quote:Voorgaande topics:
XLI - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
21 september IKEA Amsterdam en Eindhoven
28 september IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
5 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Groningen en Utrecht
12 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
19 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Eindhoven, Haarlem en Utrecht
26 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Sinterklaas vrij 5 december: open van 10-18 uur
- Kerstavond woe 24 december: open van 10-18 uur
- Eerste Kerstdag don 25 december: alle vestigingen zijn gesloten
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.htmlquote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef moussy het volgende:
Weet iemand hoe ik aan het instructieboekje van het Lö bed kan komen?
welke?quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
iets met die aannrijding misschien
djw, ik ga eens speurenquote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html
Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
50% kans van niet . . .quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
Ik heb hier een IKEA lamp staan,
met 3 standen
aan 100%
aan 50%
uit
nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
valt er nog wat te regelen?
bon is je garantiebewijs, dit valt onder garantie, jij hebt geen garantiebewijs dus nope sorryquote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
Ik heb hier een IKEA lamp staan,
met 3 standen
aan 100%
aan 50%
uit
nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
valt er nog wat te regelen?
Je bent er mooi op tijd bijquote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd.quote:Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
Bij voorbaat dank!
Okay, bedankt voor de info!quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
en foto van de onderkant van mijn buro:quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Res-q het volgende:
Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?
Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?
Alvast bedankt!!
Ik zou het echt NIET zonder middenpoot doen. Je moet ook zelf een oplossing vinden om ze uberhaubt aan elkaar te koppelen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:
[..]
en foto van de onderkant van mijn buro:
[ afbeelding ]
Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?
Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
alleen voor die 2 kleuren staat er ook in kleine lettertjes bij, ik dacht midenbruin en esdoornquote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |