abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 14:08:07 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_65948140
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:35 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)
de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?
als het washandjes-idee niet lukt, kunnen we dat ook eens proberen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65948623
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...
nk z

Mijn vraag was dan ook meer op het smaak gedeelte gericht, ik vroeg me dan ook af hoe anderen daarover denken.
pi_65948771
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef Henry het volgende:

[..]

nk z

Mijn vraag was dan ook meer op het smaak gedeelte gericht, ik vroeg me dan ook af hoe anderen daarover denken.
ik persoonlijk vind die poten toch al niet mooi dus misschien zou ik er andere poten onder fabriceren..
pi_65953698
Stomme vraag, als ik dit weekend bij Ikea Utreg 2 kasten ga kopen (woonkamer + slaapkamer) kan ik deze dan zo laten plannen dat ik het 1 mei 2009 op kom halen? Sowieso hebben ze in Utreg niet alles wat ik wil (Amersfoort heeft het wel) maar ik neem aan dat ze dan bestellen en apart leggen ofzo?

Ik zou het liefst bezorgd hebben, maar aangezien je geen keuze in tijd hebt kan dat niet Krijg pas om 11 uur de sleutel van het huis (en ben dan nog wel uurtje zoet bij de notaris denk ik) dus voor 12 uur kan ik niets aannemen in mijn nieuwe huis
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:24:54 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_65955612
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Stomme vraag, als ik dit weekend bij Ikea Utreg 2 kasten ga kopen (woonkamer + slaapkamer) kan ik deze dan zo laten plannen dat ik het 1 mei 2009 op kom halen? Sowieso hebben ze in Utreg niet alles wat ik wil (Amersfoort heeft het wel) maar ik neem aan dat ze dan bestellen en apart leggen ofzo?

Ik zou het liefst bezorgd hebben, maar aangezien je geen keuze in tijd hebt kan dat niet Krijg pas om 11 uur de sleutel van het huis (en ben dan nog wel uurtje zoet bij de notaris denk ik) dus voor 12 uur kan ik niets aannemen in mijn nieuwe huis
Nee, het is cash&carry, voor 1.000 klanten iets apart gaan leggen omda ze het later op komen halen doet IKEA uiteraard niet aan i.v.m. de toch al geringe ruimte.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65956210
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.

En bij bezorgservice slaan ze het toch ook op?
pi_65956876
1 mei naar Ikea gaan?
pi_65957154
Ja, en dan een paar essentieële stukken missen Dat lijkt me niet handig
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:46:03 #259
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65958086
Check de voorraden op de website. Is het er? Dan ga je. Is het er niet, dan is een andere Ikea (Utrecht/Amersfoort) vast niet zo ver weg. Overig kan je bij de meeste standaardkasten niet echt de mist in gaan. Mijn hele huis bestaat ongeveer uit Ikea en in al die tijd was alleen een bankhoes niet op voorraad. Succes!
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:14:23 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_65959024
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok. Maar wat dan als ze het niet eens op voorraad hebben? Ik was niet van plan om stad en land af te rijden om alle onderdelen te vinden.

Bezorgservice slaat ook niet op tot 1 mei.
Enige mogelijkheid is bestellen via COS (levering vanuit centraal magazijn) en de leverdatum rond die tijd laten zetten. Andere mogelijkheid is er niet.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 20:13:35 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_65961448
het ligt er maar net aan hoe essentieel het essentiele voor je is. wij hebben nog geen garderobe kast bijvoorbeeld. moet nog gekocht owrden, maar was op dat moment niet op voorraad. dus alle kleertjes zitten nog in koffers en weekendtassen en zo. geeft een gezellig vakantiegevoel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65967171
Ja, en dat wil ik dus voorkomen

En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkan Ik moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof

Maar ik ga wel is ff babbelen hier in Utreg bij Ikea, moet vast goedkomen.
pi_65968543
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:

Nope.

Als je klast koopt neem je het meteen mee of moet het binnen 2 weken na aankoop geleverd worden, opslaan doen we niet aan.
pi_65968733
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:

En Amersfoort is voor mij wel problematisch. Aangezien ik geen 2 complete kasten in mijn Clio kwijtkan Ik moet dus of met de huurauto naar Amersfoort en dan kan ik 22 cent per KM bijbetalen (60 KM) dus dat is niet tof

Wat wil je bereiken met babbelen dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65968893
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:

ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
pi_65969622
Als ik dingen wil laten bezorgen, kan dat dan ook 's avonds en/of in het weekend? Oh, en kan je met credit card betalen? Ik wil een nieuwe bank kopen, en da's wat groot en zwaar om in bus en trein mee te nemen. Zit er ook nog verschil in prijs tussen de vestigingen?
pi_65972409
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik werk bij klantenservice ikea Utrecht en kan je vertellen dat je je tijd om te babbelen kunt besparen
Het laatste deel van deze tekst wilde ik nagenoeg het zelfde gaan typen. Ze zijn echt niet zo gek om iets tot 1 mei weg te zetten. Ook al kun je praten als de man van de brug.
Eins, zwei, hoeplakai.
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:49:30 #268
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65972592
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

de verbindingen hoofdeinde-balk en voeteinde-balk bedoel je?
als het washandjes-idee niet lukt, kunnen we dat ook eens proberen.
ja dat bedoelde ik,
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 06:33:31 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_65974117
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mischien wil ie wel gewoon een gezellig praatje met je

maar thaduck, als het toch niet in een keer in je clio past, kun je dan niet net zo goed toch in twee etappes rijden? is misschien nog wel goedkoper als met een huurauto.
en als je t echt niet wilt, zul je toch even naar amersfoort moeten rijden. wegzetten doen ze echt niet aan. reserveren ook niet, jammer genoeg. wij zijn voor ons tv meubel naar hengelo gereden
pi_65976481
Huurauto heb ik sowieso nodig, kan me inboedel niet zo verhuizen

Maar echt service is er dus niet blijkt, beetje jammer. Zeker met deze economische tijden zou je meer verwachten. En je komt geen 10 euro besteden. Maar goed, het komt goed
pi_65977053
Bij ikea werkt het zo je doet alles zelf, je zoekt je spullen uit, trekt ze uit het magazijn op een kar. betaald ze en neemt ze meteen mee. De bezorgservice is puur een extra service omdat niet iedereen een rijbewijs en/of auto heeft. Opslagruimte is er gewoon niet en of we die kast nu aan Tha_Duck of Piet Snot verkopen maakt IKEA geen moer uit, verkopen doen we m toch wel...

en als het om de pax/hopen gaat die loopt goed genoeg om m continu op voorraad proberen te houden en anders komt de nieuwe levering snel genoeg binnen
pi_65977106
Enne als family lid heb je voor 15 euro 3uur een boedelbak
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:19:36 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_65977286
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Huurauto heb ik sowieso nodig, kan me inboedel niet zo verhuizen

Maar echt service is er dus niet blijkt, beetje jammer. Zeker met deze economische tijden zou je meer verwachten. En je komt geen 10 euro besteden. Maar goed, het komt goed
Met die service opmerking maak je je echt belachelijk Noem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:30:16 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977578
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met die service opmerking maak je je echt belachelijk Noem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
Haha, ik wilde ongeveer hetzelfde neer gaan zetten. En dan ben ik nog niet eens Ikea-medewerker.
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan gaan klagen dat men geen maatwerk levert.

Helaasch ThaDuck, je kan evt. nog gaan uitrekenen wat duurder is, die km voor de huurauto bijbetalen of een box bij CityBOx huren ofzo waar je de zooi kan opslaan voor een tijdje. Dan weet je zeker dat het er is als jij gaat verhuizen.
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 11:29:21 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_65979477
Of er gewoon geen punt van maken dat er één kast nog niet is? Ik vind het niet zo erg dat mn kleren nog in een tas zitten. Maar daar denkt iedereen natuurlijk weer anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')