quote:Voorgaande topics:
XLII - XLI - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:Wat maak jij van IKEA?
Elke dag = anders
Je houdt van aanpakken maar vooral ook van afwisseling, en leuke collega's. Zo kan je gedreven je werk blijven doen. En uiteindelijk kan je doorgroeien naar een andere afdeling. Of - als je de ambitie hebt - naar een leidinggevende baan.
www.watmaakjijvanikea.nl
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
26 | oktober: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Eindhoven en Heerlen
02 | november: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
09 | november: IKEA Amsterdam
16 | november: IKEA Amsterdam
23 | november: IKEA Amersfoort, Amsterdam en Hengelo
30 | november: IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen en Heerlen
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics'quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
quote:
NIET!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef kalinho het volgende:
[..]
Stond vandaag ion ons vestigingsblad, dus is het officieel (al gingen de geruchten al 3-4 dagen)
Omdat IKEA Nederland een bep. omzet heeft gedraaid afgelopen jaar krijgen alle medewerkers een cadeaubon van de BCC, twv ¤ 225
In Eindhoven keken ze me allemaal aan vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef kalinho het volgende:
[..]
Stond vandaag ion ons vestigingsblad, dus is het officieel (al gingen de geruchten al 3-4 dagen)
Omdat IKEA Nederland een bep. omzet heeft gedraaid afgelopen jaar krijgen alle medewerkers een cadeaubon van de BCC, twv ¤ 225
Wat ik zou doen is het ophanggedeelte verstevigen. Als ik het goed heb hangt het achterste stuk met een paar schroefjes aan de muur?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:44 schreef newyorkcity het volgende:
Hallo!
Vriendje en ik gaan binnenkort verhuizen, en nu willen we van de Ikea lack planken serie graag heel wat aan de muur hangen en die gebruiken als boekenplanken.
Deze planken:
[ afbeelding ]
Op de site van de Ikea staat dat er 5 tot 15 kilo op een plank van 105cm kan.
Hier kom je al snel aan als we er boeken op willen zetten. Weet iemand hoe je deze planken extra kan verstevigen? Iemand die deze planken ook voor boeken gebruikt?
Of hebben we gewoon pech gehad?
Heb wel deze dingen gezien:
[ afbeelding ]
Die zouden we eronder kunnen doen, maar dan is het effect van de zwevende plank een beetje weg....
Super bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef maok het volgende:
[..]
Wat ik zou doen is het ophanggedeelte verstevigen. Als ik het goed heb hangt het achterste stuk met een paar schroefjes aan de muur?
[ afbeelding ]
Ik zou er nog wat extra gaten in boren en daar draadeindes (met chemisch anker maar dat krijg je nooit meer los) of keilbouten door steken. Ik zou er een stuk of 4 gebruiken, dan weet je zeker dat het blijft hangen.
Dus zorgen dat het geheel beter aan de muur verankert zit.
Ik heb zelf geen ervaring met boren in metaal. Iig een metaalboortje gebruiken en misschien koelen door het in een laagje water te leggen ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Super bedankt voor de tip.
Dat klinkt in ieder geval goed. En dat is te doen gaten boren in zo'n stukje metaal?
Wat een belachelijk verhaal! Ik ben blij met mijn IKEA keuken, maar het hele gedoe er om heen vond ik niets!quote:
houdt er wel rekening mee dat het laswerk van de stangen aan het achterframe ook maar een bepaald gewicht kan dragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Super bedankt voor de tip.
Dat klinkt in ieder geval goed. En dat is te doen gaten boren in zo'n stukje metaal?
Je zou de draadeindels natuurlijk ook direct in de muur kunnen steken en daar de plank oveheen kunnen schuiven. Dan is veel makkelijk en nog sterker ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
houdt er wel rekening mee dat het laswerk van de stangen aan het achterframe ook maar een bepaald gewicht kan dragen.
Dat ga ik ook zeker doen, maar ik hoop ook dat ze snel uitsluitsel geven over of het stenen blad er nou kan komen of niet. Aan een keuken zonder blad heb je weinig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is inderdaad een beetje een raar verhaal Dipkip. Ik zou inderdaad het onderste uit de kan boven halen, het is belachelijk dat dit nergens vermeld wordt.
Deze begrijp ik niet helemaal...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:30 schreef maok het volgende:
Naar aanleiding hiervan.
[..]
Je zou de draadeindels natuurlijk ook direct in de muur kunnen steken en daar de plank oveheen kunnen schuiven. Dan is veel makkelijk en nog sterker ook.
Door de typfout (draadeindels= draadeinden)? of in het algemeen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal...
Ga weg!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef kalinho het volgende:
[..]
ik geloof alleen dat de planken van binnen hol zijn, dat er alleen wat hout aan de zijkanten zit...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef maok het volgende:
[..]
Door de typfout (draadeindels= draadeinden)? of in het algemeen?
Ik bedoel, dus niet het systeem gebruiken wat bij de plank zit maar 2 draadeinden (van de bouwmarkt) in de muur vast zetten en daar de plank op zetten. Dat moet makkelijk kunnen aangezien de plank nu ook over 2 pinnen schuift, in plaats daarvan dan dus over draadeinden. De draadeinden zet je dan vast met chemisch anker. (De draadeinden krijg je dan nooit meer los, hou daar rekening mee.)
Zo dus, het blauwe zijn de draadeinden, het rode de plank en de zwarte lijn de muur (bovenaanzicht)
[ afbeelding ]
Zit het klem op die uitsteeksels? Misschien dan toch maar massiefe planken kopen en er gaten in boren waar je de draadeinden in kan steken. Dan heb je het zelfde uiterlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
ik geloof alleen dat de planken van binnen hol zijn, dat er alleen wat hout aan de zijkanten zit...
Dit dacht mijn pa tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |