de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)
nk zquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...
ik persoonlijk vind die poten toch al niet mooi dus misschien zou ik er andere poten onder fabriceren..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef Henry het volgende:
[..]
nk z
Mijn vraag was dan ook meer op het smaak gedeelte gericht, ik vroeg me dan ook af hoe anderen daarover denken.
Nee, het is cash&carry, voor 1.000 klanten iets apart gaan leggen omda ze het later op komen halen doet IKEA uiteraard niet aan i.v.m. de toch al geringe ruimte.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Stomme vraag, als ik dit weekend bij Ikea Utreg 2 kasten ga kopen (woonkamer + slaapkamer) kan ik deze dan zo laten plannen dat ik het 1 mei 2009 op kom halen? Sowieso hebben ze in Utreg niet alles wat ik wil (Amersfoort heeft het wel) maar ik neem aan dat ze dan bestellen en apart leggen ofzo?
Ik zou het liefst bezorgd hebben, maar aangezien je geen keuze in tijd hebt kan dat nietKrijg pas om 11 uur de sleutel van het huis (en ben dan nog wel uurtje zoet bij de notaris denk ik) dus voor 12 uur kan ik niets aannemen in mijn nieuwe huis
Bezorgservice slaat ook niet op tot 1 mei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.
En bij bezorgservice slaan ze het toch ook op?
Nope.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.
En bij bezorgservice slaan ze het toch ook op?
Wat wil je bereiken met babbelen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, en dat wil ik dus voorkomen
En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkanIk moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof
Maar ik ga wel is ff babbelen hier in Utreg bij Ikea, moet vast goedkomen.
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, en dat wil ik dus voorkomen
En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkanIk moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof
Maar ik ga wel is ff babbelen hier in Utreg bij Ikea, moet vast goedkomen.
Het laatste deel van deze tekst wilde ik nagenoeg het zelfde gaan typen. Ze zijn echt niet zo gek om iets tot 1 mei weg te zetten. Ook al kun je praten als de man van de brug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?
als het washandjes-idee niet lukt, kunnen we dat ook eens proberen.
mischien wil ie wel gewoon een gezellig praatje met jequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Huurauto heb ik sowieso nodig, kan me inboedel niet zo verhuizen
Maar echt service is er dus niet blijkt, beetje jammer. Zeker met deze economische tijden zou je meer verwachten. En je komt geen 10 euro besteden. Maar goed, het komt goed
Haha, ik wilde ongeveer hetzelfde neer gaan zetten. En dan ben ik nog niet eens Ikea-medewerker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkNoem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |