quote:Voorgaande topics:
XXXVIII - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ehm, XXXIX zelfs, volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef arnold-d het volgende:
oeps, had IKEA - Part XXXVIV moeten zijn toch?
Heb je de kassabon nog?quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vraagje:
Wij hebben een paar jaar geleden een aantal pannen gekocht bij IKEA. Nu is er van 1 van die pannen eenvoudigweg een handvat afgebroken. Het bakeliet (of wat voor materiaal het dan ook mag zijn) is gebroken op de schroefgaten. Wat kunnen we nu het beste doen?
Aan IKEA een nieuwe pan vragen?
Een nieuw handvat vragen?
Pan wegflikkeren en een nieuwe pan kopen?
Nee, ik heb de kassabon niet meer. 't Is volgens mij ook thermisch papier, dus grote kans dat er al niets meer op zou staan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je de kassabon nog?
Om welke pannen gaat het eigenlijk? Want op de meeste artikelen heb je 2 jaar garantie. Een nieuwe pan wordt wat lastig dan. Maar ik zou met de kassabon en de pan naar de klantenservice gaan en daar overleggen wat er mogelijk is.
Dat van die kassabon is afhankelijk van hoe je deze opbergt. Maar goed dat is het punt ook niet. Ik raad je aan om het in de winkel even te gaan proberen. Het is aan hen om te bepalen of en hoe ze dit verder gaan oplossen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik heb de kassabon niet meer. 't Is volgens mij ook thermisch papier, dus grote kans dat er al niets meer op zou staan.
Welke pan? Geen idee. Drie pannen die in elkaar passen. Staat geen typenaam op, enkel IKEA en Made in China.
Maar dan nog: Ik vind het niet echt normaal dat na een jaar of twee er al een handvat van afbreekt. Mijn ouders hebben hun pannen al 40 jaar en daar is nog nooit iets van afgebroken.
Ik hoef ook geen nieuwe pan. Als men mij een nieuw handvat zou bieden ben ik allang tevreden.
Zo hoort hetquote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
Sow wat een aparte locatie!
Wij hebben zaterdagavond het feest in een uitgaansgelegenheid in het centrum van Hengelo. Daarna gelijk door de stad in om het feest daar af te maken
24 november toch al of zo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:04 schreef kalinho het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Vorig jaar hadden wij het business lounge van Fc Dordreecht en dit jaar hebben we een of andere aangelegde ijsbaan ergens in Rotterdam naast de Euromast; beide op zondag.
Terwijl het was vroeger juist zó lauw. Zaterdagavond een feest in hetpand of iig vlakbij en daarna iedereen zo lam als het maar zijn kon en dan de stad in met de mensen die nog konden. Zo hoort het.! Niet op een zondagmiddag ergens half brak.
Trouwens, gisteren bestond IKEA 30 jaar
ik heb vorig jaar feest gehad daar, met het bedrijf van mn vriend. was best leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
wij hebben de 14e ons kerstfeest (zondags) hier:
http://www.defabrique.nl/
Niks ten nadele van IKEA, maar voor die bedragen verwacht ik écht niet dat ze 40 jaar meegaan hoor...quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar dan nog: Ik vind het niet echt normaal dat na een jaar of twee er al een handvat van afbreekt. Mijn ouders hebben hun pannen al 40 jaar en daar is nog nooit iets van afgebroken.
Nee, ik ook niet. Kijk, de pannen van m'n ouders zijn van BK, da's gewoon oerdegelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Niks ten nadele van IKEA, maar voor die bedragen verwacht ik écht niet dat ze 40 jaar meegaan hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |