abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63671738

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXVIII - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    Back to the 70's
      Moderator maandag 1 december 2008 @ 16:39:49 #2
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_63671790
    Binnenkort verhuizen, dus ik lees weer even mee!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_63671900
    oeps, had IKEA - Part XXXVIV moeten zijn toch?
    Back to the 70's
    pi_63671941
    TVP, want binnenkort huisgenoot weg, vriend erbij in huis.

Ben op zoek naar een tvkast, leuke boekenplank voor aan de muur, spiegel voor boven de kachel, een schilderij of zoiets voor boven de bank, een leuk douchegordijn en evt. een relaxte stoel.
    Tips zijn welkom
      maandag 1 december 2008 @ 16:58:20 #5
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_63672335
    Ik ga binnenkort weer naar Delft, 2 Hemnes ladekasten (3 lades) halen voor in de slaapkamer (in wording). Had al in mijn hoofd dat ik ze wilde en ze zijn heel december 30 euro goedkoper, dus da's mooi
    Als er nog ruimte voor is willen we ook onderaan het bed de bedbank van Hemnes, maar ik kan nu nog niet inschatten of we dan nog genoeg loopruimte overhouden.

Verder zal ik nog een hoop tripjes maken naar de IKEA, want we gaan van een 2-kamer appartement naar een 5-kamer eengezinswoning
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      Moderator maandag 1 december 2008 @ 17:18:10 #6
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_63673076
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef arnold-d het volgende:
    oeps, had IKEA - Part XXXVIV moeten zijn toch?
    Ehm, XXXIX zelfs, volgens mij.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      maandag 1 december 2008 @ 17:29:19 #8
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63673224
    Ik moet binnenkort ook weer een lading spullen, dus ik wil graag weer meelezen
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_63673738
    Vraagje:

Wij hebben een paar jaar geleden een aantal pannen gekocht bij IKEA. Nu is er van 1 van die pannen eenvoudigweg een handvat afgebroken. Het bakeliet (of wat voor materiaal het dan ook mag zijn) is gebroken op de schroefgaten. Wat kunnen we nu het beste doen?

Aan IKEA een nieuwe pan vragen?
    Een nieuw handvat vragen?
    Pan wegflikkeren en een nieuwe pan kopen?
    Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
    pi_63675402
    Ik ben nog steeds benieuwd wat het verschil is tussen een binnenveringsbed en een matrasbodem
    Klussen deel 1 en 2
    pi_63680423
    Terug Vind Ikea!

Ik heb vorige week trouwens mooie raambekleding gekocht bij Ikea! Witte Lindmon jaloezien
    Dus ik ben happy!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_63680588
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
    Vraagje:

Wij hebben een paar jaar geleden een aantal pannen gekocht bij IKEA. Nu is er van 1 van die pannen eenvoudigweg een handvat afgebroken. Het bakeliet (of wat voor materiaal het dan ook mag zijn) is gebroken op de schroefgaten. Wat kunnen we nu het beste doen?

Aan IKEA een nieuwe pan vragen?
    Een nieuw handvat vragen?
    Pan wegflikkeren en een nieuwe pan kopen?
    Heb je de kassabon nog?
    Om welke pannen gaat het eigenlijk? Want op de meeste artikelen heb je 2 jaar garantie. Een nieuwe pan wordt wat lastig dan. Maar ik zou met de kassabon en de pan naar de klantenservice gaan en daar overleggen wat er mogelijk is.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_63680880
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je de kassabon nog?
    Om welke pannen gaat het eigenlijk? Want op de meeste artikelen heb je 2 jaar garantie. Een nieuwe pan wordt wat lastig dan. Maar ik zou met de kassabon en de pan naar de klantenservice gaan en daar overleggen wat er mogelijk is.
    Nee, ik heb de kassabon niet meer. 't Is volgens mij ook thermisch papier, dus grote kans dat er al niets meer op zou staan.

Welke pan? Geen idee. Drie pannen die in elkaar passen. Staat geen typenaam op, enkel IKEA en Made in China.

Maar dan nog: Ik vind het niet echt normaal dat na een jaar of twee er al een handvat van afbreekt. Mijn ouders hebben hun pannen al 40 jaar en daar is nog nooit iets van afgebroken.

Ik hoef ook geen nieuwe pan. Als men mij een nieuw handvat zou bieden ben ik allang tevreden.
      maandag 1 december 2008 @ 22:13:52 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_63681478
    wederom romeinse cijfer tt verbeterd
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 1 december 2008 @ 22:37:00 #15
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63682388
    Ikea adoratie
    Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
    pi_63683203
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Nee, ik heb de kassabon niet meer. 't Is volgens mij ook thermisch papier, dus grote kans dat er al niets meer op zou staan.

Welke pan? Geen idee. Drie pannen die in elkaar passen. Staat geen typenaam op, enkel IKEA en Made in China.

Maar dan nog: Ik vind het niet echt normaal dat na een jaar of twee er al een handvat van afbreekt. Mijn ouders hebben hun pannen al 40 jaar en daar is nog nooit iets van afgebroken.

Ik hoef ook geen nieuwe pan. Als men mij een nieuw handvat zou bieden ben ik allang tevreden.
    Dat van die kassabon is afhankelijk van hoe je deze opbergt. Maar goed dat is het punt ook niet. Ik raad je aan om het in de winkel even te gaan proberen. Het is aan hen om te bepalen of en hoe ze dit verder gaan oplossen.

Al ben ik het inderdaad met je eens dat een handgreep niet van een pan mag afbreken.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_63683430
    Iemand al enig idee wat ons kerstcadeau is?
    pi_63683657
    Volgende week zaterdag
    pi_63683749
    wij hebben de 14e ons kerstfeest (zondags) hier:
    http://www.defabrique.nl/
    pi_63683941
    Sow wat een aparte locatie!
    Wij hebben zaterdagavond het feest in een uitgaansgelegenheid in het centrum van Hengelo. Daarna gelijk door de stad in om het feest daar af te maken
    pi_63685100
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
    Sow wat een aparte locatie!
    Wij hebben zaterdagavond het feest in een uitgaansgelegenheid in het centrum van Hengelo. Daarna gelijk door de stad in om het feest daar af te maken
    Zo hoort het

Vorig jaar hadden wij het business lounge van Fc Dordreecht en dit jaar hebben we een of andere aangelegde ijsbaan ergens in Rotterdam naast de Euromast; beide op zondag.

Terwijl het was vroeger juist zó lauw. Zaterdagavond een feest in hetpand of iig vlakbij en daarna iedereen zo lam als het maar zijn kon en dan de stad in met de mensen die nog konden. Zo hoort het.! Niet op een zondagmiddag ergens half brak.

Trouwens, gisteren bestond IKEA 30 jaar
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_63685208
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 00:04 schreef kalinho het volgende:

[..]

Zo hoort het

Vorig jaar hadden wij het business lounge van Fc Dordreecht en dit jaar hebben we een of andere aangelegde ijsbaan ergens in Rotterdam naast de Euromast; beide op zondag.

Terwijl het was vroeger juist zó lauw. Zaterdagavond een feest in hetpand of iig vlakbij en daarna iedereen zo lam als het maar zijn kon en dan de stad in met de mensen die nog konden. Zo hoort het.! Niet op een zondagmiddag ergens half brak.

Trouwens, gisteren bestond IKEA 30 jaar
    24 november toch al of zo?

maar ik snap op zich de keuze voor de zondag wel hoor! maar ben blij dat ze er in Hengelo voor gekozen hebben het gewoon op zaterdagavonden te houden
      Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 06:16:56 #23
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_63687409
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
    wij hebben de 14e ons kerstfeest (zondags) hier:
    http://www.defabrique.nl/

ik heb vorig jaar feest gehad daar, met het bedrijf van mn vriend. was best leuk!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      dinsdag 2 december 2008 @ 07:28:13 #24
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_63687665
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
    Niks ten nadele van IKEA, maar voor die bedragen verwacht ik écht niet dat ze 40 jaar meegaan hoor...
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_63687974
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 07:28 schreef maedel het volgende:

[..]

Niks ten nadele van IKEA, maar voor die bedragen verwacht ik écht niet dat ze 40 jaar meegaan hoor...
    Nee, ik ook niet. Kijk, de pannen van m'n ouders zijn van BK, da's gewoon oerdegelijk.
    40 jaar is voor een IKEA-pan waarschijnlijk iets te hoog gegrepen. Maar 10 jaar had ik wel probleemloos verwacht. Anyhow; ik ga er van de week even mee naar de vestiging hier in de buurt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')