog wel geleverd?
Idem voor de groene Benno, die ook al tijden afwezig is. En ik vind de witte Benno niet mooiquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef Dophertje het volgende:
Weet een van de aanwezige IKEA medewerkers wanneer het beukenfineer Cd-rek BENNO weer binnen komt (artikelnr 10094135) in een van de volgende vestigingen? (Breda,A'dam,Eindhoven of Utrecht).
Deze had al een aantal weken binnen moeten zijn volgens mij maar werd telkens met een week opgeschoven.
Niet de FUSA spiegel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Tnx.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk morgen voor je, net als de BENNO voor Dophertje en de LUFTIG afzuigkap voor Puckzzz (volgens mij stond die nog steeds op 150 dagen levertijd...).
ik hoop het niet (maar thnx voor het kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk morgen voor je, net als de BENNO voor Dophertje en de LUFTIG afzuigkap voor Puckzzz (volgens mij stond die nog steeds op 150 dagen levertijd...).
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als er een leverprobleem op het artikel geld dan zetten ze als levertijd 150 dagen (naar de transporteur) in, pas wanneer het bekend is zetten ze dit naar beneden, dit is iets van het systeem waarmee we werken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoop het niet (maar thnx voor het kijken), waarom is dat eigenlijk? wordt ie niet veel verkocht? hij is prachtig
Dat zou heel goed kunnen , er zijn ook van die mensen die alleen maar voor dat onbijt naar Ikea komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ontbijtje alleen al trekt busladingen klanten...
de Traby kast hadden ze eerst niet op voorraad die hadden ze Zaterdag wel , maar toen hadden ze de Ingolf barkruk weer niet ( daar is het nu ff wachten op )quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat heb je toevallig zaterdag niet aan mij gevraagd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen , er zijn ook van die mensen die alleen maar voor dat onbijt naar Ikea komen![]()
[..]
de Traby kast hadden ze eerst niet op voorraad die hadden ze Zaterdag wel , maar toen hadden ze de Ingolf barkruk weer niet ( daar is het nu ff wachten op )
De bestelling was bij 2 vrouwen , in het pakcentrum naast dat babycentrum moest ik me tafel ophalen , weet niet of jij daar staat ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat heb je toevallig zaterdag niet aan mij gevraagd?
Hoi Allan,quote:Op maandag 22 januari 2007 10:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er nog hoor. Ze heten Gåje en zijn misschien tijdelijk niet op voorraad, maar volgens mij heb ik ze van de week nog zien staan.
2 vrouwen op de keukenafdeling of beneden in het zelfbedieningsmagazijn? Anyway, dan was ik het niet (sta op de keukenafdeling)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De bestelling was bij 2 vrouwen , in het pakcentrum naast dat babycentrum moest ik me tafel ophalen , weet niet of jij daar staat ?
FRO is al een hele tijd niet meer te vinden in iig Duiven, ik denk dat het een soort 'keuze' artikel is dat Duiven dus niet mag voeren, omdat het een te kleine vestiging heeft. Dan zou een Amsterdam het wel moeten hebben, maar volgens mij is die er al een tijdje uit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef niccie het volgende:
Ben me van het weekend ook flink te buiten gegaan aan spulletjes, maar ik vroeg me af...
Miniplantenkas FRÖ die momenteel nergens op voorraad is, komt die binnenkort nog terug?
Het lastige van IKEA Delft is dat ze een IKEA Concept Center zijn waardoor zij continu bezig zijn met het testen van vernieuwingen. Zo heeft IKEA Delft ook een eigen verkoopsysteem die de andere winkels niet gebruiken. Andere winkels kunnen wel in dit systeem kijken naar voorraden, maar niet naar actuele prijzen of geplande leveringen. Dus misschien dat een collega uit Delft je dat antwoord kan geven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef loezzie het volgende:
dvd rek flärke is nog steeds bijna nergens te krijgen (volgens ikea.nl) Dat wordt ms dan maar naar haarlem rijden (terwijl delft om de hoek is) .. pff
geduld is een schone zaak, maar mijn dvd's liggen overal verspreid..
zijn ze wel in delft binnengekomen? of komen ze daar nog??
medium portie zweedse gehaktballetjes staat steevast op het menu als we naar IKEA gaan. dat rode sausje doet 't 'm, die bruine saus mag wel wat smakelijker maar gaat nog welquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen , er zijn ook van die mensen die alleen maar voor dat onbijt naar Ikea komen![]()
Die lamp hebben wij ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 03:56 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen
Vandaag deze IKEA lamp gekocht
We zijn er blij mee, staat goed, brengt sfeer, kan dimmen
In de gids :
[afbeelding]
En bij ons thuis :
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb het even nagekeken, ze zijn inderdaad niet op voorraad (in Breda). Er zijn leveringsproblemen, maar komende week wordt er weer nieuwe voorraad verwacht!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef mpv het volgende:
[..]
Hoi Allan,
Dank je wel voor je reactie. Ik vind ze alleen nog steeds niet op de site. Dus ik kan ook de voorraad niet checken? Ze staan wel in de shop, maar ze zijn iedere keer niet op voorraad. Zijn er misschien leveringsproblemen mee?
Dat kan gebeuren, er staat geloof ik ook een tafel in die uit het assortiment gaat en nergens meer op voorraad is. Die brochures worden maaaaanden van tevoren gemaakt en dan kan het helaas wel eens zo zijn dat in de tussentijd iets niet meer leverbaar is of uit het assortiment genomen wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die lamp hebben wij ook. Leuk is hij he!
Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet.
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken![]()
Die bonnetjes waren in te leveren tussen 10 en 20 januari.quote:Ooooh en de caissieres gister! Wij hadden zo'n kortingsbonnetje voor een gratis blauwe Ikeatas. De caissiere wist niet hoe ze het moest verwerken. En de caissiere naast haar ook niet. En de rij achter ons keek achtereenvolgens![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was er eindelijk een helder licht dat het voor elkaar kreeg. Toen moest mijn vriendin afrekenen. En begon het hele gedoe weer van voren af aan. Mijn vriendin wilde het kleine blauwe tasje van 50 ct gratis, maar ze mocht alleen de grote van 1 euro gratis. En vervolgens was de caissiere wederom vergeten hoe ze ook alweer die gratis tas moest verwerken en wist de muts naast haar het ook nog steeds niet
.
Ikea Hengelo: DOE er wat aan.
Mooiquote:Verder was het een geslaagd ochtendje hoor, lekker rondgeneusd en wat leuke dingetjes gekocht.
Nee hoor, mijn vriendin had ons opgegeven voor de Vriendinnenochtend (quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:37 schreef Allan24 het volgende:
Die bonnetjes waren in te leveren tussen 10 en 20 januari.![]()
Er zijn soms winkelmedewerkers die bij grote drukte bijspringen bij de kassa, om rijen weg te werken en zodoende proberen we actief de wachttijden binnen de targets te houden. Misschien heb je zo iemand als caissiere getroffen en was die inderdaad niet op de hoogte... wat niet wegneemt dat het niet vervelend is![]()
je kunt ook het kijkenofhetopvoorraadistelefoonnummer bellen, die hebben inzicht in de actuele voorraadsituatie en kunnen je dus melden of er ergens nog 20 van zijn of dat er nog 3 stuks zijn en er dus een risico in zit dat tegen de tijd dat jij bij IKEA bent, die drie stuks op zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Waarom liegt dat kijkenofhetopvoorraadisding tegen mij?. Van twee dingen zegt 'ie dat ze op voorraad zijn in Delft en ze waren er net toch mooi niet. Poftedomme.
. Nu weet ik ook niet wanneer ze er dan wel zijn, want dat kijkenofhetopvoorraadisding liegt.
. Ga ik dadelijk volgende keer weer voor Jan Lul.
.
Had ik al poftedomme gezegd?. Poftedomme.
.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin had ons opgegeven voor de Vriendinnenochtend () die gisteren was, en daar zat een bonnetje bij voor een gratis tas.
Kan zijn dat deze caissiere van een andere afdeling kwam. Maar dan kwam de caissiere ernaast ook van een andere afdeling.
Oh ja, en ik kocht twee boekjes: Het grote billenboekvoor mijn dochter en een ander boek. Beide boekjes stonden niet in de kassa en niet in het mapje dat ze erbij hadden. Dus dat duurde ook al eeuwen, voordat ze daar de prijzen van hadden. Toen nog dat geklooi met de tas, en later nogmaals geklooi met de tas van mijn vriendin. Echt, de mensen die achter ons in de rij stonden, wat hebben die gebaald
![]()
Hhmmm..heb ik ook weer gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Waarom liegt dat kijkenofhetopvoorraadisding tegen mij?. Van twee dingen zegt 'ie dat ze op voorraad zijn in Delft en ze waren er net toch mooi niet. Poftedomme.
. Nu weet ik ook niet wanneer ze er dan wel zijn, want dat kijkenofhetopvoorraadisding liegt.
. Ga ik dadelijk volgende keer weer voor Jan Lul.
.
Had ik al poftedomme gezegd?. Poftedomme.
.
Ah, tof. Als iets dan op is, kunnen ze ook meteen doorgeven wanneer het weer binnenkomt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt ook het kijkenofhetopvoorraadistelefoonnummer bellen, die hebben inzicht in de actuele voorraadsituatie en kunnen je dus melden of er ergens nog 20 van zijn of dat er nog 3 stuks zijn en er dus een risico in zit dat tegen de tijd dat jij bij IKEA bent, die drie stuks op zijn.
Wanneer ben je gister geweest dan? Ik heb namelijk gisteravond ook nog drie kwartier kassa gedaan... (ik weet trouwens wel hoe je die bonnetjes moet verwerken en ik sta normaal niet eens aan de kassa...)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet.
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken![]()
Ooooh en de caissieres gister! Wij hadden zo'n kortingsbonnetje voor een gratis blauwe Ikeatas. De caissiere wist niet hoe ze het moest verwerken. En de caissiere naast haar ook niet. En de rij achter ons keek achtereenvolgens![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was er eindelijk een helder licht dat het voor elkaar kreeg. Toen moest mijn vriendin afrekenen. En begon het hele gedoe weer van voren af aan. Mijn vriendin wilde het kleine blauwe tasje van 50 ct gratis, maar ze mocht alleen de grote van 1 euro gratis. En vervolgens was de caissiere wederom vergeten hoe ze ook alweer die gratis tas moest verwerken en wist de muts naast haar het ook nog steeds niet
.
Ikea Hengelo: DOE er wat aan.
Verder was het een geslaagd ochtendje hoor, lekker rondgeneusd en wat leuke dingetjes gekocht.
Heel erg leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
Dat boompje heet STATIST en is te vinden bij de decoratieafdleing (met de geurkaarsen enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Kruisboog?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel erg leukWaarom ie kruisboog heet, is mij een raadsel trouwens
Ik zing meestal zachtjes *o denneboom* als ik langs loop
KRYSBOquote:
Jah dat meende ik ook inderdaad...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
KRYSBO
en dat dan heel vrij vertaald
Wij zijn rond een uurtje of 12:30 weer weggegaan. Tenminste, dat probeerden wequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ben je gister geweest dan? Ik heb namelijk gisteravond ook nog drie kwartier kassa gedaan... (ik weet trouwens wel hoe je die bonnetjes moet verwerken en ik sta normaal niet eens aan de kassa...)
Edit: ow je bent op de vriendinnenochtend geweest.. was het leuk?
Het nadeel van de kassa's is dat er best veel te onthouden is met verschillende pasjes, regels en dat soort dingen... dus waarschijnlijk heb je inderdaad iemand (of twee iemanden) getroffen die nieuw of net achter de kassa zaten...
Ah thnx, dat was de naam ja! Ik heb in Hengelo hard gezocht, maar hem niet kunnen vinden, ook niet op de decoratieafdeling. Ach, ik vind wel iets anders voor mijn sieradenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat boompje heet STATIST en is te vinden bij de decoratieafdleing (met de geurkaarsen enzo). We hebben ze nog gewoon in het assortiment, kan zijn dat we alleen maar de gele variant hebben, die kleur verkoopt namelijk niet zo goed
.
Heet hij zo ja? Helemaal niet op geletquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel erg leukWaarom ie kruisboog heet, is mij een raadsel trouwens
Ik zing meestal zachtjes *o denneboom* als ik langs loop
Haha naja ok das het belangrijkste natuurlijk... Als het maar gezellig was!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn rond een uurtje of 12:30 weer weggegaan. Tenminste, dat probeerden we. Ik denk dat wij inderdaad gewoon pech hebben gehad. Nou ja, we hebben een leuke ochtend gehad. Gratis thee met appeltaart en een gratis tas, en lekker geshopt
.
[..]
Ah thnx, dat was de naam ja! Ik heb in Hengelo hard gezocht, maar hem niet kunnen vinden, ook niet op de decoratieafdeling. Ach, ik vind wel iets anders voor mijn sieraden.
Ok, dank je wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha naja ok das het belangrijkste natuurlijk... Als het maar gezellig was!
[afbeelding]
.... staat bij ons in Hengelo bij het decoratiespul na het glas en servies. Als je daar loopt heb je links het inpakpapier, voor de vazen en rechts van je de kaarzen. STATIST staat direct voor het inpakpapier.
(misschien voor als je binnenkort toch nog een keertje bij IKEA komt en em eigenlijk toch nog wilt hebben)
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
Verkoopt IKEA Nederland ook de Stockholm collectie ?
Nope kunnen alleen per 4 gedimt worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef mrcool het volgende:
Ik zit er aan te denken de Glimt hanglamp te kopen. Nu staat erbij vermeld dat je de lamp aan en uit kunt zetten en kunt dimmen door de lamp aan te raken. Nu zitten er dus 4 lampjes aan en vraag ik me dus af of je deze 4 afzonderlijk kunt dimmen en aan en uit kunt zetten of dat ze alle 4 tegelijk gaan.
Het gaat dus om deze lamp:
[afbeelding]
ja, bij een designzaak betaal je pas echt de hoofdprijsquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Nederlanders zijn gewoon cheapo's. Of ze willen geen duurdere dingen bij IKEA kopen maar ergens bij een design-zaak. Valt ook wel wat voor te zeggen.
Vette lamp is dat die heb ik ook hangen hier thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Nope kunnen alleen per 4 gedimt worden.
Hoe werkt dat dimmen dan precies?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Wokker het volgende:
[..]
Vette lamp is dat die heb ik ook hangen hier thuis. Me vriendin vond hem erg leuk moest er niks van weten tot ik achter de dim stand kwam
nu ben ik ook verliefd (nou ja dat is beetje overdreven dus) maar wel leuke lamp
Was me ook al opgevallen, erg vervelend.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef eos het volgende:
Wat is dit toch? Ik kom het constant tegen op de site van ikea, maar als ik erop klik krijg ik alleen maar een witte pagina.
wider appeal
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Malm 4 ladenkast. Fucking 48 kg. weegt dat pakket. Had er nog 2 kleintjes met 2 laden bijgenomen. Ook weer 2 keer 19 kg. Ben gisteren 1,5 uur bezig geweest 1 zo'n kleine in elkaar te zetten. Maar dan heb je ook wat. ERG stevig die dingen. Dalijk beginnen aan die grote kast en dan zie ik wel of ik nog zin heb die 2e kleine in elkaar te zetten.
expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doosquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:
[..]
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.![]()
Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doos
Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.quote:een middagje pax of hopen kasten verzamelen in het magazijn... da's pas zwaar... respect voor de magazijnjongens die alles voor je verzamelen...
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken, ze zijn inderdaad niet op voorraad (in Breda). Er zijn leveringsproblemen, maar komende week wordt er weer nieuwe voorraad verwacht!
Ik was ook alleen. Die 48 kg is nog wel te tillen voor mij, maar zo'n lomp pakket optillen in je eentje is slecht voor je lichaam.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:
[..]
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.![]()
Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.![]()
Wider appeal in een onderdeel van de strategie van IKEA. Deze term betekend dat IKEA een breed assortiment aanbiedt dat voor zoveel mogelijk mensen te betalen moet zijn. Dat betekend dus super goedkoper voor de minderbedeelden maar bijvoorbeeld ook de IKEA Stockholm serie (zie hierboven) voor mensen die betaalbare super kwaliteit willen hebben....quote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef eos het volgende:
[..]
Wat denk je dat die grote doos weegt?
[..]
Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.![]()
(nee ik klaag niet, dan moet ik maar niet naar ikea gaan)
Iemand nu al een idee wat wider appeal betekend?
Speels! Klopt ook wel de laatste tijd. Mijn Gorn stellingkasten zijn van diverse kleurtjes voorzien, doe veel gekke dingen, m'n eigen stijl, ik zou graag een keuken met een houten werkblad willen, een lekkere planken vloer, met een fel gek kleed er op. Maar voorlopig ben ik nog student in een anti-kraak woning, voorlopig hou ik het bij simpele mobiele dingen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Adelante het volgende:
wat is jullie profielschets volgens www.designyourownlife.nl
ik kreeg de meeste bolletjes bij gezellig![]()
Volgens mij hebben alle bedden zo'n randje...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef eos het volgende:
Mooi he...dat Hemnes! Ik heb er 2 nachtkastjes van en de ladenkast met 3 laden. Die grote kast, is dat die met die stang bovenop en die grote en dat smalle deurtje ernaast? Die vind ik zo mooi, maar dan zou ik er 3 moeten kopen om alles kwijt te kunnen. Misschien ooit nog...
Ik wil ook nog eens naar het 2 persoonsledikant kijken, of dat om mijn waterbed heen past. Zo had ik graag het noresund bedframe willen kopen, maar daar zit een randje in zodat hij niet om mijn waterbed past.![]()
Dan stuur je eerst een mailtje waarin je aangeeft dat je evt foto's kunt overleggen. Je krijgt dan een mailtje terug waarnaar je foto's kunt sturen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef eos het volgende:
Is er trouwens een e-mail adres van ikea waar je een 'klacht' heen kan sturen? Had bij levering een beschadigde stoel (niet in het zicht gelukkkig) en wil graag wat foto's ervan mee sturen om te laten zien wat er mee aan de hand is. Op de site zelf kan je alleen maar tekst invoeren en geen foto's meesturen. De mevrouw in de winkel opperde dat ik maar ff met de (ekeskog) stoel langs moet komen, maar ik ga natuurlijk niet die hele stoel weer uit elkaar slopen en meenemen. Er kan toch geen nieuwe besteld worden, dus dat lijkt me vrij zinloos.
Thanks...ga het gelijk doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan stuur je eerst een mailtje waarin je aangeeft dat je evt foto's kunt overleggen. Je krijgt dan een mailtje terug waarnaar je foto's kunt sturen...
Ja ik heb er ook nog geenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef Sammetje het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die nog steeds geen pasje hebben??
Weet jij toevallig ook hoe het zit dat als je wel een pasje hebt, maar ze zijn het bijbehorende emailadres kwijt in het systeem? Ik heb me aangemeld met een bepaald emailadres maar dat herkent de site opeens niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
in de eerste aanvraagronde (batch van zo'n 100.000 stuks) is een en ander misgegaan. extern bedrijf is ingeschakeld om alle aanvragen opnieuw in het systeem te zetten en dubbele aanvragen te verwijderen. voor een groot gedeelte is dit mislukt... alleen... de klanten die via een aanvraagformulier in het beginstadium een pas hebben aangevraagd zijn...uhm.... verdwenen
't beste wat je kunt doen is als je toch een keer bij IKEA bent even naar de IKEA Family afdeling, daar kunnen ze checken of je al in het systeem staat en eventueel een nieuwe pas voor je aanvragen.
normale aanvraagprocedure is weer van kracht, wat inhoudt dat iedereen die nu een pas aanvraagt hem binnen 3 weken op de mat vindt.
geen idee hoe dat precies zit, maar in de winkel kunnen ze op de Family afdeling alle gegevens ophalen en aanpassen die er in de database zitten. zou dus gewoon een keer langs gaan en dan je gegevens laten aanpassen met een nieuw/juist e-mail adres.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook hoe het zit dat als je wel een pasje hebt, maar ze zijn het bijbehorende emailadres kwijt in het systeem? Ik heb me aangemeld met een bepaald emailadres maar dat herkent de site opeens niet meer. Eerst kon ik gewoon inloggen, maar de laatste tijd dus niet meer.
Je kan ook andere inbouwapparaten gebruiken, als die maar in de kasten passen, maar dat is meestal standaard...quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik hier wat vragen over ikea-keukens of moet ik er een apart topic voor aanmaken?
ik wil graag weten of je in ikea keukens alleen ikea inbouwapparatuur kan gebruiken of dat je ook andere merken inbouwapparatuur kan gebruiken in die kasten.
Waarom maken ze dat niet gewoon bekend dan via website ofzo??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
in de eerste aanvraagronde (batch van zo'n 100.000 stuks) is een en ander misgegaan. extern bedrijf is ingeschakeld om alle aanvragen opnieuw in het systeem te zetten en dubbele aanvragen te verwijderen. voor een groot gedeelte is dit mislukt... alleen... de klanten die via een aanvraagformulier in het beginstadium een pas hebben aangevraagd zijn...uhm.... verdwenen
't beste wat je kunt doen is als je toch een keer bij IKEA bent even naar de IKEA Family afdeling, daar kunnen ze checken of je al in het systeem staat en eventueel een nieuwe pas voor je aanvragen.
normale aanvraagprocedure is weer van kracht, wat inhoudt dat iedereen die nu een pas aanvraagt hem binnen 3 weken op de mat vindt.
Door verbouwing daar is het terein niet echt optimaal toegankelijk... VAndaar de files, marja het was ook druk in Duiven, ik snap dat ook niet, we zijn 6 dagen per week open en soms zelfs 7 en dan 11 uur op een dag!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef XMN8R het volgende:
Ga maar niet meer naar Delft vandaag: file's voor de afritten op de A13 daarnet
Waarom gaan mensen binnen bij IKEA zitten als het buiten heerlijk weer is??
ik vraag me sowieso af waarom eel nederland in het weekend naar de ikea moetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef XMN8R het volgende:
Ga maar niet meer naar Delft vandaag: file's voor de afritten op de A13 daarnet
Waarom gaan mensen binnen bij IKEA zitten als het buiten heerlijk weer is??
ikea is toch tot een uur of 8 open?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:02 schreef Q. het volgende:
Nou, op andere dagen moeten normale mensen werken.
Op werkdagen zelfs tot 21:00 uur. Maar ook dan merken we al dat het veel drukker is. Wil je nu wat rustiger kunnen winkelen, dan zou ik een middag op een werkdag komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ikea is toch tot een uur of 8 open?
lijkt me wel voldoende toch
De BJURSTA gaat uit het assortiment en daar komt, volgens mij, KLOFSTA voor terug, maar ik zal morgen eens kijken voor je...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef mrfatmen het volgende:
De klofstra eettafel gaat toch niet uit het assortiment, hij staat niet meer de site.
Is deze nog ergens leverbaar?
Volgens mij is het juist andersomquote:Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
De BJURSTA gaat uit het assortiment en daar komt, volgens mij, KLOFSTA voor terug, maar ik zal morgen eens kijken voor je...
Dat kan ookquote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom![]()
KLOFFSTA werd dit jaar geintroduceerd als NIEUW! maar ging er in de februari ronde al uit...
KARLANDA gaat inderdaad uit het assortiment. Ze zijn van internet gehaald omdat er steeds minder hoezen leverbaar zijn. Per april komt de vervanger van KARLANDA met andere hoezen en diverse potenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:40 schreef E.T. het volgende:
Iemand hier van de schilderijen-afdeling?
Ik wilde graag de PJATTERYD - Tulp 53x53 cm maar die lijkt verdwenen? Hij staat ineens niet meer op de site (vorige week nog wel) en in Barendrecht was er ook geen schap meer voor. Komt die niet meer? Moet ik echt op zoek naar een andere tulp? (ik wil per se een tulp en 53cm is een mooi maat voor dat muurtje.. en de foto was ook nog eens goed).
Ow enne.. KARLANDA-banken.. staan niet op de site; zegt dat iets? Gaan ze er uit, of is het gewoon toeval?
Geen nood, de vervanger van Karlanda (is Karlstad) is qua uitstraling praktisch hetzelfde. Er zijn veel meer kleuren en mogelijkheden beschikbaar dus dat is alleen maar beter. De verwachting is dat de Karlstad vanaf mei in de winkel staat!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:46 schreef E.T. het volgende:
shit!
Eindelijk een bank die lekker zit.. en komende twee weken geen mogelijkheid om te halen (wel om te halen, maar niet om op plek van bestemming te zetten)
Op zich scheelt het dat KARLANDA besteld moet worden en het altijd 4 tot ongeveer 6 weken duurt voordat de bank afgeleverd wordt... Je hoeft (en kunt) em dus niet gelijk meenemen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:46 schreef E.T. het volgende:
shit!
Eindelijk een bank die lekker zit.. en komende twee weken geen mogelijkheid om te halen (wel om te halen, maar niet om op plek van bestemming te zetten)
Hij wordt, zonder bijkomende vrachtkosten, bij je thuis afgeleverdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef E.T. het volgende:
kan je ook in Barendrecht bestellen en Amersfoort afhalen eigenlijk?
Donkerbruin is de kleur die ik wil, en 4 tot 6 weken levertijd komt wel goed uit..
Hij moet naar een chalet-park, dus afhalen is in dit geval handigerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wordt, zonder bijkomende vrachtkosten, bij je thuis afgeleverd
ga je toch gewoon een dagje in die blokhut zitten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij moet naar een chalet-park, dus afhalen is in dit geval handiger
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga je toch gewoon een dagje in die blokhut zitten?
Nee afhalen is niet mogelijk... sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
wordt omslachtig
Maar kan het wel? AFhalen bij een Ikea? en dan een andere dan waar je besteld?
Als het goed is wordt dit artikel geshowed op de afdeling wandkasten, bij de BESTA seriequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo,
Misschien is hier iemand die me de juiste weg kan wijzen. Ik ben op zoek naar de INREDA ladeverdeler.
[afbeelding]
Helaas heb ik die nog niet in het echt kunnen vinden. Ik heb het aan verschillende mensen gevraagd en ik werd steeds een andere kant opgestuurd.
Ik begin me bijna af te vragen of het wel echt bestaat.
Heeft iemand een idee? Je zou me er heel blij mee maken. Als ik al weet in welke buurt/afdeling het echt te vinden zou moeten zijn scheelt het al een hoop frustratie.
Helpt het als ik zeg dat ik naar Haarlem ga?
Ik hoop dat ik hem dit keer ga vinden. Dankjewel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is wordt dit artikel geshowed op de afdeling wandkasten, bij de BESTA serie
De onderstequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee afhalen is niet mogelijk... sorry
Ow trouwens... die Tulpen afbeelding die je had willen hebben is dat deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
De onderste is namelijk NU in de aanbieding (volgens het blad IKEA FAMILY NU) van 24.95 voor 19.95. Alleen met de IKEA FAMILY kaart
Afhalen zal helaas niet gaan, hij komt namelijk niet uit de vestiging maar uit onze centrale magazijnen waar klanten niet kunnen afhalen. Je moet rekening houden met een llevertijd van 2 a 3 weken ipv 4 tot 6 weken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
wordt omslachtig
Maar kan het wel? AFhalen bij een Ikea? en dan een andere dan waar je besteld?
In Amsterdam te vinden in stelling 39 van het zelfbedieningsmagazijn!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef tandpasta het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem dit keer ga vinden. Dankjewel.
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Afhalen zal helaas niet gaan, hij komt namelijk niet uit de vestiging maar uit onze centrale magazijnen waar klanten niet kunnen afhalen. Je moet rekening houden met een llevertijd van 2 a 3 weken ipv 4 tot 6 weken...
volgens mij niet nee...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?
Zo wie zo niet in het geval met Banken-Op-Bestelling. Deze worden namelijk niet door de diverse LSC"s uitgeleverd, maar enkel en alleen door LSC Sliedrecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
is er niet meer de mogelijkheid af te halen bij de LSC's?
het gezeik is dus dat je gewoon plompverloren wordt medegedeeld dat ie dan en dan afgeleverd gaat worden, dat er geen afspraken over te maken valt dat je met niemand maar dan ook niemand in contact kan komen wanneer je bijvoorbeeld die dag niet kan etc.etc. (vorige verhaal uberhaupt gelezen??) en dat dat dus weer een vrije dag kost.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
wat is het gezeik nu dan? de kap is binnen dus wordt er een leverafspraak gemaakt? en?
Je kan wél een afspraak maken 'met die gasten', ze kunnen zelfs de levering 2 weken voor je rekken (max). En ja dat je dan een dg vrij moet nemen, omdat je niet precies weet wanneer ze komen... dat is vervelend, maar niet te vermijden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het gezeik is dus dat je gewoon plompverloren wordt medegedeeld dat ie dan en dan afgeleverd gaat worden, dat er geen afspraken over te maken valt dat je met niemand maar dan ook niemand in contact kan komen wanneer je bijvoorbeeld die dag niet kan etc.etc. (vorige verhaal uberhaupt gelezen??) en dat dat dus weer een vrije dag kost.
sommige mensen werken en kunnen niet op stel en sprong een vrije dag nemen, we hebben nog gevraagd of we 'm niet op kunnen komen halen maar dat kan ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |