abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 17:50:34 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_61624689

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLI - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
21 september IKEA Amsterdam en Eindhoven
28 september IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
5 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Groningen en Utrecht
12 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
19 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Eindhoven, Haarlem en Utrecht
26 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Sinterklaas vrij 5 december: open van 10-18 uur
- Kerstavond woe 24 december: open van 10-18 uur
- Eerste Kerstdag don 25 december: alle vestigingen zijn gesloten
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 51% gewijzigd door Adelante op 14-09-2008 23:18:40 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 14 september 2008 @ 17:54:50 #2
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61624806
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef moussy het volgende:
    Weet iemand hoe ik aan het instructieboekje van het Lö bed kan komen?
    http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html

Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_61625052
    Ik snap de TT niet.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_61625464
    iets met die aannrijding misschien
      zondag 14 september 2008 @ 18:35:26 #5
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_61625751
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
    iets met die aannrijding misschien
    welke?
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_61626188
    Beetje flauwe TT als het op die aanrijding met dodelijke afloop slaat.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 18:55:27 #7
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_61626199
    Ik had niet door dat ik hem dicht gooide
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html

Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
    djw, ik ga eens speuren
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      zondag 14 september 2008 @ 19:31:03 #8
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61627045
    *Nog steeds fan is
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_61627613
    Ik heb hier een IKEA lamp staan,
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
    valt er nog wat te regelen?
    pi_61628215
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

50% kans van niet . . .
    Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
    pi_61628941
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

bon is je garantiebewijs, dit valt onder garantie, jij hebt geen garantiebewijs dus nope sorry
    pi_61629071
    quote:
    Zondags- en speciale openingstijden
    Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
    Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
    30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
    6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
    13 april: IKEA Amsterdam
    20 april: IKEA Amsterdam
    27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
    - Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
    - Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
    - Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
    Je bent er mooi op tijd bij
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 14 september 2008 @ 21:50:17 #13
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61631360
    Hallo collega's en zeurende klanten . grapje, echt
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 14 september 2008 @ 23:18:52 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61634313
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bent er mooi op tijd bij
    aangepast
    pi_61638151
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
    Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
    Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd.
    Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
    pi_61638801
    Bij ons is het zelfde gebeurd, maar dan na een jaar.
    pi_61639894
    Hoi
    Mijn moeder heeft eindelijk de IKEA catalogus voor me gevonden!
    Gekreukt en wel, maar ach.

Ik wil mijn kamer veranderen sinds ik er niet zo vaak meer ben.
    Als in, een groter bed, kleiner bureau, meer ruimte etc.

Eindelijk een 2-persoon bedank, de Lycksele Lövas (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09840088)
    Een klein lullig tafelte, Melltorp, (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99849975) 75x75

Dan moet ik nog 2 stoelen.. en tja, ik denk dat ik mijn Billy maar wit verf.. als zou ik een nieuwe witte met van die deuren willen..

en hmm ik wil ook nog de wandplankjes van pagina 330..
    En verders moet ik de muren nog opnieuw doen etc. Het liefst in het wit en de kleur blauw van blz. 33

Tja, het moest er even uit
    pi_61655996
    Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
    Bij voorbaat dank!
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
      maandag 15 september 2008 @ 20:56:31 #19
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_61656780
    Iemand hier ervaring met de Kramfors? Vriendinlief is aan het kijken naar de tweezits+chaise-longue variant in rood ter vervanging van haar oude bankje (het arme ding is echt op sterven na dood).
    Ik vind het een prachtige bank, die heerlijk zit, doch stond er een model waar je in de hoeken wat meer wegzakte...

Bij naderend samenwonen gaat mijn expedit tvmeubel hiertegenover staan (zwartbruin) tegen een groene muur. Hier willen we kijken of we de muur wat meer kunnen accentueren door middel van wat licht, en ook het TV-gedeelte voorzien van een fotoprint/poster op maat met indirecte verlichting achter de TV zelf.

Daarna moeten we even bekijken hoe we het gaan inrichten...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_61657515
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
    Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
    Bij voorbaat dank!
    Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_61658128
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
    Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
    Okay, bedankt voor de info!
      FOK!fotograaf maandag 15 september 2008 @ 23:50:28 #22
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_61663684
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Res-q het volgende:
    Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?

Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?

Alvast bedankt!!
    en foto van de onderkant van mijn buro:

Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
    Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?

Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_61664846
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
    Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?

Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
    Ik zou het echt NIET zonder middenpoot doen. Je moet ook zelf een oplossing vinden om ze uberhaubt aan elkaar te koppelen.
    pi_61664931
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
    Bij voorbaat dank!
    alleen voor die 2 kleuren staat er ook in kleine lettertjes bij, ik dacht midenbruin en esdoorn
    pi_61664944
    spuitelf
    pi_61664951
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd. [ afbeelding ]
    Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
    Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
    pi_61666525
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
    Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
    Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
    pi_61673555
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
    Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
    Je kunt met het beschadigde onderdeel en je kassabon naar de winkel gaan. Daar zullen ze het onderdeel omruilen voor een nieuwe.
    pi_61674366
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Balk meegenomen dus. Met bon. En kreeg alleen de balk terug (van een nieuw pakket)
    pi_61682271
    En hier nog steeds geen gids ondanks Familylid. Heb selectmail gemaild, moest wachten tot 12 september (terwijl eindhoven allang bezorgd had moeten worden) en nu dus weer een nieuwe mail gestuurd, maar geen antwoord.

Iemand al geprobeerd om de glazen deurtjes van de Besta serie te voorzien van een gekleurd paneel? Werkt dat een beetje?
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_61686399
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
    Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
    De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
    pi_61686516
    Ondanks dat ik geen IKEA-personeel meer ben, nog altijd wel IKEA-fan
    Dus even een terugvindpostje in dit deel van deze briljante topicreeks!

Nog nieuws onder de Zweedse zon? Speciale acties, leuke nieuw! producten, vette roddels??
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_61687580
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Res-q het volgende:

[..]

Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
    Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
    De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
    Die verbindingsbeugels zitten er niet los bij. Je moet dan het frame met verlenging voor een 60x80 blad kopen, en dan gooi je het frame weg, en gebruik je alleen de beugels .
      woensdag 17 september 2008 @ 18:24:27 #34
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61708308
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      woensdag 17 september 2008 @ 18:53:01 #35
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61709030
    is die bank nou in ene populair
    Vorig jaar geloof ik 2 weken levertijd. Niks aan de hand.
    Maar ik wil dus nog twee van die hoekstukken bijbestellen.
    pi_61709337
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
    Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
      woensdag 17 september 2008 @ 19:11:56 #37
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61709523
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
    Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
      woensdag 17 september 2008 @ 19:14:04 #38
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61709589
    De eerste KRAMFORS bank in stof (ullebi groen) is van een maand, na drie maanden, na een half jaar na nooit gegaan. Maar blijf hoopvol
    pi_61709678
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
    Mijn collega (leidinggevende banken afdeling) gaf aan mij aan dat de levertijd was verschoven naar 5 weken. Geen idee of dit nog actueel is.

Zal (als ik het onthoud) morgen eens in het systeem kijken welke levertijd daar vermeld staat.
      woensdag 17 september 2008 @ 19:26:00 #40
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61709911
    Mmm, dan zal ik ook maar eens rap gaan bestellen.... ik wil ook donkerbruin namelijk.
    pi_61710379
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten)
    Dat weet ik nog
    Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
      woensdag 17 september 2008 @ 20:08:27 #42
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61711318
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog
    Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
    Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb )

Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
      donderdag 18 september 2008 @ 10:47:30 #43
    12888 Skull-splitter
    pi_61726098
    Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
    pi_61726781
    Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
      donderdag 18 september 2008 @ 11:27:53 #45
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61726988
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
    Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
    Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
      donderdag 18 september 2008 @ 11:33:04 #46
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61727094
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef zatoichi het volgende:
    Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
    -zelf verzamelen afrekenen bij de kassa en overdragen aan de transporteur (extern bedrijf)
    wat niet in het zelfbedieningsmagazij ligt, wordt voor je verzameld en moet je afhalen bij goederenuitgifte om vervolgens over te dragen aan de transporteur

- je laat alles leveren uit het centrale magazijn (geen sneltransport mogelijk) en maakt een bonnetje op de afdeling en rekent die af bij de kassa
    pi_61728671
    Ga weg! Hoe toevallig kan het zijn!

-edit- Bedoeld voor flugeltje dus

[ Bericht 66% gewijzigd door Allan24 op 18-09-2008 13:01:09 ]
    pi_61739357
    ijsmeis d'r mail
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen IKEA-catalogus mogen ontvangen.

Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen?
    Indien dit inderdaad mogelijk is, hierbij mijn adresgegevens:

-knip-

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

-knip-
    DHL's reactie
    quote:
    Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groeten,
    ijsmeis d'r reactie van vandaag
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

15 september is inmiddels verstreken en toch heb ik nog steeds geen IKEA-gids mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
    -knip-
    DHL's reactie
    quote:
    Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Vervelend, dat de catalogus niet bij u bezorgd is.

Excuus hiervoor.

U kunt een exemplaar aanvragen via de website: www.ikea.nl
    Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
      † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 20:19:24 #49
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61739361
    Ik heb lekker geshopped vandaag!
    4 chocorepen , een appelkaka ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
    OT: Een orchidee + middelste pot

Deze maar dan groen/zwart

Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!

10x eetbord

6x klein diep bord

6x yoghurtschaaltje

Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen . Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let ' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven . Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven .
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_61742806
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
    ijsmeis d'r mail
    [..]

DHL's reactie
    [..]

ijsmeis d'r reactie van vandaag
    [..]

DHL's reactie
    [..]

Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
    Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangen Ik ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".

Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 18-09-2008 22:06:46 ]
    pi_61743022
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb )

Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
    De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
    pi_61743312
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
    Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
    Wel een linkje: http://www.ikea.com/ms/nl(...)atalogue/catreq.html
      donderdag 18 september 2008 @ 23:51:12 #53
    12888 Skull-splitter
    pi_61746777
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
    Ironisch genoeg rekende ik al op "niet geschoten altijd mis" maar ga ik uit dat ik een paar plankjes opnieuw moet bestellen. Bedankt voor je antwoord iig
      donderdag 18 september 2008 @ 23:54:59 #54
    12888 Skull-splitter
    pi_61746893
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Skaai het volgende:
    Ik heb lekker geshopped vandaag!
    4 chocorepen , een appelkaka ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
    OT: Een orchidee + middelste pot
    [ afbeelding ]
    Deze maar dan groen/zwart
    [ afbeelding ]
    Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!
    [ afbeelding ]
    10x eetbord
    [ afbeelding ]
    6x klein diep bord
    [ afbeelding ]
    6x yoghurtschaaltje
    [ afbeelding ]
    Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen . Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let ' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven . Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven .
    Vette shit, chick!
      vrijdag 19 september 2008 @ 00:06:19 #55
    190186 hierissieweer
    pi_61747140
    Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
    pi_61747209
    Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
    (aangezien 10% daarvan 3.30 euro is )
      vrijdag 19 september 2008 @ 01:50:08 #57
    190186 hierissieweer
    pi_61748507
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
    Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
    (aangezien 10% daarvan 3.30 euro is )
    Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
    pi_61749727
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangen Ik ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".

Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!
    Staat bij "klantenservice".
    pi_61751687
    quote:
    Goedemorgen,

Vervelend, dat uw catalogus nog niet bezorgd is.

U krijgt deze alsnog binnen een week toegezonden.

Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

medewerker bezorgservice
    Heb de gids ook via de Ikea site aangevraagd. Dus als ie nu nog niet aankomt dan weet ik het niet meer.
      vrijdag 19 september 2008 @ 10:53:59 #60
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61753119
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
    Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...

IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
    Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
    Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
    Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
    Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....

11 tot 19 dagen is positief dus

Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 12:35:37 #61
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61756125
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
    Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
    10 borden waren 15 euro, 6 yoghurtschaaltjes 6 euro, de 6 diepere borden 9 euro en ik had nog 3 kleine zwarte schaaltjes erbij voor 3 euro in totaal. Dus ehrr inderdaad slechts 33 euro, en met de korting net onder de 30 euro . Mooier dan het Syntes servies dat 'we' nu hebben .
    Dus ik ben helemaal blij .
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_61756749
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
    Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 13:16:24 #63
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61757332
    Ik zie het er gelukkig niet aan af, maar heb dan ook 30 borden door mijn handen laten gaan eer ik ze heb gekocht
      vrijdag 19 september 2008 @ 13:18:20 #64
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61757394
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
    Ideaal als je wel eens een bord laat stuiteren in de keuken
    pi_61759104
    Daarom, plastic mensen!
    Plastic servies is het helemaal.

De gekleurde kinderbekers bijvoorbeeld, wie heeft die nou niet? Ik nu toevallig, maar verder toch elk huishouden in Nederland. Je kunt ze van drie hoog naar beneden in de tuin gooien als je dat wilt, geen probleem.
    Alleen niet echt vaatwasserbestendig.
      vrijdag 19 september 2008 @ 14:23:37 #66
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61759455
    NIEUW! in de IKEA STHLM serie

Overig NIEUW!

En de nieuwe IKEA Family Live is uit
    pi_61760551
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...

IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
    Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
    Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
    Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
    Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....

11 tot 19 dagen is positief dus

Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
    In dit geval is denk ik met 'onbepaald' bedoeld, 'het wordt volgens de huidige verwachting oktober/november, maar sta er niet van te kijken als we tegen die tijd een nieuwe brief sturen met een nieuwe vertragingsaankondiging'. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb ze vaak voorbij zien komen als backoffice-medewerker bij de serviceafdeling.
    Ik kan me nog een krantenbericht herinneren met het verhaal van een mevrouw die een groene Kramfors had besteld, haar hele interieur er in het groen op had afgestemd en toen na X maanden het bericht kreeg dat die kleur definitief niet meer geleverd ging worden. Was nog een hele rel toen

Maar ik kan je verzekeren, ik zal voor je duimen!
    pi_61767914
    Hier ook een mail gestuurd naar DHL met de melding dat ik geen catalogus gehad had (en ik ben nog wel Familylid! ). Geen antwoord gehad, maar wel twee dagen later een keure catalogus op naam. Ik heb zo het idee dat die bezorger er geen zin in heeft gehad de eerste keer...
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 21:42:45 #69
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61769702
    Bij nader inzien zijn de borden niet allemaal even recht gebakken maar ze staan wel kei mooi zo vierkant en strak in mijn keukenkastje
    En dat nieuwe roze stoeltje is tof!
      zondag 21 september 2008 @ 22:43:00 #70
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61812297
    Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      zondag 21 september 2008 @ 22:57:14 #71
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61812837
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
    Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
    Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
      zondag 21 september 2008 @ 23:13:36 #72
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61813428
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
    [..]
    Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
    Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
    Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zondag 21 september 2008 @ 23:14:47 #73
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61813472
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
    Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
    Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
      zondag 21 september 2008 @ 23:17:57 #74
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61813568
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
    [..]
    Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
    Top!!
    Thnx voor je snelle antwoorden trouwens
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_61814817
    De nieuwe Stockholm tapijten zijn op het moment niet leverbaar. Als ik t me goed herinner komt de lichtbeige op z'n vroegst in week 41 weer.
      maandag 22 september 2008 @ 00:00:05 #76
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61814864
    Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_61815057
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
    Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
    Dat ligt er aan wat de vestiging met de showmodellen gedaan heeft.

Soms wordt er voor gekozen om de showmodellen weg te halen om te veel vragen naar een product dat niet leverbaar is te voorkomen.
      dinsdag 23 september 2008 @ 02:05:34 #78
    190186 hierissieweer
    pi_61842039
    Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
    pi_61847229
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
    Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
    Nee volgens mij niet...
    Net als dat het CD-rek ook in het groen is, maar verder is er niks groens...
      dinsdag 23 september 2008 @ 14:46:00 #80
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_61850593
    Nevermind, van gedachten veranderd.

[ Bericht 81% gewijzigd door morgane op 23-09-2008 19:40:09 ]
    pi_61852186

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:41:30 #82
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_61854941
    Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
    pi_61857125
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef morgane het volgende:
    Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
    Hebben we gelukkig. Ik denk dat ik maar even naar de IKEA moet om het met eigen ogen te inspecteren... Hopelijk hebben ze in A'dam deze constructie ergens opgesteld staan.

Besta zou wel een mooie vervanging van de spuuglelijke kast die nu in de woonkamer staat zijn...
    pi_61857959
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
    Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
    Ik heb de 140cm brede versie, en we zijn er nog niet doorheen gekrakt na een half jaar. Je moet er niet op gaan springen, maar verder is het een prima stevig bed.
    pi_61858916
    Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
      dinsdag 23 september 2008 @ 21:54:23 #86
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61862232

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
      dinsdag 23 september 2008 @ 22:01:30 #87
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_61862535
    Oh, da's een leuke kleur!

* BBQ-kip fan is
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_61865016
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
    Maar niet voor Nederland toch?

Wij hebben toch ESSEN gekregen als 4e kleur...
    pi_61865114
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Plukie86 het volgende:
    Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
    Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
    pi_61865212
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Plukie86 het volgende:
    [ afbeelding ]

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
    Tuurlijk moet dat wel kunnen!

Ik las dat je naar Amsterdam gaat. Ga er dan niet vanuit dat je deze opstelling precies ziet. In de voorbeeldkamers zullen genoeg oplossingen te zien zijn, maar of deze er tussen staat is niet zeker.

Als het goed is hebben ze een gedeelte van de wandkastenafdeling volledig ingericht met BESTA. Hier moeten ook alle accessoires te zien zijn en zal dit systeem ook gemonteerd moeten zijn.
      dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:53 #91
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61865314
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
      dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:56 #92
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_61865318
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Nou, walnoot is een stuk mooier in ieder geval... essen is op zijn goed Brabants "lelluk"
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_61866135
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
    Volgens mij pas op z'n vroegst tegen april/augustus aan.

Er is volgens mij nog veel te veel voorraad van berken/zwartbruin/wit om al met twee kleuren NIEUW te kunnen beginnen. Ik geloof dat ze deels in Europa met walnotenpatroon beginnen (Scandinavie en zo) en deels met essenpatroon beginnen.

Maar dat is wat ik gehoord heb... Een tijd terug. Het zou zomaar anders kunnen zijn.
    pi_61871640
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
    Thnx!
    pi_61913948
    Vraagje voor IKEA-experts:
    Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
    pi_61913985
    Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
    pi_61915740
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Trifa het volgende:
    Vraagje voor IKEA-experts:
    Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
    Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef Trifa het volgende:
    Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
    Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
    Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
    pi_61930126
    Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
      vrijdag 26 september 2008 @ 13:43:11 #99
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61930560
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
    Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
    Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
    ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
    pi_61930622
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef maedel het volgende:

[..]

Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
    ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
    Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')